Whieeeehaaaa

Mijn eerste dag was gewoon de MAX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super 🙂 Ik heb al massa’s nieuwe vriendinnen : Oxana, Lola, kimsy, melanie, Lisa, yssei, Giana , natalia, Louise , shelly, … en ik heb al van iedereen hun msn gekregen en wat denk je wat we nu al doen ??? 🙂🙂

We zijn met 20 in de klas : 4 jongens en 16 meisjes ! Allemaal super leuke meisjes , echt cool !!! Toen we aankwamen kregen wij zo een badge met onze klas erop zodat we direct wisten wie bij wie hoort en dan hebben wij heel de morgen “gespeeld” : basket : LO, teamwork dingens gedaan … allemaal om kennis te maken.. echt tof en dan gaan eten samen in de refter en om 4 uur was ik al thuis !!! School is elke dag gedaan om 15u40 voor mij , lekker vroeg é !!!! En hoe was het bij jullie ??? Ik ben in ieder geval dol enthousiast en keiblij !!!!!!!!!!!

Mijn weekend was ook SUPER maar teveel om op te noemen , zal dus eens een nieuw bericht daarover moeten schrijven🙂 Ik heb met super toffe mensen geshoot : eerst had ik een opdracht, keicool met toffe mensen , ik ben een filmpje aan het maken daarover 🙂 en dan de zondag wow een shoot : de styling was af , de MU super en dan kers op de taart : ik had een kapper voor mij alleen : Kevin is belgisch kampioen extreme kapsels 🙂;-) dat beloofd é …..de foto’s zullen de max zijn 🙂 een voorproefje …

straks vertrek ik nog voor de film De Helaasheid der dingen en vrijdag , einde draaidagen  voor iedereen, hebben wij een super feest 🙂 jaja cool 🙂;-)

~ door Pauline Grossen op september 1, 2008.

36 Reacties to “Whieeeehaaaa”

  1. wauw ik ben blij dat het zo goed is meegevallen voor je😀
    zalige foto btw😉

  2. Tof dat je het leuk vind op de nieuwe school🙂
    en amai , zo veel meisjes !
    Het gaan precies weer keimooie foto’s worden !
    xxx & nu zijn de fotokes verstuurd , nu zijn ze er wel bij haha..

  3. Het was super!!😀
    Wij zitten met 26 in de klas :p maar we zitten gemixt met TSO handel en ASO daarmee🙂
    Maar het is een superklas!!😀
    Onze school heeft nog vroeger gedaan haha !! xD
    Wij hebben gedaan om 15u15 cool hé ?!😀

    Knufs x ly

  4. amai 15u15?? en ik die dacht dat ik vroeg was , de rest van mijn vroegere school is pas thuis rond 5 u !! met de bus enzo ….

  5. IK kan niet wachten om die foto’s te zien, echt je haar is supermooi!
    En i like your hair always maar nu is het NOG COOLER!

    xxx
    bcfe!

  6. Ik begin rond 8u20 elke dag !!😀

    knufs x

  7. Zalig!
    ♥ tot morge

  8. yes girl🙂;-)

  9. Leukk ^^
    Ik was al om 12fzu thuis =D

    Kusiie x

  10. bij mij wast ook nog sjiek🙂
    zo’n zalige eerste schooldag bij u :p
    en die foto –> u haar zieter al zalig uit, kan nie wachten op de foto’s ;’)

    X

  11. sry dat vorige berichtjn zo kort was.
    ma moest dringend vertrekken om te gaan driven😛
    t’lukt al goed ze😉
    Tis ne kei mOoie foto!
    zo cool! Ti♥Amoo!_<33.

  12. Heeeeeeeeeeej paulineeeeeeee🙂 haha hoe was je dagie🙂 mijn super, ik heb om 15u10 gedaaaaaaaaaan! hihi🙂 nog vroeger whihaaa x) foto is coool ,,

  13. Mijn eerste dag was suuuuuper!!!! Ik krijg wiskunde met een smartboard😀 super!!😀 Ik hoop dat de rest van het jaar ook heel goe gaat !!
    Knufs en X-jes !

  14. Hah Pauline Je Haar Is Supr Tof Zo xP
    Mijn Eerste Dag Was Egt Slecht ! Ö
    En Richting Dat Ik Doe Ziek Ook Al Niet Meer Zitten,, Maar Enfin,, Stuur Je Eens Terug Op M’n Mail Datik Gestuurd Heb ?! xxx Dikke Soewnerd x

  15. Super foto Pauline!!
    Ik heb nog 2 weekjes vakantie (a)
    Maar het middelbaar is een leuke tijd!😀
    Amuseer je daar maar!
    Dikke zoen!

  16. Je hebt er zin in hahah😀 .

    Leuk hoor zo’n kapper! Lijkt mij ook wel es leuk een daggie in de make up gezet worden en mooie aparte keigave haartjes😀 .

  17. Amai , super veel vriendinnen !!!
    Zoals HonnePon zegt : Je hebt er zin in :p
    XXX Marthe

  18. ik ben super blij voor jou dat alles super verloopt voor jou, pauline!!

    ben je intussen al wakker van je superfeestje? 😀

  19. Cool die outfit. I like Black and White clothes.
    bye, gaelle

  20. Wie van je vroegere school zit in Sigo? (: .
    (In Gistel é🙂 )
    Bij ons is er een recordaantal eerstjaars….

  21. Wouwieeeeee,
    die foto Ö dat haar Ö die prachtige laarsjes Ö
    tis gwn allemaal PRACHTIG :D!

    zo leuk daj je hebt geamuseerd meid ^^ khoop da da nog lang mag blijven :p bij mij viel m’n eerste schooldag ook wel mee :p xD

    ♥.ly’

  22. Auu da zijn kei mooie schoenen van waar heb je die ? ik zoek er zo’n

    xxxxxxxx

  23. Juist terug van mn laatste draaidag !😦 het was SUPER !! ik heb een mooi bos bloemen gekregen 🙂 foto’s komen nog !!!
    @leontien : amai bijna iedereen 🙂 mn beste vriendinnen elisa en nathalie en stefanie en julie … vraag maar die van st josefs middelkerkek 🙂😉

  24. Oooh mooie foto!!😀
    Zo cool, Je haren daar!
    school is gedaan bij mij om 15.35 !
    x

  25. Super mooi kleedje!
    Van wwat is dat ?

  26. Ik weet niet van waar het kleedje is , dat had de styliste meegebracht voor mij🙂
    xxx

  27. Dus het 1ste middelbaar valt mee?
    Wij hadden maandag een halve dag
    & hebben elke dag maar tot 15u25😀
    behalve dan woensdag, natuurlijk om 12u he =D
    welke richting deed je nu weer?

  28. @ jana : ja hoor super leuk ! zeg wat zijn dat voor scholen daar 🙂😉 en ik die dacht vroeg gedaan te hebben :p:p 15u10, 15u15 en nu 15u25 foei zeg ! nog nooit gehoord zo vroeg 🙂🙂

  29. diefoto is TE OVER MOOIII

  30. wii die botjes zijn megaa tof!
    kwil die fotos zien!!!
    xx

  31. Die foto iis echt supermooii Ö
    Da kleedj mt dan u haarstijl ‘ PRACHTIG ! x

    + Kheb je ziien staan iin ’n boekj by de kapr;
    omdat ik mijn haar wou laten knippen & ik wist niet hoe;;
    & plots zag ik u staan =D

  32. Volgendee keer zall iik roepen als ik je zie !🙂
    ennu, valt het daar ’n beetje mee ?😉
    je niet laten doen door de tweede jaars hé ! :p
    X Florentiienn houdtt vnjj ♥

  33. Ooooooh supertoffe foto :d!!!
    Mijn eerste schooldag was vele minder plezant dan de uwe ze😦
    Zo een allerlaatste jaar opnieuw doen niemand van u vroegere klas op school en een heel andere klas da is toch ff wenne ze🙂

    xxx

  34. Die foto is gwn HIIIIPP!!

    Pauline is zalig x.
    Kussj

  35. […] ik ook een paar foto’s binnen gekregen van mijn super shoot in antwerpen met MU en vooral een persoonlijke kapper , remember ? Die komen dus binnenkort op de site en […]

  36. kij mooie foto hoe ben jij model geworden ?

Geef een reactie

 
