pfffff …

allé zeg zo dom dat het zo slecht weer is é ! Vandaag had ik normaal gezien een keileuke shoot met een speciale fotograf maar het moest buiten zijn … na het lezen van het weerbericht hebben wij samen met de fotograaf besloten om de shoot uit te stellen tot het beter weer is ! Maar opeens is er hier wel volle zon, ik weet niet in Brussel ? Want het was daar te doen …. maar hier is er wel enorm maar dan ook ENORM veel wind ! Alls is hier aan het kraken en aan het waaien! Het is bijna storm maar dan met zon 🙂

Maandag 18/8 had ik ook een opdracht voor een buitenshoot en ook maandag is het verplaatst omdat het voor de shoot echt stralende zon moet zijn ! Nu maar kijken wanneer het zal moeten doorgaan !!!! Pffff niet gemakkelijk é al die shoots die nu buiten moeten plaatsvinden 🙂 Op 31/8 heb ik nog zo een super shoot (maar dan ook echt een mega super shoot é) nu duimen dat het dan wel mooi weer wordt !!!!! Want een super mooie zomer hebben wij toch niet echt gehad hoor !!! En omdat ik vandaag dus onverwachts veel tijd heb ga ik eens met Julie , mijn nicht, gaan shoppen🙂 Ook altijd leuk !

Soms zijn foto’s die genomen zijn bij slecht weer en veel wolken wel heel mooi ! Deze zijn genomen in juli 🙂

en hier heb ik mij een beetje laten gaan 🙂😉

~ door Pauline Grossen op augustus 13, 2008.

16 Reacties to “pfffff …”

  1. Prachtige foto’s
    Jammer van het weer he voor die andere😥
    Maar toch mega mooi ! x

  2. Zalige foto’s😀
    X. see ya tomorrow?!
    Ti♥Amoo!_<33.

  3. Heylaa!
    Idd , een echte zomer zat er voor dit jaar weer niet in ..
    Jammer dat al de shoots niet door zijn gegaan , maar wel goed dat ze verplaatst zijn hé ! Amai , ben nu al benieuwd naar de fotokes vn die shoot op 31/8 ! De achtergrond bij die tweede foto is wel supermooi! & die bewerkte heeft ook wel iets speciaals🙂

  4. Ja idd, dees jaar was het nii echt supper weer..
    Spijtiig dat ze nii zijn door gegaan :s..
    Maar ge ebt toch wel kunnen gaan shoppen hé😉
    Kduim mee dat het de volgende keer wel goeii
    weer zal zijn =D

    Kuziiee ly❤

  5. vooral foto 2 vind ik erg mooi

  6. Tis echt ni normaal da weer Ö
    WIJ WILLEN ZOMER, WIJ WILLEN ZOMER!
    nOuja,, maar hopen dat nog voor de laatste dagen van de vakantie tch nog een beetje mooii weer wordt hé😉
    ♥.ly

  7. Wij hebben idd geene superzomer wat wel jammer is😦. Zooooo jammer dat de shoots verplaatst zijn😦. In brussel wasset heel slecht weer :p:d!!! ja da is idd wel nekeer mooi effect met die wolken zo, dus chique foto’s😉

    xxx

  8. Voor mij zijn de twee bovenste echt mijn goesting, om het zo te noemen, mooi;

  9. Jij bent niet de enige die het spijtig vindt dat de shoot niet is doorgegaan. Maar hier was het echt niet te doen hoor, zeker niet voor wat ik in gedachten had.

    de ‘speciale’ fotograaf😉

  10. de eerste is wel gaaf

  11. elke foto waar jij op staat is een pareltje!!

    jij doet de regen en wolken vergeten! 😀

  12. Vier superfoto’s je laat je gemakkelijk fotograferen !
    Het betere weer zal wel eens komen zeker!
    Gr.
    P-TER

  13. Supermooie foto’s !

    xXx
    Mahal kita

  14. Je had wel geluk dat het tog niet regende🙂
    Maar wind pf , :p
    Wel mooie foto’s🙂

    x

  15. Ik vind de 4de foto wel heel mooi.
    x Jana

  16. prachtige foto’s egt nie normaal…
    je moe es kijkn na je mails keb eentj gestuurd ivm je feestje!
    kziejegraag!

    xxx

Geef een reactie

 
