D-Day

Vandaag wordt een zalige dag !! Ik mag straks vertrekken voor mijn eerste dansles als “Cheerleader” voor BCO , ik ben echt benieuwd en ook een beetje zenuwachtig moet ik zeggen, hopelijk lukt het een beetje ! Daarna vlug naar huis want ik kreeg gisteren bericht dat ik mij op bezoek mag verwachten 🙂 2 vriendinnen , Titia en Kimbje, vroegen om langs te komen 🙂 Ja deze zomer heb ik al veel volk gezien 🙂 zalig ! Het gaat dus alweer super leuk en fun worden 🙂

Vanavond ben ik dan uitgenodigd op het evenement van het jaar hier nl RADIO 2 Zomerhit ! Zoals elk jaar mag ik erbij zijn waarvoor dank maar dit jaar is het nog leuker .. want ik ga al mijn vrienden van eurosong zien of van Ketnetpop (Melissa, Emma, Jessica, Matt, Yuri , Max en Nicolas !!!! ) Ik verheug mij daar al op !

Ow ook vergeten te vertellen dat ik donderdag avond na het optreden van Pim en Co met heel de bende naar de camping ben geweest 🙂 Zaaaaaaaaaaaaalig , we hebben daar speeltjes gespeeld en een barbecue, een reuze barbecue, gehad 🙂 het was super gezellig met iedereen 🙂 Ik denk dat er nog foto’s volgen 🙂;-) als Dy en Di terug zijn 🙂 Als je van de duivel spreekt 🙂😉 ik kreeg ze net binnen dus hier een slideshowke

Vodpod videos no longer available.

en foto’s met “broertje Pim ” Lief é 🙂

En dan kreeg mijn papa ook van één van zijn klanten een artikel van Het Laatste Nieuws over mij en de nieuwe film🙂 Als je op de foto klikt kun je een grotere versie zien !

Best een drukke dag dus vandaag en natuurlijk volgen er zoals altijd foto’s é !!!

~ door Pauline Grossen op augustus 9, 2008.

15 Reacties to “D-Day”

  1. Hou van je x

  2. Veel succes vandaag !
    Hihi , de fotokes🙂 twas tof !
    Schipper mag ik over varen thahaaaa xD die gasten maar kijken😀
    & volgende keer diabolo leren hé :p Knuffels xxx ly!

  3. Dy en Di , het was suuuuuuper 🙂😉 Ly2

  4. LEUK LEUKER LEUKST!
    Mss zie ik je vanavond wel❤
    mooie foto’s

    xXx
    mahal kita

  5. Supper !
    Succes ehh plientjee !! =D

    Houvnje ! x

  6. Amai druk druk druk in de vakantie! Maar zo is het wel fijn hé! Als je niets te doen hebt verveel je je ook maar dus ja:)
    Geniet er nog van!
    Véél plezier vanavond!
    Trouwens: leuke foto’s!:)
    -xxx-
    SOFIE

  7. Idd een drukke dag :p:d!!!
    Maar wel plezant denk k :d!!!

    Je foto’s zijn weer heel tof en mooi he :d!!!
    xxx

  8. je mama had het gisteren op msn gezegd🙂 en hoe was het ? ik zei tegen je moeder dat ze je véél succes moest wensen😉
    knufs x

  9. Amai zo’n lang blogberichtje zeg :D!
    Leuk leuk ^^
    OE WAST OE WAST OE WAST😀
    vandaag was mijn laatste dag werken😦 kvind het wel jammer,, daar gaan al de poepiies😦 :p maar ja kheb me wel weer vandaag rotgeamuseerd, en die mevrouw van de kassa, de chef dus😉 , die heeft al gezegd dat ze me zeker zal bellen als ze iemand nodig heeft in de vakantie en heeft ook al gezegd dat ik zeker mag terugkomen in de grote vakantie volgend jaar ^^ dus daar ben ik alvast wel blij om :D!
    Nouja Tisjaaa &; Kimmiee zijn schatjes😀 !
    Véél plezier nog met hen😀 :p
    Tisjaa zal waarschijnlijk wel weer geflipt hebben dat ze Matthieu heeft gezien vandaag😀 Hihi :p!
    ♥.ly

  10. kan me best inbeelden dat het daar een plezierige boel was!
    en cheerleader jaja dat wordt zweten maar heel leuk!
    kijk uit naar het vervolg

  11. Proficiat met je rol in de film ! En nog veel plezier deze zomer !

  12. knappe dingen te zien;))) DIDI ken niets van blogs maar ja Nessû helpt me wel een beetje he…Veel vakantie heb je ook niet gehad he….Je moet ook eens echt genieten ….Dikke zoen DIDI

  13. maar ik geniet elke dag hoor Didi🙂 zeker als ik met een hele bende vriendinnen naar optredens ga🙂

  14. Ja man amai nog nie dat ik ze ga missen😦
    nouja m’n laatste dag was echt zaaaaaaaalig! en kkben zeker dak volgend jaar trg mag gaan (zebben ut al gezegd :)) en in de gewoone vakanties mag ik ook als ik wil ^^!

    Zo en nu ga ik eens ff naar het blogberichtj van hierboven kijkn é😀
    want da moek nog lezen😉 :p
    ♥.ly

  15. hihihi zotteke ! heb je tenminste je msn gegeven ?????

Geef een reactie

 
