Boem patat !

Vandaag had ik een uurtje dictie in Oostende en toen het gedaan was reden wij op ons gemak naar huis toen opeens een auto frontaal op ons botste ! De chauffeur was half op ons rijbaanvak aan het rijden !!!!! Gelukkig hebben wij niets omdat wij heel traag reden , wij hadden juist een bocht genomen :p Maar wij hebben zeker 40 minuten moeten wachten op de politie :p:p En die andere meneer moest nog blijven want ze dachten dat hij teveel had gedronken ! Raar zenne als ge zo een auto op jouw ziet afkomen en wij zo maar zeggen : maar rem toch ! We zagen zo dat die niet op tijd ging kunnen remmen maar wij konden ook niet weg want er waren overal geparkeerde auto’s naast ons ! Conclusie : ik hen mn wiskunde in de auto moeten studeren al wachtend op de politie ! Voor de rest was mijn dag super leuk ! Op school is alles OK , het was vandaag heel mooi weer en ons juff van TO was afwezig en mochten wij dat uurtje dan buiten blijven ! Gezellig 🙂 Morgen ga ik naar een cheerleader bijlessen volgen omdat ik vorige week niet kon gaan trainen en ze geen tijd hebben om opnieuw alles uit te leggen ! Het moet daar heel heel vlug gaan en wij moeten 8 dansen (zot!!!) kennen en het basket seizoen begint … nu zondag !!!! Ik kreeg dan ook gisteren een calender van alle optredens van de juniors! Jeetje , niet niets !! 22 optredens staan nu al vast ! Vorig jaar was dat de helft ! Daardoor is de les ook opeens verlengd en krijgen wij nu 2 uur ipv 1u30 !!!!!! Ik weet niet of het mij gaat lukken om 8 nieuwe dansen te kennen op 4 maanden tijd ??? Is dat wel mogelijk ??? Het gaat zweten worden denk ik 🙂 Gelukkig is er Axelle , ze is 17 jaar en al een tijdje cheerleader en woont op 200 meter van mij 🙂 wat ben ik blij 🙂

Hier een dansje voor Halloween !

~ door Pauline Grossen op september 9, 2008.

13 Reacties to “Boem patat !”

  1. amai wat erg ! Gelukkig da jullie niks hebbn !!! 8 dansjes das wel bere veel ! ik dans ook maar leer zo 2 tot 3 dansjes op 1 jaar dus 8 !:o

  2. woow baby 😀
    gelukkig hebben jullie niks!
    Ben blij dat het zo leuk was op sgool! 😉
    En die dansjes! dat lukt je wel 😀
    Ti♥Amoo!_<33.

  3. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh zoo suprrr éérg ! gelukkig ebt ge nixx !

    x

  4. Amai 😐

    Maar véél plezier bij het dansen ! 😀

    xXx
    Mahal kita!

  5. amai dat is niet goed he :p ocharme hah x love ya! veel plezier met dansen

  6. thxs girlZzzzzz

  7. Pauline
    je bent super; Ik blijf het zeggen
    doe voort met wat je doet, het is gewoon op JE LIJF geschreven.

  8. Oesje Ö!
    man man man,, ben ik ff blij dat jullie toch tenminste niets hebben Ö!
    ♥.knuffels

  9. Oefff da’s schrikken Plientje!!! 😦

    Hopelijk wordt alles goed geregeld!
    Sterkte meisie!!

    XxX

  10. Gelukkig da je niks ebt !
    Veel plezier me je dansee!

    Big hugg ! LY x

  11. Gelukkig zijn jullie ongedeerd 🙂 .

    Klinkt best pittig 8 dansjes binnen 4 mnd tijd, maar gaat je vast en zekers lukken!

    *Is ook weer terug in blogland…ben weer uitgerust van het feesten 😉 .

  12. Ken jij Julie & Annouk? (:

  13. Oeii!! Maar goed dat jullie niks hebben!
    Veel plezier met dansen 😉
    x

Geef een reactie

 
