Ready 2 party

Ik ben er helemaal klaar voor en jullie ???????🙂🙂🙂🙂

~ door Pauline Grossen op augustus 24, 2008.

151 Reacties to “Ready 2 party”

  1. Woow😮 OMG!
    Super zalig aja😉
    maar ik heb wel niet zulke dingen hoor xD
    Tot morge!♥

  2. gewoon iets mee pakken é mag ook shmink of hoedjes of ….

  3. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH!

    die foto😛
    ZEKER DOOR SUPERFOTOGRAAF VERO!
    Mooie foto !

    xXx
    Mahal kita !

  4. het is super fotograaf heinziiiiiie🙂😉

  5. Gelukkige verjaardag🙂
    kusjes van Ellen

  6. happy bday lieverd❤

  7. tjek die zalige foto gaan plien! :p
    lovin it lovin it!

    Xje

  8. wauuw wat een styling :p haha ! :p
    happy B-day. :p

    dikke x het zal leuk worden zo gezien . geniet ervan . :p je verjaart maar 1 keer in het jaar hé :p

  9. HAPPY BIRTHDAY TO YOU
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU
    HAPPY BIRTHDAY DEAR PAULINEEEEEEEEE
    HAPPY BIRTYDAY TO YOUUUUUUUUUU
    HIEP HIEP HIEP
    HOERAAAAAAAAAAAAAA
    HIEP HIEP HIEP
    HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    WIIIIIIIIIIIII PAULINE IS JARIG AJAAT AJAAT !😀
    Tot vanmiddag meid ^^
    Zo’n überhippe foto :D!
    Wouw &; zo’n leuke spullekes &; zo ^^
    ik heb er wel nie zoveel ze :p
    maar kzal wel s kijkn😉
    ♥.ly’

  10. HAPPYY BIRTHDAYY PAULIINEE ! <33

    loveyou x

  11. Gelukkige verjaardag Pauline

  12. Een hele dikke knuffel voor onze lieve meid ! Maak er een super feest van ! Bon anniversaire ma puce ! Je suis super fier de toi!
    With love …

  13. Gelukkige verjaardag Pauline ! Veel plezier op je feest

  14. Today is the day ! veel plezier😀

  15. HAPPY BIRTHDAYYYYYYY !🙂
    Maak er een toffe dag van !
    Liefs , Dyantha xxx xxx xxx

  16. Gelukkige verjaardag Paulineeee!:D
    Superveel plezier straks!!!
    ik mis je <33
    & dat berichtjee van je mama en papa vind ik echt LIIEF😉

    CU Soon!
    Dikke Knuffel ♥ x

  17. Super mooie foto Pauline ! Grappig ook !

  18. SUPERGELUKKIGE VERJAARDAG , PAULINE :d
    Hopelijk heb je een superfijne dag!
    Dikke Kus
    Heidi xxx

  19. Lieveke.
    Happy B-day.
    Ik hou van je .
    x

  20. Nogmaals gelukkige verjaardag lieve schat.!
    kvind het echt jammer dat’k nie kan komenn.😦
    mrjaa..

    houvanuuuu<3

  21. gefelisciyteert plien ik ben niet kunnen komen sorry
    maar we komenop een andere dag met heinziee dan kan ik je wel weee zien

  22. Gelukkige verjaardag pauline !!!😀
    En doe er nogv vele jaartjes by !!!
    x

  23. Heey Lieve Po ,,
    Happy B-day ..
    Ik weet niet of je men berichtje ontvangen hebt maar maak er een super fijne dag van.

    xx ik mis je !

  24. Gelukkige verjaardagg !!! xxxx

  25. happy B-day

  26. Happy B-Dayy!!
    xx

  27. happy b day!!
    x

  28. Hey pauline
    Gelukkige verjaardag
    x !(l)

  29. happy b-day to you Pauline!!!
    Maak er een fijne dag van x

  30. Happpyy B-day
    x

  31. Gelukkige verjaardagg !!!! HVJ

  32. Happy B-day!
    maak er een toffe dag van & geniet ervan😉
    x

  33. ik zie het helemaal ztten!
    keb wel nie zukke leuke dingen hoor!
    gewoon felle kleuren!

    lys!
    tot strax!

    xxx

  34. gelukkige verjaardag :p

  35. Gelukkige verjaardag !
    Maak er een leuke dag van !🙂
    x

  36. Heej lieve schat!
    Ik wens je een hele gelukkige verjaardag!
    Geniet ervan😉 je wordt maar 1 keer 12!
    3 dikke zoenen!

  37. Een hele gelukkige verjaardag Pauline! Maak er maar een onvergetelijke dag van! Dikke kus van Pauline !😉

  38. Paulinee ,
    Gefeliciteerd !
    12 dikke kussen !
    Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  39. een gelukkige verjaardag meid!!
    maak er iets speciaals van!!
    xxxx charlene

  40. Hey Lieve Pauline
    Ik wil je een gelukkige verjaardag wensen!
    En dat al je lieve wensen mogen uitkomen!
    Kus en knuffel

    Sofie
    x

  41. Paulinetjeee , gelukkige verjaardag Meisjeee !

    khou van jouuu ! x

  42. Gelukkige Verjaardag !!
    x Fien

  43. – x – x – x – x – x – x – x – x – x – x – x – x –
    12 MEGA.SUPER.GROTE.GIGANTISCH.DIKKE kussen !

  44. Gelukkige verjaardagg.
    Xx.

  45. Zeer gelukkige verjaardag, zie!

    Kim

  46. Gelukkige verjaardag pauline !! x Lien

  47. GELUKKIGE VERJAARDAG LIEVE PAULINE!
    x Jana

  48. Proficiat meisje ; Tis heel lang geleden maar gzijt nog altijd diezelfde lieve Paulinee.<3
    Veel plezier op die mooie dag hé.

  49. GelukkiGe Verjaardag ,, Heb Veel Plezier…

    Selma xx

  50. gelukkige verjaardag misse kaulitz xxx hvj kiss sydney nog een fiujne dag verder hee bouw maar een feestje xx

  51. happy b day paulinetjee!!!
    amuseer u maar!
    xx

  52. Hey leuke foto !
    Ik wens je ook een hele gelukkige verjaardag toe , maak er een super leuke dag van!

    Tine

  53. Hey Pauline,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een superleuke dag van en ik spreek je vast nog wel een keer.
    XxX
    Jia

  54. gelukkige verjaardag meisje
    xxxxxx

  55. heeeel mooie en toffe fotow !!!
    lekker opgewekt

  56. Een heel gelukkige verjaardag gewenst!Iets zegt me dat je nog een grote madam zult worden!Doe zo verder!!Heel mooie foto’s en heel mooi meisje!!!Geniet van deze speciale dag!!

    3 dikke verjaardagskussen
    Vanessa
    xxx

  57. HAPPY B DAY

    x KUSSS

  58. Happy Birthday!

  59. gelukkigé verjaardag en nog veel plezier met je verjaardag
    en geniet er van .

  60. gelukkige verjaardag xxx

  61. gelukkige verjaar dag

    xx

  62. Happy Birthday !

  63. Heyyyy Paulinetje!
    Ik wens je alvast een héél héél héél héél héél héél héél gelukkige verjaardag toe!
    Dikke zoenen,
    Sharon!
    Amuseer je! xxxx

  64. Hey Pauline,

    Ik wens je een hééééééééél gelukkige verjaardag toe vandaag!! Maak er maar een leuke en toffe dag van samen met iedereen die je kent!!

    Er is er 1 jarig hoera hoera
    En dat is ons Pauline vandaag!!
    Happy Birthday meid!!

    Vele gelukwensen en verjaardagsknuffels

    van Annelies (uit Gent)

  65. Een gelukkige verjaardag, meid! X

  66. Gelukkige verjaardag❤
    xxx Lien

  67. zooooooo cool

  68. Dag lieve nicht van me,
    Ik wens je een gelukkige verjaardag. Maak er een mooie en onvergetelijke dag van, samen met de mensen die van je houden. Spijtig dat ik vandaag niet aan zee ben, maar ik stuur je 3 dikke kussen vanuit Brussel.
    Ik kom waarschijnlijk dit weekend of volgende week nog eens naar zee bij mamy en papy, misschien zie ik je dan?

    Kus, Julie xxx

  69. HAPPYBIRTHDAAAAAAAAAAAY (l)

    Maak er fijne en onvergetelijke dag van..
    met veel kadotjes & liefdee

  70. GELUKKIGE VERJAARDAG!
    & amuseer je nog!

    xx

  71. je hebt hele mooiee ftoo !
    + happy b-day !
    xX

  72. Hey Pauline!!!
    Gelukkige verjaardag!!!!:D

    Onze
    Plezante
    Adembenemende
    Uitroepende
    Leuke
    Improviserende
    Natuurlijke
    Engel

    PAULINE!!!!!!😀😀😀
    Happy B-Day!!!!

    Hey Pauline, geniet nog van deze dag hé!!!
    We zien elkaar nog wel, zeker en vast!!!

    -xXx-Helen-xXx-

  73. Happy B-day!
    Maak er een toffe dag van! :d

    Groetjes Evi
    xxx

  74. Gelukkige verjaardag meid geniet ervan
    en feest er maar lustig op los
    veel liefs Elke & Guido

  75. Hoi Pauline!
    Gelukkige verjaardag! Wat een prachtige site heb je zeg. Geen kleine ster meer maar een hele grote al!

    Groetjes en 3 verjaardagszoenen,
    Anneke van Hooff

  76. Happy birthday to you.. happy birthday to you, happy biiirrthhday dear Pauliiinnne, happy birthday to you!
    Hiep hiep hiep hoeraaa!
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloooriiaa in de glooooorrrriiiiiiaaaa, in de glooorriiiiaaa…
    HIEP HIEP HIEP HOOOERRAAA:d:d
    Gelukkige verjaardag Pauline!
    Maak er samen met al je friends een superzotte dag van!! Geniet ervan en laat zeker eens wat foto’s zien hé hier:)
    Ben al benieuwd..
    Met jouw verjaardag ben ik gestart aan mijn laatste weekje blokken/examens:) gelukkig maar:)
    superveel verjaardagszoenen!!!
    Sofie
    -xxx-

  77. Happy B-Day, Pauliineee ! < 3
    x

  78. Geluukiggeee verjaardaaaag <333 !!xxx

  79. hey!! happy birthday paulline!!
    hele mooie foto’s trouwens!!
    vele groetjes,
    Tiffany van den Brande ( p-lezeres van het jaar)

  80. Gelukkige verjaardag !!!

    xxx

  81. Gelukkige Verjaardag

    -XxX-

  82. AMuseer je

  83. HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
    Fijne dag verder!

    x Josephine

  84. Pauline, wat een coole foto’s weer!🙂
    Ik vind het altijd super om door je blog te scrollen. Het is echt tof…
    Wat ik mij nog afvroeg, speel jij de rol dan van dat nichtje (heet ze niet Sylvie?) uit de Helaasheid der dingen? Ik ben een fan van Dimitri Verhulst en nu kijk ik natuurlijk nog meer uit naar de film met jou erbij!!
    Ik ben inmiddels weer in München en de baby schopt goed. Heerlijk!🙂
    Dikke knuffel
    Anne-Marie

  85. Gelukkige verjaardag Poo !
    ik vind het echt megauber-erg dat ik er niet bij kan zijn maarja :s!
    ik hoop dat het een megaleuke dag wordt😉
    maar dat zal wel éh ?
    loveyou ! x

  86. Gefeliciteerd meis !!!!

    Ik dacht eerst…huh nu al carneval in belgie?😛 ….en toen, och wacht es even !!!
    Tegelijk jarig met een vriend van mij, alleen ben jij heerlijk een stukkie jonger dan hem🙂 .

    Fijne dag meis en maak er wat van .

  87. Gelukkige Verjaardag, maak er maar een spetterend feestje van!

    groetjes
    Audrey

  88. Happy B-day lieve pauline ^^

  89. Gelukkige Verjaardag Pauline!!!!

    Maak er een super leuke geweldig feest van!!!

    XXX

    en hopelijk werken we binnenkort nog eens samen hé!

    Sarra (visagiste en styliste)

  90. hey Pauline
    Hele mooie foto.
    Nog een zeer gelukkige verjaardag,
    En hopelijk tot binnenkort.

    Vriendelijke Groetjes Tommyn Vrancken

  91. Gelukkige Verjaardag meid,
    maak er een speciale dag van

    xxx

  92. Gelukkige verjaardag, Pauline!!!
    Amuseer u maar goed! Geniet er van!
    Groetjes Marijke xxxx

    Ps: ik ben in Duitsland bij mijn tante mimie😀

  93. Hoi pauline!

    Ik kon er spijtig genoeg niet bij zijn!
    M’n zusje zal wel feesten voor 2! :d
    Gelukkige Verjaardag!

    XXX

  94. Hela !! Gelukkige verjaardag.

    Mooie foto!!

    geniet van het feestje !

  95. gelukkige verjaardag!!
    Maak er een spetterende dag van!

    Xx

  96. Gelukkige verjaardag!!
    Maak er een spetterende dag van!

  97. Dag lieve schat!
    het was zo kei zalig vandaag! :O
    Was egt tof, zo is iets anders dan het normale feestj🙂

    Ben benieuwd naar het resultaat van onze maffe foto’s😛
    Ti♥Amoo!_<33. Ps: Happy 12’th B-Day!

  98. Meid twas echt keileuk op uw feesj! Echt waar,, twas het origineelste feestje dak ooit heb gezien ^^ Twas echt leuk! en grappig :D! Kben benieuwd naar de foto’s, maar kvond echt een supermiddagje! Geniet nog van uw verjaardag😉 ♥.ly’

  99. het was DE MAX!
    ben al benieud na de foto’s!
    friends 4ever!

  100. Nice Blog

    Please visit to my blog

    http://wongkeban.wordpress.com

    thanks

  101. Ik gaa voor de 100reactiees ! ^^

  102. Whoeeeehoee!
    Eeeen feestje geven want ik ben de 100steee ^^ .
    PAAUULINEE,kzou willen zeggen datk je mis ma aangezien je naast my zit❤.
    Paaaaulineeetjee, khouu vn jee hee bolliee ^^.

    Loveelovelove.
    Emmaa.x

  103. FIESTAAA ^^

  104. Gaan we voor 105?❤

  105. Jaaa Emmaaa, we gaan voor 105 xD
    vond het kei jammer dat’k er nie by was ö
    stom babysitgedoe.arg.

    nhaa, ik hou van jullieee❤

  106. 150 !!!! op zijn minst 🙂😉 vero

  107. ok ik doe mee! love jullie daar!♥
    En all the girlz +
    Mister topfotograaf heinzzie! twas AAAAAAAAAAAAAAF!!♥

  108. Ik kijk al uit naar de resultaten!!😀

  109. Bon jaa, zusje & ik gaan een liedje sgryven ::

    Bij paulineee is het fijnnn ,
    daaar wil je altijd ziiiijjjn .
    Meet stinkvoetjes in Emmaaa haar gezicht ,
    je zou wel zeggen dat ze goed riiiichhht ..
    En wanneer we slapen moeten gaan ,
    is het feestje nog niet gedaan .
    al vinden veronique & geert dat ni leuk ,
    wy lachen ons toch nog een breeukkk.
    & Heinzz, die trekt dan de leukste foto’sss in Belgie & nederland , Jajaa hy is plezant ^^ .

    Maar nu gaan we ermee stoppen ,
    met onzee raps te ‘droppen’.
    Want wij rijmers krijgen slaap,
    Pauline slaakt al een gaap ( klopt dit xd? ) .

    Dus dagdag & tot de volgende keer,
    misschien zien we je wel weer.

    Denk dan eens aan ons gedicht,
    dat door Emma & Pauline werd gesticht .

    Emmaagrotezus & Paulinekleinezus.

  110. Reactiees op ons gedichtje?
    x

  111. tot 3.59h dan veroniquee? x).

    x

  112. hahaha 3u58 allé 🙂😉 en dan slapen !!! vero

  113. Gelukkige verjaardag Pauline !

    Geniet ervan en tot gauw !

    xx Tracy

  114. EMMMMMMMMMMAAAAAAA
    &
    LyyyyyyyyyyyyyyyyN,

    werden op deze site gezien x).

    x

  115. :p

    tis een lichtn naajz gedicht

  116. Whaha nachtjen door?
    kwil meedoen😛😀 Slaapzacht sweety’s😀
    Ly♥

  117. Ps: Super grappig lied😛
    Stinkvoetjes xD

  118. Heeeej :d
    Dag kleine lieve Paulientjeuuuu :p
    kwens je een heeeeel fijne verjaardag toe.
    Dat je je reuzzzzze mag amuzeren en veel kadootjes krijgt :p:p:p
    kben je niet vergeten hoor.

    dikke dikke knuffel en een zoen voor elk jaar.
    En dat er nog eeeeeeeeeeeeeeeel veel mogen bijkomen :d

    groetjes,
    Freddy McLennon

    de gekke meneer met de bril haha :p

    xoxoxox

  119. Emma en Pauline, jullie amuseren jullie precies wel heel erg! Ben benieuwd naar foto’s ofzo van jullie dolle Paulineverjaardag! Hopelijk was het een dagje om nooit te vergeten!!!:d!

  120. Whaha 120! party❤
    With love♥

  121. Tghahaa’ xD
    zalig gedichtjeee ^^
    Pahaa😀
    nie nrmaal jullie twee.x’)

    kziejullieegraaaag<3

  122. Ik ben benieuwd naar het resultaat!
    Maar ik neem aan dat de dames nog steeds in hun bed liggen! :d

  123. Ik zal hier ook nog eens een reactietje plaatsen🙂
    Hopelijk heb je je geamuseerd op je feestje :p (maar dat zal wel , aan de reacties hier te lezen was het precies heel plezant!)
    & er zullen wel leuke foto’s van komen🙂
    Have fun nog als 12-jarige :p xxx

  124. Hi Pauline, een dagje later, maar misschien toch nog leuk bij het stille ontwaken na een te gekke Party…. Happy,Happy You
    katia
    xxxx

  125. Kwas err niet bij , maa zoals je zij tgn mij , denk ik dat je het super vond!😀
    x’ love you

  126. Ik maak morgen een verassing voor je , omdat ik vandaag ,iet kan😦 & gister ook al niet dus , sorry é

  127. waaaa da gedicht is lichten sjiek gedaan :D!
    Wouwie zoveel reacties gelijk al xD!
    ♥.

  128. Mss een beetje te laat, maar ook een superhippy happy birthday gewenst! Als je feestje zo hip was als de foto, was het zeker en vast megatof en onvergetelijk!😉

    groetjes en 3 dikke kussen,

    Janax

  129. Hihi :d Toffe Foto😉.
    En ng ne gelukkige verjaardag voor gisteren he🙂.
    Ps: heb wel je netlog gesignd gisteren :d.

    xxx

  130. we zijn eindelijk wakker 🙂😉 bedankt voor al jullie reacties amai zoveel en evenveel op mail en mijn gsm 🙂
    film en foto’s komen nog !!
    knuffels

  131. hihi ik ben al een paar keer wakker geweest😉
    maar nu pas uit bed getuimeld :p (niet letterlijk hoor xD)
    Ti♥Amoo!_<33.

  132. Amaii zeg jullie slapen allemaal gelijk lang😀
    hehe GOEIEMORGEN😀 xD!

  133. Asjemenou,, ik ben net thuis😀
    Hihi!

    Was echt superfeestje!

  134. Het was ook superleuk, met het slapen hé Po’tje.
    En dan worden gewekt, door zo’n klein springend ding😛
    Mahal kita

    xXx
    BCFE

  135. Hihi Jaa Evelyn slapen is gezond xD😛
    Zeker na zo’n zwaar weekend en feestj😉
    En idd Lynnie😀 Zalig feest aja😀

  136. En O-zo’n mooie foto van Ketchup😛

    xxx
    Mahal kita

  137. NO PANIC Girlzzzzzz de video komt eraan ! allé maar veel “*à”@@@çà*$%`” met die domme windows movie maker die elke keer tilt slaat en weer afsluit :p:p

    xxx

  138. oesje dat klinkt nie gezellig😀
    me al die filmpjes xD
    Kben benieuwd😀
    aan de movie maker van Pauline; werk eens even mee ja :p xD
    x

  139. ben benieuwd

  140. die filmpjes…
    da wordt wa :p

    X

  141. ben benieuwd xD
    Ti♥Amoo!_<33.

  142. eerst gewoon paar foto’s met muziek en een of 2 filmpjes :p is aan het uploaden😉 voor de rest heb ik 100 andere films ! movie maker kan da niet aan :p:p dus ja kga wel af en toe een filmke alleen hierop zetten zeker 🙂
    Het komt eraan é ! zijn jullie ook even moe :p ???

  143. jaaaa,
    kben doodmoe ^^
    en tog slapek veel. vreemd :p

    X

  144. ja idd doodop!
    Na wittekerke (allerlaatste afl :O ) in bed ze😛
    Ti♥Amoo!_<33.

  145. Ben benieuwd naar de filmpjes , naar wat jullie allemaal uitgestoken hebben :p

  146. & ahja , tis ’n leuke foto :p

  147. Valt nog mee😀
    ooooh da filmpje is echt massz goe &; grappig :D!
    ♥.

  148. Zeg en meid vraagje;
    oe heet da liedje van da filmpje? :p

  149. De rol van Sylvie lijkt me echt wel super om te vertolken hé!
    Lekker brutaal🙂.
    Ik ben echt benieuwd. De volgende roman van Dimitri komt er trouwens aan. Kopen dus!
    Geniet nog na van je feestje en drie dikke kussen
    Anne-Marie

  150. Zo… Zal ik de 150e es zijn dan?? :-)))
    Jeeuuuuzus wát een hoop reacties Plientje! Erggg leuk he?

    Lieverd, ik vond het super! Het was (zoals altijd😉 erg gezellig, veel gelachen en ik ben blij en vereerd dat ik bij heb mogen dragen om jouw feestje tot een succes te maken. Bedankt voor de leuke dagen!!!
    En wat een stel gekke en leuke maar vooral lieve meiden heb je toch om je heen haha!

    Geniet er nog lekker van en nog eens: VAN HARTE PLIENTJEEEEE!!!😛

    Lieve groetjes en dikke knuffels! XxX

  151. Happy b-day Again!!
    En tot morgen op school😄

Geef een reactie

 
