Draaien …

Het is bijna terug school ! OMG ! vandaag ontving ik mijn “onthaalbrochurke” in de bus :p Toen dacht ik OMG !!! We zijn al de 21 ste !!!! pfffff het is zo vlug gegaan ! En deze laatste dagen gaan nog vliegen voor mij want ik heb bijna elke dag iets te doen ! Gisteren had ik een shootje voor Promo Fashion, mijn derde al, maar kon ik niet blijven want ik moest op de set zijn van de Helaasheid der dingen ! Toen ik daar aankwam stonden al 2 vriendinnen op mij te wachten : Fieke en Shana 🙂 Zo lief ! Maar eerst moest ik met de crew gaan eten , dan pas werd er gedraaid ! Ik had weer mijn “super” outfit van de jaren 80 aan ! Hoe konden de mensen zich zo aankleden :p:p ??? NIet te doen ! Na een uurtje babbelen met hun 2 moest ik beginnen draaien ! Het was super leuk en plezant !!!! Met heel de bende , alle acteurs waren aanwezig ! Zelfs Joke Devynck kwam even op de set, haar man Johan speelt in de film ! We moesten veel verschillende en lange scenes draaien en we moesten ook wachten tot het donker werd ! Het werden dus ook nachtopnames …. tot 3 uur ! Vandaag is het dus een super luie dag !!!! En doen ik NIETS🙂 want morgen is het weer draaien ….

~ door Pauline Grossen op augustus 21, 2008.

22 Reacties to “Draaien …”

  1. Jaja de dagen gaan zeker vlug!
    Ik vond het nog iets hebben hoor je outfit😛
    (behalve het blousje😛 ) (de rest was nog cute😉 )
    Wanneer ben je er morgen?
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffl

  2. amai moet jij niet moe zijn??? xxx doe je best xx nessu, en we spreken zeker nog eens af, wij met zijn 2tjes! Ly kus

  3. Hhaha ;; supper ! =D
    Ge ziiet er zo sgattig op op diie foto’s😉❤

    iiloveyou !x

  4. Superschattige foto’s!

    xXx
    Mahal kita

  5. Spannend! Enig idee wanneer hij in de zalen komt?

  6. Amai twas ’n druk dagje precies ! Je moet wel veel draaien hé🙂 dus je zal veel in de film komen ! Schattige foto’s , zo krijgen we al’n beeld hoe je eruit ziet in de film :p
    Ja pfff overal al die schoolspullen enal bah xD over ’n goeie 10 dagen ist weer zo ver :S xxx

  7. Amai ja jij hebt het precies nog wel druk.. ik zit nu aan 4 van de 11 herexamens gedaan.. ik heb nog tot volgende week vrijdag maar gelukkig moet ik niet op 1 september al naar school maar pas 2 weken later op 17 september is mijn eerste schooldag.
    Jouw kledij in de helaasheid vind ik wel nog iets hebben.. is natuurlijk beetje raar tegenover de kledij die we vandaag dragen maar toen was dat blijkbaar écht wel in!:)
    Past waarschijnlijk ook goed in de sfeer van de film é..:)
    Alleszins nog véél plezier met draaien, fotoshoots enzovoort..
    Geniet ervan.. én vier ook ngo goed je verjaardag é voordat het school weer begint;)
    -xxxx-
    SOFIE

  8. @ Fieke : ik heb weer nachtopnames dus ik denk vanaf 18 u tot ….
    @ Dyantha : zo super veel kom ik er niet in hoor maar het zijn moeilijke scenes en we draaien veel verschillende soorten en op verschillende manieren en verschillende kanten en dan worden de beste gekozen ( kom ongeveer evenveel in als in Buitenspel maar dan wel … anders 🙂 )
    @ Jef : het komt pas eind 2009 in de Kinepolis … nog veel geduld dus 🙂
    @ Sofie : bedankt en nog veel suc6 en moed !
    @ Nes : doen we 🙂
    @ Sanela en Mega Lindy :🙂 LY2

  9. Ok,, dan zal ik je niet zien want
    we worden om 16.30 al op de trouwfeest verwacht..
    Allesinds: veel fun! en doe da goed hé girl😉
    Ti♥Amoo!_<33.

  10. Leuke foto’s veel succes me je film ! x

  11. HELP! tis bijna school😮 kwil meer vakantie…
    zo’n knoddig snoetje da gij trekt op die tweede foto :p

    X Ly (ben sinds vandaag trug in belgieë😦 en amai zo’n slecht weer direct :o)

  12. twas zaliiiiiiiiigggg! amerika is ZOT! kben zot van las vegas, new-york en de natuurparken🙂 en door een vergissing mochten we business class vliegen bij al de sjieke (rijke) mensen :p kzal keer foto’s plaatsen ge zult dan wel zien wa dak bedoel. X3 en amuseer u nog zot de laatste dagen van de (niet zonnige :p) VAKANTIE!

  13. Ik heb fragmenten van de film gezien op tv ^^
    Het zijn wel leuke foto’s!

  14. Ik word er 20.. voor de eerste een twee van voor, ik word oud😉
    Hopelijk kan je feestje maandag doorgaan!

  15. Amai Druk druk! En acteren lijkt me zoooo toff! veel succes met draaien hé Pauline
    Knuffs

  16. Als ik da zo bezie ben ik ff blij dak nie in de jaren 80 leef :p
    maar tlijkt me wel n coowle film😀
    Alé en een leuke en zo !
    Amai zeg tot 3 uur filmen Ö
    Zo zotjes!
    Alle geluk kanj dan toch ff uitrusten en bekomen en zo😀
    ♥.ly’

  17. Ooooh meid ,, kheb ng n vraagj🙂
    Ga jij naar Tisjaaa haar verjaardagsfeest? ^^
    ♥.ly’

  18. Hejjj, leuk dit!😀
    Ben heeel benieuwd naar de film Plientje!!

    Veel succes he, maak er wat moois van! (dat zal wel lukken denk ik ;-))

    Xx Doegie!!

  19. Maandag 25/08 in de namiddag feestj bij mij!
    zie jullie dan! Is aan zee😉
    knuffls
    Vertel het door aan iedereen!

  20. Ja, de vakantie is enorm snel gegaan,
    ik heb eigenlijk totaal géén zin in school (:
    want over het 5de middelbaar voorspelt niemand veel goeds :O
    Krijg al schrik xD

  21. Hee Pauline Wanneer moet jij dan naar school?

    x Josephine

  22. Bij ons moesten de kinderen die op de basisschool zaten 18 augustus al naar school en de middelbare a.s maandag. Das dan omdat we in ’t zuiden van Nederland wonen. Midden heeft net als jullie 1 september. Nou geniet nog van de vakantie zal ik zeggen!

    x Josephine

Geef een reactie

 
