Fuif :-)

Gisteren was dus DE fuif , het einde van de film werd uitbundig gevierd🙂 Ik was ook in super form en ben van het begin tot het einde op de dansvloer gebleven 🙂 Omdat de Helaasheid der Dingen zich afspeelt voor een deel in de jaren 80 , waren sommige mensen “verkleed” gekomen🙂 Hahah van die super disco outfits soms met rollers, van die brede bleke jeans van boven en heel heel nauw aan je voeten :p , echt niet te doen 🙂 ;-)  en iedereen liet zich super gaan en liet de stress van 40 draaidagen helemaal los  !!!  Er was ook een fotograaf aanwezig en hij heeft mij verschillende keer  in actie gefotografeerd  hihihi , geen idee waar die foto’s terecht zullen komen , misschien op één of ander siet :-)  Rond één uur heb ik dan van iedereen afscheid genomen , snif snif, want ik moest de zaterdag om 10u30 dansen voor de Cheerlaeders é  ! Wouter en koen (2 ongelooflijke acteurs waar we nog héél maar héél veel gaan horen!!!!) hebben mij nog extra lieve dingen in mijn oor gefluisterd (dank u ) , Felix zei tot de volgende😉 en dan ben ik , met moeite maar ik was kapot van heel de week naar school te gaan enzo, naar huis vertrokken !

Deze namiddag moest ik normaal een reportage doen voor VT4 maar de cameraman belde gisteren dat hij niet kon (ziek denk ik) dus valt het weg … dus heb ik dan tijd om flyers te gaan uitdelen hier in Oostende voor de Sportserve dancers, het beach house en de Fysix. Tijdens de dansles heb ik ook alles gegeven🙂 Het was super! Mijn lerares kwam op het einde naar mij en vroeg nog eens verwonderd naar mijn leeftijd, papa die erbij was zei zo : 12 waarom ? En ze antwoordde amai , als ze danst zou je haar 14 jaar geven🙂 cool é🙂 Op school is alles nog super !!! Kan me geen betere school voorstellen en ik heb al afgesproken met 5 nieuwe vriendinnen om naar de cinema te gaan🙂 Maandag begint ook mijn nieuwe les dictie en dinsdag Drama 🙂 ben benieuwd want ik ben nu een klasse hoger en het wordt nu serieus 🙂😉

En morgen heb ik heel de dag iets te doen 🙂 Gelukkig hebben wij nog niets te doen voor school🙂

~ door Pauline Grossen op september 6, 2008.

13 Reacties to “Fuif :-)”

  1. leuke school!:D
    bij ons is het ook super hé😀 ben nu de oudste op de speelplaats !! ^^ want het 1ste en 2de middelbaar is apart van het 3de tot het 6de middelbaar!
    En ge moet al die 1ste jaar naar ons zien kijken :p
    Het is echt wel leuk wij zitten ook allemaal muziek te luisteren maar niet van tokio hotel … anders ga ik weer hetzelfde voorhebben als in het lagere (dat ik dus gepest word omdat ik naar th luister! :'()
    Want nu is er iemand naar mijn school gekomen dat mij in het lagere peste !!
    Maar tot nu toe doet hij nog niks … hij is zelf vriendlijk tege mij ! echt raar !
    Maar voor de rest is het reuze !!😀

  2. haha zalig!
    Moet tof gwst zijn;)
    Wat leuk vn je danslerares dat ze zo blij is met je dansprestaties😀
    je doet dat goed hé girl!😀
    Ti♥Amoo!_<33.

  3. Amai zeg😀 twas daar precies echt wel een feestje :D!
    gaan met die banaan :p !😉
    ♥.knuffels

  4. Ohh moet wél héééééél leuk zijn geweest,
    maar aan de foto te zien,
    en de filmpje van gistrn,
    was het wel heeeeel leukk hé😉

    &; Jelka,
    je niks van aantrekken,
    als je nu graag luistert naar th,
    dan is da jou keuze, gij gaat hem toch ook nii gaan
    pesten dat em Spring luistert of weet k het😛

    Hovunjé.
    ps Pauline ; kvinn t ne keii toffe foto ! =D
    loveyà.<3

  5. Super :d!!!

    Toffe Foto😉

    xxx

  6. hahah sandy 🙂 je had er zin in precies !!! Bedankt voor al je leuke reacties 🙂

  7. ja dan moogde komen hehe😉

    x

  8. dan komt superwoman af !!😀 haha
    tege dat je bij mij in het school bent is het al gedaan denk ik :p

  9. ja😉 hoe zit het eigenlijk bij jou op school weten ze het dat je model bent enzo ?

  10. Ja , ben vandaag geweest🙂 naar Nederland , om kwart na 5 al uit men bedje , amai :p maar ben nog nie echt zoooo moe🙂
    Morgen ook🙂 zal iedereen de groetjes doen ! x

  11. Super!
    Ja paulintje is nooit moe héé als ze danst .

    xXx
    Mahal kita

  12. haha Go Paulineeee!😀 LY!
    x

  13. Vandaag was het op JAM😉
    heb het opgenomen🙂
    Hihi zo lachen daje dee😀
    en Kenneth leek kei zenuwachtig😛
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffs

Geef een reactie

 
