Fashion obsessed

Een tijdje geleden een leuke shoot gehad met Heinzie en we wilden iets met expressie doen en iets over fashion doen ! We hebben veel plezier gehad 🙂 Bedankt Heinzie🙂 en ook dank u aan de styliste voor de super kleren 🙂

Enjoy fashion maar vergeet vooral niet jezelf te zijn é 🙂😉 En nog een tip : pimp je kleren, mix it , creeër je eigen look🙂 en NEE het moet echt geen dure merkkledij zijn om it en hip te zijn 🙂 just imagination😉

~ door Pauline Grossen op augustus 12, 2008.

21 Reacties to “Fashion obsessed”

  1. Zo sjiek ^^
    en die eerste foto is precies alsof je op een vleugel van een vliegtuig zit! zo leukk ^^
    ♥.ly

  2. Toffe Foto’s :d

    xxx

  3. Mooie foto’s x

  4. Di en Dy gaan jullie straks naar Matt ?

  5. Mooie foto’s ! vooral de eerste ! en speciaal kleedje🙂
    @Pauline : euh nee , ik ga naar totz..
    xxx

  6. ah ja ok 🙂 wie komt er vandaag ???

  7. Euhmm Katerine :p & voor de rest weet’k het eigenlijk nie :p

  8. ah ok dank u 🙂🙂

  9. Kheb het keer opgezocht :p tis eigenlijk nie veel speciaals :p
    Christoff , Bart Peeters , Regi , Tom Helsen , Do , Helmut Lotti..

  10. bah ja ! ik ben dan in wenduine : matt en yuri😉

  11. Phoe! Ik zie het al, het is al weer veel te lang geleden dat ik hier nog ben langsgeweest!
    Eerst en vooral, ik heb een beetje last van writers block op mijn Jezebel blog😦 dus aangezien ik een gebrek heb aan inspiratie is het schrijven nogal moeilijk.
    MAAR ik ga wel zo meteen een nieuwe post schrijven op mijn JeSuisLaPetite blog🙂
    Dus, je doet nu cheerleaden he? Ik heb ook auditie gedaan, maar was er niet door. Ik mag wel nog eens in januari terugkomen. Ik denk trouwens dat we dezelfde lerares hebben: Ruth?
    in ieder geval, doe dat goed!
    (en heb trouwens gelezen dat BCO anders gaat heten nu ze een nieuwe sponsor hebben🙂 )
    xxx

  12. Kei toffe foto’s
    en speciaal kleedj!
    Ti♥Amoo!_<33.

  13. tis donderdag é bij jou in de buurt ! maar ken de uren nog niet !!!
    xxx

  14. Keii leuke foto’s ! =D
    Amuseer je daar he vanavond bij Matt & Yuri ! =D
    Tisjaa gaat zeker mee ? Hehe =D

    Kusiiee x

  15. Ok geen probleem!
    Ik zal er wel zijn🙂
    ze zijn nu ook al 2 dagen aan’t filmen😛
    Ti♥Amoo!_<33.

  16. Ben al terug🙂 zo waaien aan zee , amai😀
    xxx

  17. ja é niet te doen 🙂 was goed zenne ! kheb een mooie foto van MAtt en ik kreeg een kus 🙂😉

  18. wouw is kei neig . man :):):):)

  19. Knap plien

  20. Supermooie foto’s

  21. FashionQueeen.<3
    juaajuaa, :’)
    kziejegraag!!

Geef een reactie

 
