Uitnodigingen :-)

Deze week regent het uitnodigingen🙂 De mensen vergeten blijkbaar dat ik naar school moet 🙂 Erst kreeg ik een uitnodiging voor een modeshow in Brussel :

WEDNESDAY FASHION APERO “LA RENTREE” @ MARTINI TERRAZZA BRUSSELS

maar mama zag het even niet zitten om alweer in de auto te zitten 🙂 daarna vroeg mij een agence of ik wou defileren voor een fashion modeshow en ook iets met kappers … allen is het op een maandag avond… tot heel laat en er zijn ook nog repetitie dagen tijdens de week ! deuh :p Dan werd ik gevraagd of ik vrij was voor een shoot nu vrijdag (hallo , ik ben nu in het middelbaar é, .. school, kennen jullie dat woord ? ) maar het beste moet nog komen 🙂

Ik kreeg een uitnodiging om samen met een paar vrienden een surf hotel te gaan testen .. in ruil willen ze de foto’s gebruiken als reklame …. hahah jaja leuk tot ik lees waar het hotel zich bevindt 🙂 in Lima, Peru , zuid amerika :p no problem , ik neem eens een vliegtuigske (door hun betaald trouwens) + een aantal vrienden en we zijn weg é , school ? ach niet nodig 🙂 lol ….. hahaha je krijgt echt van alles 🙂 zonder te spreken van de uitnodigingen voor film festivals enzovoort ! En mijn laatste uitnodinging voor deze week is een big party… met mensen uit de filmwereld… en dat is nu vrijdag avond .. yeah men eindelijk een uitnodiging waarop ik wel kan ingaan 🙂 pfffffffffff amai als je zo 20 bent ofzo is dat bijna een full time job : naar feesten gaan om je gezicht te laten zien in de hoop een opdracht te krijgen 🙂😉

wat denk je van deze outfit om te gaan feesten 🙂😉

Styling en Mu : Vaïti

wil je ook even gaan checken naar the Girlzzzz : de nieuwe topmodels van morgen 🙂 ;-)  klik hier ze :

https://paulineg.wordpress.com/topmodels-in-wording/

~ door Pauline Grossen op september 3, 2008.

17 Reacties to “Uitnodigingen :-)”

  1. Wow kei zalig!
    die foto is subliem!
    azo erg vn die opdrachten!
    maja idd school gaat voor😉
    Ti♥Amoo!_<33. knuff

  2. Amai echt supercool!
    Ik kijk al uit naar volgende zomer om nog is te surfen, zonder teveel tegenwind deze kéér hééé😛

    xXx
    mahal kita!

  3. cool babyyy

    GO GO GOOO :d

  4. Hee!
    Jah 1e schoolldag was maar kennismaken enz! Wel leuk!
    Kheb nu al 1 week opzitten en na deze al de 2e!
    Ach maar dan heb je ook nog dat eeeeuwige huiswerk😛
    Waarom hebben ze dat woord verzonnen xD

    Deze foto is echt een Beaty Exemplaar! (Net als die andere truwens hoor;))
    Veel succes op school! ik denk wel dat ’t gaat lukken!

    x Josephine

  5. ik wil anders wel mee gaan surfen hoor !

  6. Het meest veelzijdige model van jouw leeftijd. Geweldig wat jij allemaal klaarspeelt.

  7. Amai superveel werk/feestjes blijkbaar! Maar inderdaad vanaf het eerste middelbaar begint het op school toch al vrij belangrijk te worden hé! Je kan wel eens een keertje iets missen maar toch niet téveeel… Al zouden ze mij dat surfhotel ook geen twee keer moeten aanbieden! Dat kan zo zalig zijn hé surfen! ’t is al superlang geleden dak het zelf nog gedaan heb.. maar ik zou meteen terug op de plank springen alsk tijd heb!
    Véél plezier vrijdag op dat feestje en succes in ’t eerste middelbaar é;)

  8. Aiit Pauline Komt in actiie Uiitkyke Iedereenn (H):P

  9. wow zeg ! beter en beter :-)die is echt overmooi!<33

  10. heey pauline van die aiit pauline komt in actie…. is van my

  11. OK sedef 🙂 dank u 🙂

  12. Geen dank :P:P

  13. Hihi ja de meeste vergeten het precies dat je naar school moet:p:d!!!
    Ik vindt het een toffe outfit :d

    xxx

  14. Amai zeg, zot leven heb jij…Slaap jij ook zo af en toe eens? Ik ben nu 20 en dat lijkt me wel een leuke fulltime job. Maar misschien toch liever achter de lens. Ik ga me dit jaar maar eens aan modefotografie wagen denk ik

  15. :d:o:o:o

  16. Knappe foto Po! x.

  17. […] ! Ik kreeg a veel foto’s binnenen ik heb er al een tijdje geleden eentje van hun gepost zie : https://paulineg.wordpress.com/2008/09/03/uitnodiging-2/ […]

Geef een reactie

 
