Selina part 2

Nog eentje van Selina De Maeyer :-)  Deze foto werd al een tijdje geleden genomen maar omdat ik elke dag veel te vertellen had , heb ik die nog niet kunnen plaatsen 🙂 en ik heb er zeker nog meer dan 20 foto’s die ik hierop nog kan tonen + alle foto’s van mijn opdrachten van deze zomer , als ik ze zelf ooit te zien krijgen 🙂

Even ook een vraagje van Melanie beantwoorden die 1 goede fotograaf zoekt : nee ik betaal niet voor te mogen poseren …. sommige fotografen uit je lijst vragen dat idd meer en meer  (Ruben , Vincent, Tom en Tamara, … bv ) en sommige modellen hebben dat voor over om mooie foto’s te krijgen maar dat heb ik nu nog niet nodig 🙂 Om te beginnen kan je zeker fotografen vinden die het gratis doen hoor  !!! En ook goede 🙂 Maar dat is natuurlijk je eigen keuze é  !

~ door Pauline Grossen op september 2, 2008.

15 Reacties to “Selina part 2”

  1. leuke foto !!
    Ja tamara vraagt betaald nu🙂 maar toen ik met haar shoote vroeg ze nog géén betaald dus ik had geluk ^^

    x

  2. Superbeeld, maar ja, dat krijg je als je een excellent model en een schitterende fotografe samenzet😉

  3. AMAI super foto !

  4. Supermooie foto!

  5. WOOW! super mooi!!
    Jaa het was super leuk!
    xx

  6. meid mag ik da versturen via netlog via n privébericht?😀
    alé jah die van miss kaulitz ofziets🙂
    magguk da daar geven?
    &; kzal het zeggen aan Sara😉
    ♥.ly’

  7. voila meid,, kheb een berichtje gezet op je netlog in een privébericht😉 ist goe?🙂
    ♥.

  8. Aja das geen probleem😉
    khebbut verstuurd :D!
    ♥.,knuffels

  9. Het is echt waar een prachtige foto!
    Hopelijk was het leuk vndaag op school?
    xx knuffels xx Ti♥Amoo!_<33.

  10. Prachtig!
    x

  11. Leuk effect met die krullen en je steil haar tesamen:)
    Nog véél plezier hé op je nieuwe school:)
    Ik geniet nog beetje van mijn vakantie:d na meer dan maand studeren;)
    -xxx-
    SOFIE

  12. omgggg MOOIEEEEEEEH foto

  13. dank u Mel 🙂 Next time jij en ik samen é ! kheb nog fotookes voor jou ! ik ga die hier eens posten é als da mag want die is super 🙂
    xxx

  14. Speciale mooie foto😉

    xxx

  15. Wow Pauline!!!
    hier heb ik nu eens geen woorden voor!🙂
    Xx

Geef een reactie

 
