Miss Em :-);-)

En hier dan een foto van de super fotografe die de foto van mij (zie vorige post) heeft genomen 🙂

Ik had het gezegd é Niki dat het erger ging worden 🙂 ;-)  Maar ik heb het overleefd 🙂

en hier nog een foto van Miss Em met Lynn en mij 🙂

om af te sluiten nog even vertellen dat mijn auditie van daarnet super super goed is gegaan🙂 en dat ik nu net terug ben van de Sluyter Arena waar de nieuwe ploeg van BCO een oefenwedstrijd had 🙂 Als ik daaraan denk dat , als alles goed gaat en ik door de examen ben, ik binnen ongeveer 4-5 maanden daar zal moeten dansen , voor 5000 mensen  ! OMG ! Zal echt spannend zijn  :-)  Gisteren ben ik dan ook voor de Sportserve Dancers gaan trainen ! Het was super en daarna mocht ik samen met een danseresje gaan flyeren :-)  op de braderie in Oostende ! Volgende week hebben wij dan een privé etentje met alle spelers zodat wij ze beter leren kennen , enkel de leden mogen daar aanwezig zijn 🙂 cool é  , ik ben nu al hun naam aan het oefenen😮 want er zijn héél véél nieuwe spelers :-)  En natuurlijk zal ik mijn beste Engels naar boven moeten halen 🙂😉

~ door Pauline Grossen op september 7, 2008.

16 Reacties to “Miss Em :-);-)”

  1. Mooie foto’s zeg ! Is da nie die Emma van Jess’n emmy van vroeger ? Heeft ze haar haar geverfd ????

  2. Mooie foto’s!🙂
    En pauline –> RESPECT! :):)

  3. Amai!
    Ik vond het echt super die nacht😛
    Amai we hebben toch wel véél gelachen toen we die foto’s OPNIEUW moesten doen.😀

    xXx
    Mahal kita
    BCFE

  4. jullie zijn egt sgattig samen :p
    X

  5. whaauuuuuw hahajjjj ! :d

    zo cool ! x

  6. Echt überzalige foto’s!!😀

  7. 2 beauty’s :p

  8. het zijn egt wel affe foto’s!
    Spr mOoi! en leuke muts😛😉
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffel!

  9. Dat zijn echt super foto’s , !!!
    Je had geen eten zeker , je schoen opeten doe je dan maar !(Haha)
    Groetjes Marthe

  10. leuke foto’s!^^

    Knufs x

  11. supermooii!

  12. Ik zou mijn huiswerk moeten maken, mo door jou foto’s kan ik nie stoppen me computeren… Echt bere mooi!

  13. Oeps Masha🙂 Sorry hoor 🙂😉 dikke knuffels

  14. de laatste is kei leuk!😀

  15. Haha!!
    Zo leuk!!:D
    Echt super foto’s!!
    XX

  16. Beruuh schone foto’s !!! 🙂❤
    xx

Geef een reactie

 
