portretje

Van mijn shootje met Marianne uit Londen !!! Ik heb een kleuren versie en een zwart/wit ! Wel 2 verschillende foto’s ! Welke is beter ??

Vandaag weer draaien : ik vetrek sebiet terug naar de set !!! Tot later …..

~ door Pauline Grossen op augustus 22, 2008.

43 Reacties to “portretje”

  1. Wouw meid,,
    magguk?🙂 awel ja alzuk mag van u wil ik ook wel komen🙂 tis al gelijk :p ge moet maar zeggen :p.

    Sjieke foto’s!
    Ik vind ze eigenlijk allebei mooi ^^
    maar ik vind de kleurenversie het leukst😀
    Véél plezier bij het draaien😉

    x knuffels

  2. bjoetifoel! de kleurenversie vindek iets mooier omdat u ogen zo’n mooi kleurtje hebben :p X

  3. Mooie foto’s x kleurenversie mooier !x

  4. Wiiiiiiiiiiii ^^ (kben stiekem wel zo héél blij dak mag komen :D!) kdacht van ja toen dak las dat er maar 20 mochten komen kzeg ja ze gaat wel andere mensen willen hebben en zo :p mor kben echt blij ^^ je moet maar x laten weten meid😉
    xknuffels

  5. wauw!
    de kleurenversie , zeker weten ^^

  6. De kleuren vind ik ook mooier😉.
    En kheb je foto’s zien staan in de promo fashion-reclame. Ook leuk!

  7. Mooié foto’s !
    De kleurenversie vind ‘k mooier🙂
    & succes met het draaien ! xxx

  8. Errrg mooi Plientje! :-))
    Londen heeft toch al heel wat moois opgeleverd he.😉

    Het is moeilijk, maar ik ga voor kleur…! Denk ik… Toch…? Lol!

    X

  9. Wow Plientje, errrg mooi!
    Londen heeft toch al heel wat moois opgeleverd he! :-))

    Ik ga voor kleur…! Denk ik… Toch?! lol!😛

    X

  10. Ow dubbel hahaha sorry! Eentje mag weg..😉
    (dacht dat de eerste mislukt was…:-/ )

  11. kleur is het mooiste

  12. Ik vind de kleur toch mooier🙂

  13. Ii ga voor die kleurenfoto , maar ja iedereen zijn smaakje hé

  14. Ik vind ze beide super mOoi!
    Maar de kleur heeft net dat tikkeltj extra😉
    Tot maandag! Ti♥Amoo!_<33.

  15. Prachtiigg <33

    Kvind ze alle2 supper mooooii’
    maar kga toch denk ik voor de kleur🙂

    Kussiie ; houvnjé !x

  16. Ik vind de kleurenfoto het beste geven!

    x Jana

  17. Hehe, ik heb nu ook een wordpress gemaakt,
    leuk he =D

  18. Ik vind de kleurenfoto het beste!
    Maar op de Z/W foto lach je mooi😀
    X-jes en knuffjes

  19. Ik vind dat je heel erg lief lacht op die zwart wit!🙂

  20. alhoewel de meesten kiezen voor kleur, vind ik de zwart-witte mooier. Ik denk dat het aan je blik ligt.

  21. Zeker weten de kleurversie!!!
    Ik blijf erbij, dat gele staat je zo ontzettend goed en die kleur van je ogen zijn ook waanzinnig mooi😀 .

  22. ik vind ze allebei mooi :p:p:p
    echt :d
    op die fotos lijkt ge op bab (een beeke vind ik :p)

    dikke xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    KNUUUFFFFFFFFFF

  23. Wiiii,, wie komt er nog allemaal?
    en je moet maar het uur zeggen en waar dak moe zijn en al via mail😉 want da weetuk ook ni é :p!❤.

  24. Ik vind ze allebei wel mooi.. die kleurenfoto heeft iets uitdagends en die zwart-wit is speelser.. je kapsel is héél mooi!!! Moet je meer doen met zo’n scheve froefroeachtige:)
    London doet je blijkbaar goed! héél mooi werk:d!
    véél plezier met draaien, ben al eens benieuwd naar ’t resultaat van je duik in de tijd!!
    Wanneer komt die film eigenlijk in de zalen of zo?

  25. @ Evelyn : ok doe ik 🙂
    @ Sofie : komt pas in september of oktober 2009 uit ! Dus nog lang wachten é 🙂

  26. super mooie foto’s pauline!
    :’) echt en geel ; dat zie ik graag
    jij bent mijn prachtzusje.<3

  27. bedankt dat je op mijn gb bent geweest stuur nog veel berigten a.u.b je hebt heel mooie fotos

  28. Hmm inderdaad nog lang wachten maja.. ’t resultaat zal wel leuk zijn zeker:) nog veel plezier ermee:)

  29. oke pauline!
    kga es tegendraads doen ee ( :
    ik vind zwart – wit mooier!
    ma kleur vink ook wel mooie whi ( :
    kziejegraag!

  30. Knap portretjeeeeeeeee!

  31. meestal vind ik zwart iets klassieker en stijlvoller, maar hier kies ik volledig voor kleur!

    groetjes,
    Janax😉

  32. Wauw Pauline !
    Je bent een super goed model !
    Ik heb op mijn site een link naar jouw site gezet, dat is het echt wel waar! Nog super veel succes !!!

    xxx Lauren

  33. thx iedereen
    @Lauren : kun je mij je site adres geven ? Je hebt maar freewebs opgezet en meer niet dus kan ik niet terug antwoorden !
    groetjes

  34. Pauline!! Ze zijn allebei super maar de kleurenversie is echt super mooi!!! Hopelijk zie ik je snel!!
    -xXx-jes

  35. Kleuuur poepieee ^^

  36. Ze zijn allebei suuupr!!
    Prachtmeid!
    eneuh…

    GELUKKIGE VERJAARDAG!

    HouVnJe!

    Kus, Mel X

  37. Ik vind ze alle 2 wel mooi, maar als ik echt moet kiezen de zwart-witte. Kleur zie je al zoveel🙂.

    xxx

  38. Alle twee zo prachtig é !!
    Mrr de kleurenversie is het leukst🙂
    xx

  39. De Kleur is Beter !
    Kei Mooie FOto’s !

  40. OMGGG MOOIEEE fotooohh!
    xxmell

  41. Super mooi!!!!

  42. héééél mooi

  43. I definately like the one in color better !
    xxx

Geef een reactie

 
