Shoot Zeeland

Zoals ik al zei in mijn vorig berichtje was ik tijdens het laatste weekend van augustus weg voor een opdracht in Zeeland ! Wat was het toch fijn “werken”🙂😉 Heel de dag met super (!) toffe mensen fietsen , op strand spelen, in de duinen ravotten of van de duinen springen en lekker eten , heel veel eten🙂 … zulke fotoshoots wil ik nog hoor 🙂😉 Zeeland is echt heel heel mooi ! Soms moesten wij fietsen tussen de schapen door 🙂 Keileuk was het🙂 Ik kreeg gisteren avond al een paar bewerkingen van Julie binnen (dank u wel !) en een filmpje is ook nog op komst … alsook de ‘echte’ gepubliceerde foto’s natuurlijk é maar dat is pas voor 2009🙂

Klik op de foto voor een grotere versie

~ door Pauline Grossen op september 4, 2008.

9 Reacties to “Shoot Zeeland”

  1. Ik ging als kind veel naar Renesse ! Dat is daar ook in de buurt ! Ik heb er heel leuke herinneringen aan overgehouden ! Mooie collages !
    Groetjes
    Johan

  2. Net trug van school ! Hoest met joen ? first day was goe precies ! Mooie pics !

  3. Zalig!😀
    in de duinen is het altijd leuk
    MoOie collage’s😉
    Ti♥Amoo!_<33.

  4. Omgg ;
    zo mooooiie foto’s😮 =D
    Ge doet het echt goe éh meisje❤

    loveyà x miis uu❤

  5. Na je drukke vakantie, terug in school beland.
    Heb hier aardig het een en het ander ingehaalt.
    Er staan terug parels van foto’s in van jou
    en het viel me direct op dat je in de promofolder stond.
    Gr.
    P-TER

  6. whiiii zo leuk🙂 X

  7. Suprmooie foto’s en leuk !

    xXx
    Loveyou!

  8. Tof Tof :d

    xxx

  9. leuke foto’s pauline😉

Geef een reactie

 
