Einde draaidag !

Vandaag was ik weer heel de dag op de set van De Helaasheid Der Dingen :-)  Het was er zoals altijd heel gezellig ! Ik moest 4 verschillende scenes draaien en ben nog niet lang thuis  ! Maar het was echt fun ! We kregen ook een ploeg van Jam vt4 op bezoek om mij en kenneth te filmen en te interviewen ! Emily was de jammer van dienst 🙂 Het ging keivlot  ! Ik weet niet wanneer het uitgezonden zal worden  maar ik laat het jullie wwel nog weten ! Het was wel keiraar om het eens van de andere kant mee te maken en zelf geinterviewd te worden door een jammer 🙂 wel leuk !!! Ik zet een paar setfoto’s en ga dan dringend slapen want ben moe  ! Morgen heb ik even een rustdag en vrijdag vertrek ik dan weer voor 2 dagen op locatie voor een opdracht 🙂 leuk é🙂😉

Fieke die even op setbezoek kwam heeft ook nog gefilmd enzo dus er komt zeker nog een filmpje 🙂

~ door Pauline Grossen op augustus 27, 2008.

20 Reacties to “Einde draaidag !”

  1. Leuke foto’s🙂
    x

  2. Leuke foto’s:) Uw rok zit wel hilarisch hoog wat wel in de mode was toen:) Grappig om je in die kledij te zien:)
    Zal wel sjiek zijn:)
    Nog véél plezier op de shoot dit weekend:)

  3. Ja twas echt super hé vandaag!
    met de wc pot xD❤ Ti♥Amoo!_<33.
    Ps: filmkes worden morgen op pc gezet😛

  4. die kleren zijn supr grappig :p
    volledig mijn stijl enal (not!) ^^

    X.

  5. Superleuke foto’s😀

    xxx
    Mahal kita!
    Bcfe

  6. amai leuke kleren !! ^^
    ‘K zou ni in die tijd hebben wille geleefd :p
    En eens aan de andere kant te staan ,, hoe voelde dat ? haha😉 grapke ze !!🙂

    knufs x

  7. Leuke foto’s x

  8. ja die kleren zijn niet te doen é 🙂😉 en dat rokje moest ik bijna tot onder mijn oksels aantrekken hihihi maard e rest van de acteurs zijn niet beter .. zelfs véééél erger hahaha dat was soms best grappig🙂

  9. Hey pauline
    Wat super zeg, jij hebt het toch altijd wel druk met allemaal toffe opdrachten he. Veel succes. Bedankt om in mijn gastenboek een berichtje te zetten, en ik hoop natuurlijk dat je een gelukkige verjaardag hebt gehad.
    Xxx

  10. Filmkes staan erop😀
    Ti♥Amoo!_<33.

  11. Hehe ,, ik was ook keiblij dak mocht komen ze meid😀 Echt waar dank U!
    Amai zeg, kant geloven daj moe bent! het ziet er mij vermoeiend uit zo’n hele dag draaien! maar het eindresultaat zal magnifique zijn :D!
    ♥.knuffels

  12. Supper leuke foto’ss ! <33

    Kusiiee x

  13. Mooie foto’s!🙂
    ik kan niet wachten op de film!!!
    x

  14. mooie foto’s!:)
    ik kan niet wachten op de film!!!
    x

  15. Hey Pauline
    Ik zal zeker de film willen zien, in premiere met u miss, zoals in Genk toen met Buitenspel😀

    Groetjes Tommy

  16. LOL….. das van mijn tijd die kleding😛 , maar vond ik toen net zo hip als de jeugd van nu de kleding van nu vind haha.

    Zow wordt er zelf moe van als ik lees hoe druk je het iedere keer hebt, gelukkig wel leuk druk🙂 .
    Wie weet kom je straks op school wel helemaal tot rust😉😛 .

  17. Toffe Fotokes😉

    xxx

  18. Mijn vriendje op de 1e foto^^

  19. leuke fotos
    welke film is da eigelijk??

    dikke kus xxx<33

  20. De helaasheid der dingen noemt de film en is in de cinema rond september volgend jaar !
    xxx

Geef een reactie

 
