Blue Eyes :-)

Vandaag had ik super veel geluk ! Onze lerares Engels was er niet en, daardoor mochten wij een uur later naar school en kon ik dus deze morgen een uurtje langer slapen 🙂 Maandag komt er een nieuw leerling in onze klas : Lola : een keitoffe !!! En voor de rest heb ik al 3 of 4 toetsen gehad en alles ging heel goed (9/10 ). Nu in het weekend ben ik heel de tijd weg want het is BASE cup in Oostende : basket é 🙂😉 Ik moet dus gaan repeteren (dansen) zaterdag, 2 uur lang en om 4 uur moet ik al naar de Sluyter Arena , folders enzo uitdelen ! Zondag is er dan het etentje met de spelers 🙂🙂 Joepie🙂 Als ik nog even tijd heb ga ik ook nog eens gaan surfen , allé als het mooi weer is é 🙂

En dan kreeg ik nog een “gephotoshopte” foto van Selina 🙂 Me with blue eyes , heel raar é !!! Of waren het “gekleurde” lenzen 😉


~ door Pauline Grossen op september 12, 2008.

14 Reacties to “Blue Eyes :-)”

  1. IK DE EERSTE REACTIE!

    Echt supermooie foto!
    I like this eyes, but i like your own special eyes to😀
    xXx
    Mahal kita

  2. IK DE 2DE REACTIEE x’)

    Kviind de fto hééééééél mooi bby !❤
    Loveyà x ge doet het goedd😉❤

  3. Keimooie foto ! Maar jouw ogen zijn zeker even knap en speciaal zo bruin-groen🙂

  4. Woow sjiek eh😀
    x veel fun dit weekend!
    Ti♥amoo!_<33. Knuffl
    ps: heb de cd ook al🙂
    super!♥

  5. zalig mooi !
    <33

  6. oooh das een leuke foto ^^
    zo me die blauwe ogen,,
    das precies heel anders😀
    maar wel mooi ze meid😉
    ♥.ly’

  7. Coole foto !!😀

    x

  8. vette picca

  9. supeer Fotooooooooo (L) x

  10. I Lovee this one!
    echt prachtige foto😉
    Love it ♥
    x

  11. Met al dat blauw is ‘cool’ wel op de juiste plaats hier😉

    Zéér mooie foto en je blik zit 100% juist om de sfeer weer te geven.

  12. Speciale foto🙂 heel anders met die ogen🙂
    Knuffel & gemis xxx

  13. Je staat echt met ALLES Pauline!!!
    Zelfs met blauwe oge!!🙂
    Echt een mooie foto!!
    Xx

  14. je staat er wee kei prachtig op
    zo als bij alle andre fotos
    jij bent gewoon een prachtmeid

    xxx<3

Geef een reactie

 
