Promo fashion

Hier nog een foto van mijn eerste shoot met Promo Fashion ! Ik vond het heel leuk om te doen en er waren toffe mensen om mee te werken🙂 De onderste foto is een poster die ik trouwens ook heb gekregen van de winkel Promo Fashion waar het in de vitrine hing🙂 Dank u daarvoor🙂

deze foto was niet in de folder maar hing als poster op de vensters :

~ door Pauline Grossen op september 10, 2008.

17 Reacties to “Promo fashion”

  1. Die 3e foto: geniaal🙂

    Ik zou de mensen hun reactie wel eens willen zien als ze je daar zo voor die vitrine zien staat.

  2. Mooie Pauline!😉 Ö
    Kheb da blaadje ook binnengekreegn vn de Promo fashion..
    hvjj meisj x
    grts vn kimmie;)

  3. Pauline!!!!!
    Keb u al eens gezien op die affiches!!
    Zo leuk om u op een grote poster te zien😀
    Xx

  4. wahaaa, zo toevallig dat jij strx naar een Axelle gaat:D héhé :p
    sjieke foto’s van promo fashion😉

    ♥.ly’

  5. Sé sé😀
    Hier hebde Pauline 2x Amai dubbele duracel moet je dan kopen vero😉

    xXx
    mahal kita!

  6. Hhaha ;
    keii leuk diie laatste foto =D

    loveyà x

  7. Supeer x

  8. megaaaa zalig!!!
    xxxxxxxx

  9. thxs girlzzzz xxx

  10. Mooie foto’s ! ik had je gezien in de winkel ! Je hing daar in het groot !
    xxx

  11. cool é🙂

  12. Zalig toch😀
    Plientje in’t groot😛
    (ps:heb ng een foto doorgestu vn promo😉 )
    Slaapwel Lil Sis!
    Ti♥Amoo!_<33.

  13. ha iemand van mijn klas eeft ook die t-shirt van superstar!!!
    mooie foto trouwens

    xNele

  14. 😀 die laatste foto is wel top !
    Knuffs

  15. wanneer is de fabriekmode in deerlijk open

  16. woohhh wat leuk
    zou ik ook wel willen!!

    kom ook eens bij mijn blog kijken

    100anny.wordpress.com

  17. Hallo Pauline,

    Leuke foto’s.
    Je bent een echt model!

    Groetjes,
    Tine van Promo Fashion

Geef een reactie

 
