Björn Borg…

…. moet je absoluut dragen als je “it”, “hip” en “in” wilt zijn 🙂 😉 Niet alleen zijn de shorties super mooi en te verkrijgen in alle mogelijke kleuren en prints maar ze zitten ook heel heel lekker🙂 Natuurlijk draag je ze het beste met een skinny jeans heel laag op je heupen en laat je juist het merk zien ! Ik ben in ieder geval een super fan 🙂

~ door Pauline Grossen op augustus 8, 2008.

50 Reacties to “Björn Borg…”

  1. Jhoaa =D
    Supper diie fto’s !❤
    LOVE IT <33

    Kusiie x ly ! x

  2. thank you🙂😉

  3. Ohhh, geweldige foto’s weeral is. ^^ Nwly x

  4. Prachtige Foto’s meisje :o!!!

    Ja da zijn idd chique boxers :d!!!

  5. super mooi !!!!

  6. cool
    AANDACHT MENSEN
    PAULINE CREEERT EEN NIEUWE HYPE !!!!

  7. haha die laatste foto vind ik super !!😀
    ik heb er ook zo’n paar😀
    en o’neill is the best (daar kunne we goe over prate hé … den chill out !! Ö x3 )

    knufs x

  8. Hihi
    we waren er gisteren nog over aan’t praten met men tante😛
    In Spanje is het ook al de rage😉
    Ti♥Amoo!_<33. Ps: super cool!

  9. echt ?!😀
    zalig !!😀
    laat je het me weten welke coole dinges er binnen zijn ?

    knufs x

  10. oké😀
    ik ga sparen voor een surfplank van o’neill …😀 ‘k ben echt verkocht zo’n mooi dat da is haha😀

  11. da is de bedoeling … a

  12. Hehe tzijn wel nie alle foto’s hoor😀
    Kzal er nog wel eens een paar opzetten, want jah het zijn er echt veel hoor anders :p !

    Zukke coole foto’s jong!
    Echt sjiek!
    En tzien der me echt leuke shorties uit jom Ö!
    Int kruidvat ebben ze nu ook leuke xD
    nu denkj wrs het kruidvat?! :p ja tis serieus me van die bloemen op daj op surfborden en zo ook ziet😀
    Echt sjiek ^^
    ♥.ly

  13. da is de bedoeling als decoratie😀 600 euro ( valt eigenlijk nog mee haha )
    ik heb al mijn skimboard in mijn kamer he xD

  14. ma da is echt een schooneke ze !!😀
    en zo cool haha en groot …😉😀

  15. mooie foto’s Pauline vooral nummer 2 vind ik echt mooi !

  16. ik ken dimitri depaepe niet persoonlijk maar ik vind wel dat hij superfoto’s maakt!😀
    Moooooie foto’s !!

  17. + jouw foto’s zij ook superfoto’s😀
    Xxx knuffels

  18. :-):-)
    knuffels terug !

  19. hey pauline
    heb ook paar kleren van bjorn borg
    het is een duur merk hey maar leuk om te dragen
    weeet je da bjorn borg ne tennisser is

  20. De foto’s zijn cool Plien Hkvj <33

  21. Héé copycat!😛
    Eindelijk een protvodje van 20€😀
    Staat je beeldig sweetheart !
    Mooie foto’s ook!
    Haal me maar in,, ik zit aan de 8 boxers !

    xXx
    Mahal kita
    nwly

  22. Pauline!

    Eindelijk heb je er een :p
    Bjorn Borg Rocks!

    xxx

  23. heey Liny 8 al ??? amai zeg wie sponsert da bij jou hahahaha
    LY

  24. Supercool weer Plientjeee! Haha die foto’s zijn wel erg cööl!😉

  25. dank u Heinziiiiiiiiiiiiiiiiiie🙂🙂

  26. Wouwie cool zeg :D!
    Doe maar je best hoor meid😉
    mor da doej altijd zeker :p!
    hehe😀
    laat me x weten hoe het geweest is hé😉
    ♥.ly

  27. Kmoet just ook gaan slapen😀
    want kmoet morgen om 9 uur aan m’n werk staan,,
    m’n laatste werkdag😦
    ♥.slaapwel x

  28. dit is een prachtige reklame, pauline!

    allen naar de winkel ..
    😉 😀

  29. ik sponsor dat met mijn zakgeld😦
    Mijn portemonnéé is daar niet zo gelukkig méé😛
    xXxx
    Mahal kita!

  30. hahahah dat zal wel 🙂😉 ben ook aan het sparen 😉
    LY

  31. Mooie fotokes !
    Heb de foto’s gestuurd ..🙂
    xx

  32. Mooi mooi x

    Hvj x

  33. alle nederlanders dragen da :p onder zwemshorts enzo. mooi mooi mooi X

  34. iick heb 6 Bjorn borgs🙂

  35. Super ! Die zitten lekker é ! ik heb er maar 3🙂
    groetjes en bedankt voor je reactie !!!
    xxx

  36. Hoe ben je eigenlijk fotomodel geworden iick word mss ook model via ABC models

  37. Ik ben net begonnen met een bedrijfje die http://www.ikheetgeenbjorn.nl heet. Ik ben nog bezig met kindermaten, maar zodra ik ze heb laat ik het weten!

  38. Leuke blog! Ik heb een site gemaakt over underwear. Er staat ook informatieover Bjorn Borg op. Kijk maar eens op http://www.mijnunderwear.nl

  39. echt mooie foto’s

  40. kan je zo kopen bij http://www.dean-deluca.nl

  41. Dank u voor de info !!!!

  42. Supermooie foto’s!! Maar als je zo lekker bent als jou is dat niet zo lastig!! Je bent echt een geile chick!!

  43. Ooit win ik de lotto en koop ik 100 Björn Borgs, ik zal er wat meenemen voor jou hé😉

    xxx
    BCFE
    Mahal kita

  44. Ondertussen heb ik er 10😀
    Lang geleden, da’k er nog heb gkocht.
    T’zijn solden!

    xxx
    BCFE

  45. Hallo allemaal
    Ik wil even meedelen dat er een Bjorn Borg winkel is in Spanje
    (in Palma de Mallorca) het is de 1e Bjorn Borg winkel in Spanje.
    De winkel is al open maar de nieuwe lente.zomer collectie moet nog binnenkomen.

  46. Nieuwe webwinkel waar je Bjorn Borg kunt kopen (de webshop is nog niet helemal klaar , elke dag staat er meer op
    http://www.bbmoda.eu

  47. sexy

  48. sexy fotos

  49. sexy

  50. sexy hoor die fotos

Geef een reactie

 
