Nieuwe fotografe ;-)

Onlangs had ik een shoot met een super fotografe ! Ze is nog niet heel lang bezig maar het beloofd een heel goede te worden ! Nu volgt ze nog les maar ze kan al mooie beelden nemen of niet ??? Jullie moeten haar aanmoedigen é 🙂😉

Shoot “Converse”🙂😉

Fotografie : Miss EM

Styling : Miss P

Light en MU : M. Lindy🙂

~ door Pauline Grossen op september 6, 2008.

25 Reacties to “Nieuwe fotografe ;-)”

  1. cool !😀
    Ja het gaat héél goed bij mij op school , soms vragen ze wel iets ofzo en dan reageer ik erop maar zelf begin ik er ni over en ze zijn niet jaloers dus ik ben daar héél blij me !!😀

    X

  2. Awel ik vind die foto echt super cool :d proficiat !

  3. proficiat ze kan al heel goed foto’s trekken, want deze vindt ik schitterend🙂.

    xxx

  4. ik zal het haar zeggen :-😉 dank u

  5. Pauline!

    Ik moet je feliciteren! 20 cm boven de all stars van Lynn hangen en niet flauwvallen! :p
    En Emma! Echt een supermooie foto! Ook wel een supermodel natuurlijk!😉

  6. w8 maar op een andere foto🙂 daar ben ik echt in aan het bijten , en ben bijna flauw gevallen 🙂 grapje 🙂😉

  7. Superleuke foto !

  8. dank u DY ! alles OK ? ik geraak super moeilijk op je gastenboek,🙂 kheb daar iets egzet maar het verschijnt nie ! Hoe ist met Di 🙂 ?
    xxx

  9. Jip alles oké🙂 al vroeg wakker hihi ..
    Cava , het staat er in hoor :p opeens 3 keer in mn postvak : nieuw bericht in je gastenboek , het staat er nu 3 keer in🙂
    maar das nie erg hoor🙂 moet de site nog eens updaten , maar ben weinig thuis. Alles oké met Di. Alleen ’n beetje moe🙂 xxx

  10. Mooiii ! Zeg ma da ze goed bezig is🙂
    Cvaa? x Lyy

  11. De eerste week ging…
    nogal traag😀
    Komt er zeker van als je op een maandag begint.
    Hoop dat het volgende week beter went.
    Bij jou? xxx

  12. Pfuuu mijn schoenen stinken niet :$ Oké ja toch wel😀
    Maar echt supermooie foto😉

    xXx
    MAHAL KITA

  13. Superleuke foto Pauline !

  14. Amai mooie foto!
    ‘Goe bezig!!’😛
    x

  15. Amaii,
    supper mooiie fto ! =D

    Proficiatttt , & succes ehh !;-)
    loveyà.<3

  16. hehe die vinden de foto’s grappig :p
    &; kheb die 2 foto’s voorlopig zo op m’n netlog gezet en daar ebbuk ook al veel leuke reacties gehad😀

    en die foto is gelijk massz mooooooooooooooooi Ö!
    ❤.

  17. Zalige foto!
    echt waar kei cool!😉
    Ti♥Amoo!_<33.

  18. 82.156.8.233 wie kent dit IP adres ? Uit Nederland iemand ….🙂😉

  19. deze foto is leuk, je straalt echt en de fotografe is ook heel goe !❤

  20. Nice one ! xxx

  21. Je bent zo mooi !

  22. ik vind da ne suuuuper mooie foootoo!!!
    xxx

  23. kei toffe foto Ö !

  24. Een bangelijke mooie foto Pauline!!!
    Xx

  25. oh pauline,
    die foto is echt prachtig!!

Geef een reactie

 
