Mike en Co

Zoals beloofd dus de foto’s van het surfen van in het weekend🙂 Wat een super weekend zeg amaiiiiiiiii🙂 Gisteren was het ook zo cool !!!!! We waren dus in de finale voor de Base Cup basket en hebben die dan ook gewonnen joepiiiiiiiieeee🙂 Daarna gingen de spelers douchen en dan kwamen ze met ons eten 🙂 samen met hun vrouwen, vriendinnen en kids :-)Het was keiplezant ! Na het eten kreeg elke speler zo een welkom pakket en een bos bloemen ! Mike Bauer, een super nieuwe speler uit Amerika, die geen vriendin of vrouw meehad , kwam zijn boeket bloemen aan mij geven !!!!!!!!! Ik was zo mijn kluts kwijt dat ik amper thank you kon uitspreken hihihi dan gaf hij mij ook de High 5🙂 Wat een lieve kerel zeg 🙂 En Heinzie kwam ook even langs, nee niet om te shooten met mij é , hij had een shootje in Calais en kwam dan even dag zeggen samen met het model Laura🙂 Laura kende mij al, ze leest namelijk mijn blog , dag Laura dus , het was leuk je te leren kennen🙂🙂 en “ons” ploegje heeft het super gedaan é 🙂😉 want Heinzie en Laura zijn dan meegeweest naar de finale 🙂 Vandaag op school heb ik een leuke dag , behalve dat wij toets Engels hebben maar in de namiddag gaan wij al op uitstap🙂 zoals het in mijn briefje staat : ‘op tocht met Leopold II’ : een erfgoedzoektocht naar sporen uit het verleden maar door middel van moderne uitvindingen : MP3, chatbox, schetsen, raadsels en opdrachten brengen het vroegere Oostende weer tot leven ! De uitstap staat in het kader van Teambuilding ! Volgens mij gaat het weer leuk worden 🙂 CU later alligator🙂

en even een filmpje van de Sportserve dancers , sorry voor slecht beeld maar met lazer show en veel spots is da moeilijk🙂

~ door Pauline Grossen op september 15, 2008.

13 Reacties to “Mike en Co”

  1. zo tof seg dat je die bloemen kreeg😮
    uit je verslagje te lezen was het wel geslaagd😀
    Knuffels Ti♥Amoo!_<33.

  2. mooie surfplank zeg !!!! Eh het dansen ziet er ook goed uit en niet echt gemakkelijk als je het mij vraagt :p

  3. doe jij mee in dat dansfilpmpje?

  4. Ah je surfboard , love it !!😀 met roos whaa😉 haha

    Knufs x

  5. en blauw en daarop staat Style not fashion hihi echt iets voor mij dus🙂😉

  6. amai cool! die surfplank wil ik ook!!!!!😀
    leuk filmpje !
    x

  7. @ Iris , ik ben er nog niet bij , ik moet eerst met hun mee trainen en dan heb ik examens en als ik dan geslaagd ben mag ik mee optreden maar de dansjes zijn dezelfde🙂
    xxx

  8. super cool babbyy ! (l)

    -xxx-

  9. Heeey Pauline!

    Ook hier even een berichtje van mij. Superleuk dat zelfs ik even in je blog voorkom haha. Het was echt superleuk en gezellig je eens te ontmoeten! Nogmaals veel succes met alles, en ik blijf je blogs natuurlijk lezen!

    & tot gauw!

    Liefs,
    Laura

  10. Volgende zomer wéér samen surfen? :$

    I’m jaelous on your board<3

    xXx
    Mahal kita

  11. Een dikke knuffel terug !🙂
    x

  12. Super toffe blog !!
    Mooi netlog & youtube,
    mooie site en mooie foto’s !!
    knuffels astrid

  13. dank u astrid ! zooo lief !!!
    xxxx

Geef een reactie

 
