Kids top 20: Matt en Yuri !

Vandaag had ik alweer afgesproken met een bende vriendinnen , jaja ik weet het , ben nooit thuis🙂😉 , om te gaan kijken naar de kidstop 20 omdat Yuri en of course Matt daar moesten optreden ! Zo gezegd zo gedaan dus : ikke naar Wenduine🙂 Lynn , Niki, Tisjaa, Marijke , Kimbje , Elien, … waren daar ook en we hebben ons super geamuseerd hoor ! Dank U Lynn dat ik op je rug mocht zitten tijdens Matt’s optreden🙂😉 en of course hebben Tisjaa en ik, luidkeels meegezongen🙂 Nadien was het de gebruikelijke foto sessie en een babbeltje met de 2 gasten 🙂 Bedankt girlzzzzzz voor de toffe , coole dag en tot de volgende !!! Love you !

~ door Pauline Grossen op augustus 12, 2008.

29 Reacties to “Kids top 20: Matt en Yuri !”

  1. Mooie foto’s !
    xxx

  2. hihi, neen, ik heb auditie gedaan bij de Luvagiants, de cheerleaders van Antwerpen!😉
    veel succes met je auditie dan in januari!
    xxx

  3. zo lief . al zn haar :p

  4. Wha kei zalig!

  5. haha, daar probeert iemand zich nog hopeloos bij op de foto te zetten, daar op de achtergrond🙂
    Leuke foto’s!

  6. wow Matt ! zo’n knapper zeg ! super foto’s

  7. Hhaha ;;
    Supper diie fto’ ! =D
    Yurii had het persiies wel koud hé?:P

    Kussiie x

  8. Mooie foto’s x

  9. ja was ook super veel wind hoor !!!

  10. E mo zukke mooiie foto’s ^^
    oh oh oh Pauline gebruikt het woord poepiie ^^
    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ^^ xD
    Nouja tzijn echt leuke foto’s😉
    en die Yuri is ook nun knappen é ^^
    &; twas precies n beetje wind :p

    ♥.ly

  11. Zie oeveel da ons Paulinetje ervan geniet daze bij Matt staat ^^
    Oe schattig😀

  12. Da zijn kei toffe foto’s!!! =)
    xxxxxxxx

  13. Toffe Foto’s😉. Diejen me zen witte jas is mooi k kennem welni :p:d!!!

    xxx

  14. MATT IS KNAP ja! xD

    x Jana

  15. Hihi, ik was daar ook🙂. Matt en Yuri zyn zalig😀 !
    Kstond zo op de eerste rij, en khad u al es gzn op internet, en kkeek zo rond en ik zag u dan: en ik zeg zo, tiens, die lijkt daar op xD. Ma twaart gy toch xD..

    Groetjes,
    Lesley

  16. mooiie foto ze pauline yuri is knap xxx

  17. Jamr dat ik daar niet bij kon zyn !
    Maarja;; kwas juist op kamp !

    Matt & Yurii zyn geweldiig goed.❤

  18. zalige foto !
    twas echt af die dag !

  19. WAT EN MOOIE FOTOS KAN JE ER NOG OP ZETTEN

  20. er zijn er nog op é een beetje verder hier !! Tijdens flikkendag .. die al gezien ?

  21. ha da was precies wel ne leuke dag he,
    ma wel veel wind precies !!!🙂

    dikke kus X

  22. hoi
    ik ben febe
    en ik wil juist zeggen dat ik een beetje verliefd ben op matt !!
    groetjes
    xxx aan matt xxxxxxx

  23. hoi
    mooie foto’s
    en veel groetjes aan matt en yuri okj xxx
    doei xxx
    xxxx

  24. matt matt matt matt

  25. ik ben een fan van yuri en melissa ken yuri en matt en die zijn vrienden maar ik en melissa en yuri hebben ruzzy met matt hij wil melissa zijn lief slaagen en mij ook en ik heb tegge haar gezegh ik en sebastiaan ga matt slaagen en melissa is nogsteets boos

  26. ik wil een telefoonnummer van yuri en yuri heeft een mooie stem

  27. yuri heeft een mooie stem en ik heb yuri en
    maat gezien in peersbos gezien en melissa is een beste vriendien van yuri maar niet sammen

  28. ik vin yuri eght mooi ik vin hem ook hot eght hot en lief en leuk en grapig en schatig en lief

  29. Yurii(l) das’t nieuw liefke van mn nichtje , ps : hy is echt nen toffen gest!! ;d

Geef een reactie

 
