Shoppen :-)

Gisteren heb ik dus niets maar dan ook niets gedaan 🙂 Zo een echte luie dag alhoewel  :-)  …. ik ben wel naar mijne nieuwe school gegaan om daar mijn “pakket” te gaan halen met kaften en schriften  ! De boeken zelf, blijkbaar enorm veel want we moeten een stevige boekentas en nog een extra zak meenemen, krijgen wij de eerste dag ! En dan zijn we ook gaan shoppen🙂 een nieuwe gym uitrusting en nieuwe sportschoenen en ook nog een broek of 2 want ik ben aan het groeien 🙂 ;-)  jaja ik weet het al mijn vriendinnen zijn 10 keer groter dan ik : bende reuzen 😉

Vandaag vertrek ik dan voor een opdracht en kom ik pas zaterdag avond of misschien zondag terug naar huis …. en maandag begint school al ! OMG  ! Ik heb er wel een beetje zin in … nieuwe mensen leren kennen , nieuwe school, leuke klassen met smartboard en alles  ! Ben wel benieuwd 🙂

Ondertussen een “gekke” foto gekregen van Johan Raes 🙂 Pauline meets Pauline 🙂😉 hahaha leuke bewerking toch é  ?

Ooww ook even vergeten jullie Manu voor te stellen :-)  Hij fotografeerde mij in Zuid Frankrijk , ne coole gast hoor , hopelijk krijg ik de foto’s ooit te zien 🙂

en toen gingen wij weg met de speedboat 😉 zaaaaaaaaaaalig  !

~ door Pauline Grossen op augustus 29, 2008.

18 Reacties to “Shoppen :-)”

  1. Jaja school komt eraan!
    Nieuwe school enzo🙂
    Veel plezier bij je opdracht!
    x

  2. Supercoole foto’s!

    xXx
    Mahal kita

  3. Pauline ! Diej Eerste Foto Van Uj Is Egt Massa’s Mooi !!
    Khoop Daje Uj Gaat Amuseern Op Je Opdracht !!
    Jaha En Het Nieuwe School Jaar Komt Er Aan Maar Kzie Dat Niet Egt Zitten,, xP

    Nuja,, Geniet Nog Vanje Weekend Ehnj,, En Reageer Eens Op M’n mail Alsj Tijd Hebt !

    Toedeloe x

  4. Pauline meets Pauline is echt een superfoto soms vraag ik toch af hoe ze da allemaal doen ze :d. Tis echt tof bewerkt.

    xxx

  5. Pauline meets Pauline is echt SUPPER =D

    &; Diie andere foto’s zijn ook allemaal supper❤

    x3

  6. Wha zo zalig van Johan😀
    ma de andere foto’s zijn ook wel leuk hoor!
    Speedbootjes zijn fun aja😉
    Ti♥Amoo!_<33.

  7. super gedaaan !

  8. Mooie bewerking van Johan !

  9. thx !!! dikke kusjes ! ben door 🙂 tot morgen of overmorgen … kzal wel foto’s plaatsen é 😉

  10. Waaaa zo’n keisjieke foto gelijk ^^
    zo leuk bewerkt :D!
    ♥.ly’

  11. vééél plezier😀 ! amuseer u maar :p😉

  12. mercikes dajut dn eens wil uitleggen :p
    hehe kzal zeker aan u denken ,, en duimen voor u en zo😉
    doe da goed é daar :D!
    ge gaat mss wel warm ebben,, maar das tog al beter dn het slechte weer hier é :D!
    SUCCES EN VEEL PLEZIER :D!
    ♥.knuffels

  13. zo sjieke foto ^^
    die kan da nogal bewerken zeg😮
    naar waar gade?

    ly’❤

  14. Een heel leuke foto, zo weet je direct hoe je tweelingzus er zou kunnen uitzien🙂

    Ook heel veel succes maandag met je eerste schooldag in het middelbaar!

    xx

  15. Shoppen !!! Een super leuke foto !!!
    XXX Marthe

  16. veel succes morgen !
    naar welke school ga je?

  17. oh die pauline meets pauline is echt cool
    das zo precies de grote zus en de kleine zus
    ma dus echt wel leuk

    dikke kus

    xxxx<33

  18. Op de eerste foto. Bne jij dat 2 keer?

    xx

Geef een reactie

 
