Bellewaerde again

Gisteren namiddag werd het hier opeens toch super mooi weer en omdat wij zo een familie abonnement hebben gewonnen voor Bellewaerde en Walibi, hebben wij besloten om opnieuw naar Bellewaerde te gaan maar dit keer , omdat mijn papa geen goesting had om in alle attracties mee te gaan met mij, heb ik een vriendin meegevraagd ! Laetitia die op vakantie aan de kust is was direct bereid om mee te gaan !!! Natuurlijk zijn we in alle “natte” attracties geweest é maar dit keer was ik slimmer geweest en had ik andere kleren mee🙂 Nadien zijn we ook op de boomerang gegaan , laetitia heeft me dan toch zover gebracht , Yeah men 🙂 ZO over kop gaan …. en we hadden net gegeten 😉 maar geen paniek … alles is lekker binnen gebleven hihihi

eerst rustig begonnen (klik op de beelden voor een XL versie 🙂

dan een klein beetje wilder🙂

en alle water attracties natuurlijk é !

en op het einde zagen we er dus zo uit , een klein beetje nat 🙂😉

~ door Pauline Grossen op augustus 11, 2008.

24 Reacties to “Bellewaerde again”

  1. Hhaha ;;
    Zo leukk diie foto’s =D =D

    KhouVnJulliie ! <33

  2. Leuke foto’s ! xxx

  3. Ik wil terug op de Supersplash haha xD .. xxx

  4. Wahaaa,, tisjaa addut gisteren gevraagd aan mij van; staat er toevallig nix op Pauline aar blog over Bellewaerde? :p en ikke zo NOG niet😀
    Nu dus wel😀 Zo sjiek jong ^^ en ge zag er allebei echt proper uit op het einde :p vers van de pers jong :p !
    ♥.ly

  5. haha ! funny .
    moet cool zijn geweest …
    wow op die ene fotow zijn JULLIE SUPR NAAATTT ! x
    dikke x

  6. Pauline , ik moet maar naar de 2de foto kijken en dan zie ik zo hoeveel plezier je wel gehad hebt ! Een zalige foto meid !

  7. Neen zeeft daar gene internet😉 en ze komt lichtjes zot omdaze da daar ni heeft :p hehe tis wel grappig :p!
    ♥.ly

  8. Supermooie foto’s!

    Love this girls!❤

  9. Hey Pauline,
    Ik ben eind juli met mijn nichtjes naar Plopsaland geweest en vorig jaar zijn wij ook naar Bellewaerde geweest!
    Wij hadden toen net als jij daar superveel plezier!!!
    De foto’s zijn héél tof! Ziet er wel een leuke vriendin uit die je daar meehad!!!:)
    Nog véél plezier, amai een jaarabonnement dan zal je nog wel vééél keren zoveel plezier kunnen hebben ginder!!:)
    -xxx-
    SOFIE

  10. Whaa Tisjaa en Plien!
    Kei leuk aja!
    Miss the Girlz!:o
    Knuffs! Ti♥Amoo!_<33.

  11. haha kei tof zeker? X tof lieveke x x) ly

  12. neeje ben ng nie trug. kblf ng 10 dagen🙂 knufje X

  13. allé pietzakje🙂 en in welk deel van Amerika zit ge nu ???

  14. Hoii , hoe wast vandaag ? omdat je zei dat je ietske moest doen..
    Ik ben effe naar totz geweest , zus wou Kat De Luna zien😀
    Knuffels xxx

  15. Hehe dank Uu meid ^^
    &; jah ik zou ni direct zot worden, maar alé jah alzuk iedere keer x te doen zou hebben zouk me nie vervelen en ook nie om internet zagen :p maar zo na een tijdje zou ik er mss toch wel eens aan denken😀
    ♥.ly

  16. Supeer!!
    ik wacht ook vol ongeduld op Hsm 3 senior year!!
    kussjes en knuffels!

  17. ow Kat de Luna !!!! :p:p ik wou die ook zien zenne !! Hoe was ze ????

  18. katdeluna was goed :p
    kheb enkele fotos kunne neme🙂

  19. ik ben super jaloers :p:p 🙂😉 na ! lol

  20. ja keb het ook gehoord op Q-music😮
    en kwou na de zee gaan maja
    toen wast al 5 u :p
    da vondek wa te laat🙂
    knuffs ♥ Ly

  21. bij elke foto straaaaaaaal je, pauline!!

    bellewaerde sloot die dag zijn deuren met een smile van voldoening op z’n snoet! 😀

  22. Hahaha wat een fun zeg Plientjeeee! En wat een weer!!! Da’s hier minder…😦
    Jullie hebben het weer naar de zin gehad zie ik! Leuk dat je met Laetitia bent geweest!😀

    Groetjeeesssss! XxX

  23. Oooooh supertof Bellewaerde :p:d!!! Daz al lang geleejen bij mij :d. De foto’s zijn zo tof :d.

    xxx

  24. amai Pauline!!! das echt wel nat he!! hihi!!
    Kzie aan d foto’s dat ge u geamuseerd ebt!!🙂
    Dat is wat telt, toch!!🙂
    Xx mis u

Geef een reactie

 
