Promo Fashion

Deze week ben ik in het foldertje van Promo Fashion te zien voor back to school🙂 Dank u om het mij te zeggen want ik had het foldertje nog niet gezien ! Er komen nog veel foto’s van Promo Fashion want ik ben ondertussen opnieuw gevraagd geweest ….

Dit is al de voorpagina van het foldertje 🙂 Ze hebben keicoole kleren en echt niet te duur !!!!

ook de voorbereidingen voor de shoots waren super 🙂 Vooral dat aan mijn haar prutsen vond ik geweldig 🙂 lol

en Nelle , een lieve schat , wou met ons op de foto🙂

~ door Pauline Grossen op augustus 24, 2008.

21 Reacties to “Promo Fashion”

  1. Knap van jou en Jana

  2. Prachhttiig !❤

    Plientje straalt weer op alle foto’s hé😉

    iiloveyouu x tot morgn❤

  3. Heb jullie gezien had het in de winkel zien liggen en ik keek zo en ik zo ah kijk pauline … volgende bladzijde ah jana en pauline en … haha😉 knap meid !!
    En zie dat je ook al een link naar mijn vriendin haar website hebt gezet van haar fotografie ^^
    ze is een lieveke ze !!😀

  4. Ik heb de folder donderdag of vrijdag in mijn bus gehad ! Ik dacht het wel dat jij dat was! Mooie stoere foto’s

  5. Ja spijtig en dan konden we ook meer afspreken … :p
    Haha ma ze is echt een lieveke lauren😀 en ze danst nog goe ook !!😀
    Ja haar droom is echt om een fotografe te worden zo dat ze dan kan werken voor een populair boekske🙂
    Terug met Jana ?!😀 super :p
    Ben al benieuwd😉

    xx

  6. Tzal nog nie zijn dade ^^^^^^^^^:D
    Twordt echt leuk ^^!

    Zo leuk daj Jana ebt gezien ^^
    Tis zukke lieverik😀

    ♥.

  7. Zeg meid heb jij eens opnames moeten doen voor een reclamespot van belisol ? :p
    Want ik heb al supervaak die reclamespot op tv gezien en zie altijd iemand en ik dnek dat gij da bent :p kan da ?😀
    xx

  8. wouwiiee zo sjiek n een jaccuzzi😀 ^^
    kga kijkn voor n bikini mee te brengen😉
    ♥.

  9. Supermooie foto’s❤

    xXx
    Mahal Kita

  10. Ah haha maar het gaat wel snel hé :p
    Ah de groetjes !!😀
    xx

  11. Echt leuke foto’s Lil Sis!
    Ti♥Amoo!_<33. C.Ya 2Morrow!

  12. yes🙂 kus kus

  13. Super nu kunt ge elke dag gaan surfen😉
    Van welk merk is u plank ?🙂
    Haha thnx

  14. plezant !!😉
    Ge moet een foto trekken want ik wil het ziieeen😀
    Maar ik ga van de pc x
    Spreek je nog wel hé😉
    C ya x

  15. Happy B-day❤

  16. cool ik wil da ook wel doen

  17. Ha! Ik heb dat boekje vandaag ook gezien en het eerste dat ik dacht was, he is dat niet… Heel mooi, zeker de cover.

  18. Plientje!
    weer zoo prachtig é !!😉
    Volgende keer wil ik met je mee :p:p:p
    x. lyy’

  19. Ik heb het foldertje gezien :d!!!
    Het zijn heel mooi fotokes😉.

    xxx

  20. dank je dat je me graag bij het feestje bij had;))) maar ja wie weet komt het nog eens he.We zullen ons nog wel zien.knufs Neske
    En euh hoe moet je die foto zetten in dat vierkantje????xxxxik ga shoppen vandaag

  21. zijn daar mooie kleren

Geef een reactie

 
