Winter

Deze zomer had ik een super shoot met een toffe fotografe en super goede styliste ! Ik kreeg a veel foto’s binnen en ik heb er al een tijdje geleden eentje van hun gepost zie : https://paulineg.wordpress.com/2008/09/03/uitnodiging-2/ !

Hier nog een serie … er komen er nog hoor …🙂😉

Gisteren was het dansen van de Juniors echt super met lazer show en alles !! wow echt ongelooflijk 🙂 Mama heeft even gefilmd zodat ik nog de dansjes kan oefenen🙂 Als ik tijd heb zal ik het eens online zetten🙂😉

en nu vertrek ik terug naar de Sluyter Arena voor de Base Cup , straks komt Heinziiiie nog even langs en tussendoor moet ik nog een beetje leren 🙂;-) Ik heb vorige week al 4 toetsen gehad en volgende week al zeker 2 :p maar toch blijf ik het leuk vinden 🙂😉 Vanvond heb ik dan het etentje met de spelers 🙂 oelala denk aan mij , ben al zenuwachtig 🙂

Ow bijna vergeten : gisteren ben ik ook gaan surfen , het was hier mooi weer 🙂 Foto’s hebben jullie nog tegoed é ! pfff eeerst tijd vinden 🙂 Waarom heb ik niet iemand die mn blog doet ???? Kandidaten ??? 🙂🙂

~ door Pauline Grossen op september 14, 2008.

15 Reacties to “Winter”

  1. Deze serie is SUUUPER ! Kvond die eerste met je speciale kapsel ook al zo mooi …

  2. Nummer 2 for me ! Heel mooi !

  3. Beautiful pictures ! Have a good time today! And you know, no matter what, I still follow you !

  4. Supperr😉

    Kzal vanavondd zkr aan je denkn =D
    Ohh, die foto’s viind ik MEGAAAA GEWELDIIGGG❤

    Doe Heinzz de groetjes ehh😉
    &; je mama & papa ook ehh =D

    Loveyààà.<3

  5. Héél prachtige foto’s😉

  6. Amai!
    Ge zoekt gij iemand om u blog te doen, maar ge zit er wel vaker op als mij, hoewel gij wss veel minder tijd hebt als mij😮
    chapeau hoor juffrouw!
    xxx

  7. Super

  8. Voor mij nummer 1 ! Killing eyes …

  9. Echt weer 2 zalige foto’s😉
    en jah.. je blog😀 kzou wel willen🙂
    maar vanaf volgende week wss zelf geen tijd meer😦
    But remember! I’ll be there for you😉 Lil Sis♥
    Hopelijk was het feestje leuk éh😀

  10. ik sta heel wat logjes achter??

    jij hebt duidelijk niet stilgezeten, pauline!

    prachtige foto’s zijn het!
    1 voor 1!!

  11. mooi ! :d

    xxxxxxx

  12. wow leuke foto’s!!😀

  13. Prachtfoto’s ! Die eerste is echt leuk !
    x

  14. echt kei mooie fotos en een prachtige site
    x
    x
    x
    <3333

  15. dank u !!!!!! super lief !!!! <333

Geef een reactie

 
