Radio 2 Zomerhit

Ik ben eindelijk wakker 🙂😉 Gisteren was het natuurlijk ook tamelijk laat omdat ik met vriendinnen naar het evenement Radio 2 zomerhit ben geweest ! Het was super zalig , ik heb iedereen teruggezien zoals mijn “zusje” Emma en mn lieve Jessica🙂 Maar ook Brahim en Stan die mij allebei altijd super lief vragen met wat ik nu bezig ben, Born die een fan is van JAM want hij zei dat hij al keigoede reportages had gezien van mij🙂,  Udo altijd super vriendelijk en nog veel meer artiesten ! En ookal heeft het een beetje geregende toch hebben wij een keicoole avond gehad é meisjes 😉

Veel mensen hebben mij ook gevraagd hoe mijn eerste dansles was geweest bij de cheerleader : wel het was super !!!! We zijn zo met 15 ongeveer, veel doen het al jaren en we zijn enkel met 2 nieuwe meisjes ! Ik ga elke zaterdag les hebben en ondertussen hebben ze ons al gezegd dat de beste danseres uit België (ben haar naam even kwijt maar zal het wel nog zeggen hoor) van plan is om ons les te komen geven ! Dat wil zeggen dat wij een uurtje of 2 extra gaan krijgen in de week ! Oeps , wanneer ga ik dat nog kunnen doen ?? Maandag is er al dictie, dinsdag drama, zaterdag 1u30 les en dan nog eens 1u30 of 2 uur ? School moet op de eerste plaats komen é zegt mama en volgend jaar ben ik in het eerste middelbaar en dan is het toch wel veel studeren (nog meer ?) en veel huiswerk ! Maar ja ik zal wel zien tegen dan é !

Zo …. en nu de foto’s van gisteren !

[rockyou id=119927998&w=579&h=434]

~ door Pauline Grossen op augustus 10, 2008.

21 Reacties to “Radio 2 Zomerhit”

  1. Supermooie fotokes !
    Je zal het druk hebben het komende jaar🙂
    Greetz xx

  2. wauw mooie foto’s !
    jij gaat altijd naar zo’n coole dingen
    ik ben jaloers😦

  3. Oh jammie mijn roeltje, en Free en Stan, pff ik mis die allemaal hé zo. Had je die niet in een doosje kunnen stoppen voor mij en kunnen opsturen Pauline?

  4. pauline kunt gy my alle fotos vn gistere in een mailtje sturen x
    Hug😀
    en gisteren was af
    :p via de duinen xD😉

  5. supermooie foto’s !
    Wij hadden een coole kikkerparaplu🙂
    Still waiting for bricàbrac =D

    xxx
    Mahal kita

  6. Supper coole foto’s ! <33

    Houvnuu ! <33

  7. Hey Pauline!
    Héél toffe foto’s! ’t moet daar nogal plezant geweest zijn!! Zoveel bekend schoon volk bijeen!!
    ‘k zie dat je Louis Talpe (Toby) ook gezien hebt:) Das nen supermooien vind ik:) ‘k zou hem ook héél graag eens ontmoeten:)
    En dan al die andere toffe mensen daar: free souffriau, de ketnetpoppers:), Stan, Hein, Clouseau, Udo, Born, Roel, enzovoort!
    Amai sjiek ze!
    Je hebt je precies weer goed geamuseerd!
    Héééél veel succes met het dansen/cheerleaderen!
    én ook héél veel succes vanaf september in het eerste middelbaar (ik zit daar al lang niet meer, zit nu in eerste jaar lager onderwijs (heb wel herexamens..))!! ’t zal wel wat meer studeren zijn in ’t eerste middelbaar maar dat zal wel lukken.. al heeft je mama wel gelijk, hobbies zijn héél tof maar school blijft hééél belangrijk!
    Véél succes
    dikke zoen,
    SOFIE
    PS: kvind het wel tof om reacties te schrijven op je blog! (kdoe het nog maar van deze week maar kga het meer doen!- tot later!xx

  8. Mooie foto’s xx

    PAULINE !! (L)

  9. Het was precies supertof eh gisteren @ Zomerhit, maar des te beter he :d. De fotokes zijn weer héél mooi vooral diejen van Stan apart vindek wondermooi :o!!! Nog veel suc6 met je cheerleader dingen eh natuurlijk ook met je fotoshoots en rollen he😉.

    XXX

    HJG !!!

  10. Ziet er superdeduperkeigaaf uit allemaal🙂.
    Ben heel erg benieuwd hoe je het allemaal gaat doen hoor met school en een druk program.
    Gelukkig veel leuke dingen dat kan dan al gauw iets meer hebben.

  11. kei gaaf! ik zet em er bij!

  12. Bedankt iedereen vor jullie lieve reacties !
    @ Helen kzal de foto’s eens sturen zenne
    @ Sandy : lief hoor dat je zoveel reacties plaats : dank u !!!!
    @ Di en Dy : mis jullie !!!
    @ Sanela en Lynn : love you girlzzzzzzzzzzzz🙂😉
    @ Sofie : super bedankt !!!! Kheb je een mailtje gestuurd 🙂
    @ Nelleke : Ik heb het gevraagd maar Roel had nog iets te doen😉
    @ Marieke : ja het was echt heel leuk hoor ! knuffels
    aan iedereen : bedankt voor jullie reacties🙂
    xxx

  13. nee :p
    Maar ik ben er wel benieuwd naar ma het zal wss wel een mooie zijn ze !!😀

    knufs x

  14. Amai jong da ziet er me daar leuk uit alzuk de foto’s zo bekijk :D! Jullie hebben jullie blijkbaar weer eens geamuseerd😀 Zoveel te beter é😉 :p en je eerste les zag er precies ook leuk uit😀 Ik hoop voor jou dat je echt altijd alles gaat kunnen blijvn doen,, maar kdenk wel daj da zelf zal aanvoelen als het teveel wordt of niet hé😉 maar alleszins bij alles wat pauline doet,, doet ze het goed😀😉
    ♥.ly

  15. Je mama heeft gelijk :p
    euhm da weet ik eigenlijk nog nie🙂
    kga alleszins op 23augustus naar een fuif en blijf dan slapen bij n vriendin,, en ut weekend daarna is het 4 dagen Loppem Kermis😀
    Das altijd ambiance :p en dan voor de rest zie ik eigenlijk wel🙂
    ♥.ly

  16. Tis ni zo’n hele grote kermis :p
    maar tis zodanig gezellig dan ^^
    de zondag is er van smorgensvroeg al een rommelmarkt door heel Loppem en dan savonds kermis é😉
    de vrijdag &; zaterdag ist savonds weggaan in Loppem en de maandag is het jammergenoeg dan al school,, maar savonds is er wel ook x te doen in loppem😀
    Kzal proberen foto’s te maken😉 oooh meid wij moeten ook nog s proberen af te spreken hé😉
    ♥.

  17. Wy gaan jou ook missen .. & vond het ook heel tof🙂
    Maar we kunnen ook zo eens afspreken hé =)
    Knuffels xxx

  18. Je hebt er al een drukke zomer op zitten. Niet te moe?

  19. Dit maakt jou volgens mij de tiener met de meeste celebrity-pics in heel België😉

  20. Ik was er ook, op Zomerhit, gelukkig met een petje tegen de regen🙂 Als ik dan ook even mag opscheppen over het al dan niet kennen van celebrities: Herbert Verhaeghe is er eentje die ik persoonlijk ken!🙂 Hele toffen! Nou Pauline, amuseer je nog maar de laatste weken van de vakantie, veel plezier in je (talloze) hobby’s en goeie moed voor je eerste dag in het middelbaar!😉

    Groetjes en zoen,
    Jana
    xxx

    P.S. Jij bezorgt mij lectuur in mijn studiepauzes😉 Herexamens zijn niet fijn😦
    😉

  21. amai kzou ook wel met die spetters op de foto wille jom !
    Mrja met Sandrine & Udo kan k morge op de foto [dorpsfeest @ overPELT] Mr vooral met jou wil ik eens op de foto🙂
    Jaja k ben een fan ❤

Geef een reactie

 
