Moeilijk !

Zoals jullie misschien weten is het maandag mijn verjaardag🙂 Normaal gezien zou mijn feest dus maandag moeten zijn maar ….. een tijdje geleden was ik gekozen voor een opdracht … maar met het super slecht weer moest het verplaatst worden … en nog eens verplaatst worden en nu … wordt het dus verplaatst naar 25 augustus (tenzij het alweer slecht weer is dan kan mn feest wel doorgaan) ! Ik moet dus een andere dag kiezen voor mijn feest maar omdat de draaidagen voor de film ook dikwijls veranderen wegens het weer en andere dingen …. weet ik echt niet meer op welke dag ik dus mijn feestje moet geven 🙂 moeilijk é !

Dus mijn vraag aan tisjaa, Lynn, Niki, Zowe, Helen, Helen 2, Emma, Di en Dy, Annso, Cynthia ,Sanela, Marijke, Kimbje, Beyza, Jessica, Ezra en … en … enzovoort is : indien slecht weer is de 25ste kan het dan wel doorgaan en indien het weer goed genoeg is voor mijn opdracht dan gaat mijn feestje pas later door … mss dan 28/8 of 29/8 ! Mijn vraag is dus : kunnen jullie eventueel ook 28/8 en of 29/8 ??? En wie van jullie wil of kan komen (aan zee) ? De meesten van jullie spreek ik nog op msn🙂 Sorry maar dit jaar maximum 15 mensen hoor 🙂😉

~ door Pauline Grossen op augustus 20, 2008.

19 Reacties to “Moeilijk !”

  1. 29/08 kan ik niet lieve schat
    want dan is het mijn feestje..xD
    28/08 eventueel wel. (=
    dikke kus x

  2. Heej x

    28/08 is prima🙂
    29/08 is het feestje van Tisja..😉

    xx

  3. hej paulinetje, proficiat! X hvj

  4. 28/08 ga ik er wss ni geraken 25 wel en ja 29 is het idd tisja haar feestje ,, maar op dagen zoals 27 28 enz geraak ik pas s’avonds ginder :s
    x

  5. happy birthday plien!!! love ya!!!! x

  6. Plientje,
    voor mij kan het allemaal😉

    Kusiie x3

  7. Momenteel kan ik wél die 2 dagen😀

    xXx
    Mahal kita

  8. heel moeilijk! ik wens je al een gelukkige verjaardag .
    groetjes Linde

  9. Ik kan ook elke dag normaal🙂
    Vandaag was leuk ze Lil Sis!
    ookal was’t maar kort..😛
    Ti♥Amoo!_<33. Bby!

  10. Keimooiie foto meid!
    ♥.ly

  11. Amai zeg tot nog zo laat gedraait Ö Zo zotjes ,, nie moeilijk daj moe bent :p maar Pauline hou die ogen open xD ! NIET in slaap vallen😉 ohja en plien kheb nieuwe poepiies ontdekt :p ! Deze keer in Maasmechelen Village😉 ♥.

  12. heey happy B-dayyyy !
    ik zou echt graag komen maar het mag niet ik mag niet naar de zee . zelfs niet als ze mee gaan😦 stoem hé ma bon . we zien elkaar nog wel en amuseer je :p

    dikke x

  13. Happy Birthday !!
    Kussjes en knuffs😀

  14. Happy B-day meid !!😀
    Spijtig dat heto p dezelfde dag valt hé !
    Maar maak er wel nog ne leuke dag van !!😉
    knufs x

  15. Sweety,

    Tuurlyk wil ik komen, met veel plezier zelfs maar ik kan die twee dagen al niet komen want ik doe vakantiejob die twee dagen & dat is van 9 u tot 18u45 & 25ste geraak ik niet aan zee want heb geen vervoer. Hopen dat je je feestje op nog een andere dag kan doen!😦 X

  16. Heey Pauline!!
    Eerlijk gezegd weet ik niet of ik kan komen..
    Het hangt echt af van d dag…
    Maar als er echt een vaste datum is dan kan ik nog wel iets regelen met mijn mama!!
    -xXx-jes

  17. Allee proficiat op voorhand. Ik verjaar welgeteld 3 dagen voor u. Morgen dus :p;
    En hoe oud word je?

  18. Leuke foto van jou.

  19. Gelukkige verjaardag Pauline !!!!

    dikke zoen!X

Geef een reactie

 
