Back in Belgium

Dag iedereen , ik ben net terug van een super coole trip 🙂 Ik was dus in het Zuiden van Frankrijk en het was niet alleen super warm maar ook super zalig !!! En omdat foto’s meestal meer dan woorden zeggen , hier dus een deel ! Ik moet nu helaas in mijn bed want morgen heb ik terug een shoot voor Promo fashion en daarna draai ik voor de helaasheid !

Morgen …. deel 2🙂 slaapwel iedereen !!!!!

~ door Pauline Grossen op augustus 19, 2008.

18 Reacties to “Back in Belgium”

  1. OOh!!
    da zijn kei mooie foto’s!
    Ik kijk al uit naar Morgen!
    Ly Lil♥Sis!
    Stuur je dan een sms? thnx!♥

  2. @ Fieke : we zijn er pas rond 16 u 30 ! Tot morgen !

  3. Aah , jy hebt lekker weer gehad ! Hier is het geen weer vr te zwemmen fzo. Mooié foto’s ! Die laatste is leuk met dat zand, de zee , de lucht ! echt mooi getrokken !🙂 xxx

  4. Sjieke foto’s!!!
    Zag er echt wel zalig uit ginder in ’t zuiden… kwou dak in je plaats was, dat ik wat van de zon kon gaan genieten ipv hier met regen buiten binnen zit te leren…
    Maar ja ben begonnen met herexamens en eerste ging gisteren vrij goed dus op naar de volgende.. tot volgende week vrijdag ben ik daarmee bezig en dan heb ik nog 2 weekjes om te genietne voordat de lessen starten!
    Veel plezier met je shoots nog en met de helaasheid:)
    -xxx-
    SOFIE

  5. SUPERMOOIE FOTO’S !❤
    En morgen ook meer BricàBrac? :$😀

    xXx
    Mahal kita

  6. Héél mooie foto’s :d
    Ben benieuwd naar deel 2.
    En amuzeer je morgen op de shoot en op de set he meisje.

    xxx

  7. Plientjeeeeeee, welcome back!!
    Owww wat ben ik jaloers dat je zo lekker in het zuiden bent geweest. Hier in NL is het gewoon herfst!😛

    Veel plezier morgen en maak er wat moois van weer he! ;-))

    Knuffels! XxX

  8. Leuke foto’s😀
    Zeker die laatste foto Ö die is super!!🙂
    En het weer daar😀 pietzak😉

    xx

  9. Mooie foto’s pauwtje🙂
    Mis youu !

    XxX

  10. Amaii plientje ! =D
    Prachfto’s <33
    & persiies goeii weer gehad?
    Bij ons was et tovh wel wa minder😛

    Hhaha ;;

    iiloveyou❤

  11. tof gehad zo te zien ik geef Jelka gelijk die laatste foto’s is wel knap had die zon dan toch mee genomen naar hier want ik denk dat die nog in vakantie is ;))))

  12. Amai! zo te zien was het tof daar!😀
    En alweer mooie foto’s🙂
    En zoals Jelka zei. Die laatste foto vind ik toch wel speciaal!;)
    Ik hoop dat je binnenkort eens in de buurt bent van Limburg!
    Want wat mis ik die lieve Pauline ♥
    x Kelly

  13. Mooie foto’s! Vooral die laatste springt eruit!

  14. leuk foto’s Pauline !!!

  15. Kei mooie foto’s Pauline !

  16. Ik doe het aan de hand van een tijdschrift dat geeft instructies en zo maar het blijft wel moeilijk😀
    Knuffs

  17. Omggg, die foto’s zyn echt mooi, Plien! xD x Nwly

  18. Heel leuke foto’s moet ik zeggen!
    x J.

Geef een reactie

 
