Party time

Ik heb nu eindelijk meer zicht op mijn opdracht en door het slecht weer is het dus voor de 100ste keer verplaatst naar … god weet wanneer ….. en kan mijn feestje dus doorgaan op maandag 25/08 🙂🙂 Ik weet dat veel van jullie nog op reis zijn of al iets te doen hebben : werken, school examens enzovoort, wel spijtig maar ik heb het de rest van de week te druk om nog een andere dag uit te kiezen , very sorry 😦

wat is de bedoeling : wel we gaan er terug zo een girly day van maken …. iedereen die komt : grabbelt maar in je kleerkast, die van je ma, je pa , je zus , je vriendin en pak een paar gekke kleren mee , gelijk wat gewoon iets geks , kleurrijk, … ! We zullen dat op een hoop gooien , elkaar stylen, elkaar schminken en kapsels verzinnen en daarna shooten wij elkaar 🙂😉 Maar ook Heinz komt die dag en zal ook gekke foto’s trekken ! Het wordt dus FUN !!!!! Natuurlijk gaan we ook eten en drinken 🙂😉 lol en coole muziek opzetten !!! Enfin … kun je die dag , wil je erbij zijn : geef een seintje op paulinegrossen@gmail.com of reageer hier !!

CU girls

Big hug

~ door Pauline Grossen op augustus 23, 2008.

28 Reacties to “Party time”

  1. Maak er alvast een fijne dag van. Let’s Party !!!

  2. Happy birthday maak het een super leuke dag van !

    xxx

  3. Ik ben helaas te oud en niet mooi genoeg 🙂😉 Veel plezier meid

  4. alvast een gelukkige verjaardag, en veel plezier aan iedereen ^^

  5. Al op voorhand een superverjaardag!! En laat zeker eens het resultaat van een namiddagje lekker gek done zien hé;) Ben al benieuwd wat jullie daar gaan uitspoken! Véél plezier:d

  6. Pauline maak er een toffe dag van. Ik moet die dag naar het ziekenhuis dus kan niet komen. Maar zie je in september.

  7. Wouwiieeeeee meid,,
    zo’n leuwk dagje😀
    kziet helemaal zitten,, nu ng hopen dak mag van de mama é😀
    maar kdenkut wel ze;)
    wiiiiiii zo leuwk ^^
    dus veel kleeertjes meebrengen :p kga moen kijkn alzuk rare dingen eb xD kheb wel ng een das :p een zwarte das xD
    en zo van die dingen :p kga wel s kijkn😉
    en m’n zus heeft ng n raar kleedj :p hehe :p
    ♥.

  8. PAULINEEEEEEEEEEE,,
    khebbut gevraagd aan m’n mama alzuk mag,,
    en en en ….
    KMAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Dus op 14u bennuk daar😉 :p
    ♥.

  9. Hoi Pauline,

    Maak er alvast een tof feestje van!
    en GENIET ervan,

    Groetjes Tim (televisieforum, medewerker showbizzsite)

  10. Plientjeeeeeee❤

    Zo leukk allemaal ! =D
    Kga iis rond snuffellen iin myn kleerkast,
    en diie vn men ouders nzu haha =D

    Tot maandaagg❤
    Houvnje x

  11. kzou wel willen komen hoor,
    maar ik ben bij mijn oma dus ja
    en ik zou toch niet mogen.
    maar alvast een supergelukkige verjaardag

  12. Ik Girl!
    Je mag me verwachten😉
    Dikke Knuffel Ti♥Amoo!_<33.

  13. *Ok Girl😛.

  14. Heeyy Pauline!😀
    Veel plezier!
    Ik ga er niet bij zijn.. Ik vind het heel spijtig!
    Dikke Knuffel ♥
    I Love You!😀
    x

  15. .. & Ik Mis je ♥
    Spijtig, Want ik zou Heinz ook wel eens graag willen zien!:)
    CU Soon! .<3😀

  16. Dankje voor je reactie x3😀

    Ik ben pas p zo’n feestje geweest en dat was super toff!!!! Veel plezier op je feestje hé!!😀

  17. Plientjeeeeeeeeeeee, dat wordt supercool he! :-)))

    Maar zoveel dames… Ik word zenuwachtig hoor…!😛

    Hollandse knuffels Xx

  18. Whowie!
    Ziet er zo gezellig uit!
    xxx

  19. hier de volledige versie van de zomerhit 2009 (oké we zijn nog 2008 maar tga nog een jaartje duren tegen da we doorbreken :p)

    ik eet graag bbq
    that’s where i see you
    @ the bbq
    oh yeah
    met groentjes en worstjes
    want daarvan krijg je borstjes

    lalala at the bbq
    lalala qqq
    bbq
    barbie Q

    ook het broodje was yummie
    yummie in ons tummie
    lalala
    yihaaa

    lalala at the bbq
    lalala qqq
    bbq
    barbie Q

    en als dessert nog een stukje kip
    want kip daarvan worden we lekker dik!
    of mss nog een soucies
    want daarvan zijn we ook niet vies!
    heeeeeey!

    lalala at the bbq
    lalala qqq
    bbq
    barbie Q

    X

  20. Hey Yana doen we mee aan eurosong for kids met da liedje ?? hihihi wie weet winnen we nog !
    Barbie Q
    lalala qqq

    LY

  21. dat gaat een leuke party worden!
    ik kijk uit naar de foto’s! 😀

    veel plezier, pauline!

  22. Veel plezier op je feestje en een dikke proficiat met je verjaardag! Ik kijk uit naar de foto’s die jullie van elkaar maken.

  23. Ik wil komen😐
    Ik ga proberen te regelen,, met mijn nieuwe sgool🙂
    CU maybe tomorrowwwww❤

    xXx
    Mahal kita

  24. Hey Pauline!!
    Danku voor de uitnodiging!!
    Ik wil niks anders dan komen, maar ik ga normaal gezien met lynn mee…
    als zij ni kan komen kan ik dus ook niet…😦
    Hopelijk veranderen de plannen…
    Alvast (voor morgen) een gelukkige verjaardag!!!
    Xx

  25. kzou wel willen meedoen maar kben te oud :p
    maakter een soloke van ik zallekik op den 8ergrond was staan bbq-en😀

    Xje tt morgn

  26. hey meid! Een super toffe coole verjaardagsdag gewenst!
    Maak er iets fijns van! en amuseer je te pletter.
    Ik moet helaas vandaag werken maar ik ben met men gedachten bij je🙂

    Kus Kus Kus

    Debbie Declercq
    http://www.perfectbeauty.be

  27. Gefeliciteerd Pauline! Een heeeeeeeele fijna dag!

    xoxDanique

  28. Ik hoop dat je je gisteren geamuzeerd heb, maar da zal wel, want het ziet er tof uit wat jullie gaan doen🙂.

    xxx

Geef een reactie

 
