Soeur Pauline ;-)

Toen ik deze zomer een shootje had met super fotografe Yolanda  had ze  zo een “priester” kleedje mee voor mij 🙂 Zo een kleedje dat je soms zie in films als ze in de kerk gospel zingen 🙂 En ze wou daarmee een shootje doen en ze vond het bij mij passend! Vandaag kreeg ik de CD binnen met ALLE foto’s ! Wow ze zijn super mooi hoor  ! Yolanda verzorgde ook de Make Up + haar en dus hier ook de kledij ! Sjiek é  !! Ik vind ze in ieder geval super mooi ! Thank you Yolanda, love you !!! 😉

~ door Pauline Grossen op september 16, 2008.

25 Reacties to “Soeur Pauline ;-)”

  1. Knappe foto’s ze😀 en da kleedje is kei leuk op de foto😀

    Knufs x

  2. Prachtig voorbeeld van topfotografie ! Je mag echt blij zijn dat je ooit de kans kreeg om te shooten met zo een kanjer van een fotografe ! Dat is niet iedereen gegeven ! Proficiat ! Hopelijk krijgen we nog veel pareltjes van jullie te zien !

  3. Knap ! =D

    loveyou__x3

  4. Ja echt knap en dat is moeilijk te vinden he ?
    Op school, nog altijd alles kids hé😀 amai de school over onze school hun turnzaal is helemaal in brand gevlogen Ö alles van de turnzaal is weg!
    Maar dat gebouw staat apart…iedereen vanuit onze school aan het kijken =P
    En bij jou?

    Knufs x LY

  5. Nummer 2 is : Oversupercolefantastichemegawonderechtmooieprachtige FOtoo !

    I LOVE YOUUU

  6. Cvaa hé😉
    Had gisteren 6toetse! =P
    En het viel toch mee🙂 vandaag had ik van engels enzo =D en lekker gesnoept vandaag want er ware 2 vriende van mij jarig ,1 meisje en 1jonge haha =D

    xx

  7. wow DI zo lief van jou , wat een woord 😉 oversupercole…..!!! LOve you toe girl !!!!!!! dikke smak aan DY🙂😉
    xxx

  8. Wacht i kzal het met de Jelka-foodmail doorsture haha =D

    Knufs x

  9. Haha dan konden we vanalles doorsture ,als ge in de MCdonald zit nen hele hamburgerg😀 met frietjes enzo :O lekkeer!! =D haha

  10. Haha😉 Me2 maar ik ga nog eens alles nalezen van geschiedenis enzo voor morge ! =P tis een saaie les bij geschiedenis!

    Ciao x

  11. hemelse foto’s ! Geen woorden voor ! De beste die ik ooit van jou heb gezien….

  12. Het zijn echt mooie foto’s Pauline ^^
    ♥.ly’

  13. you’re beautiful and so lovely, congratulation for your photos.
    good luck in your pretty life !

    (I speak to you in english because I’m french…)

    kiss, bye
    Nina

  14. prachtige foto’s paulinetje!
    kziejegraag!
    we gaan ng es afsprekn ee ( :
    als je et es nie te druk ebt weet et me te zeggen ee ( :

  15. thxs Nina !!!

  16. dag Sara !! doe ik zeker !
    dikke knuffels
    CD ontvangen ???

  17. MOOI MOOI MOOI!❤

    xXx
    Mahal kita

  18. Mooi!

  19. Super! toffe ideetjes!
    morge eerste dag sgool voor mij :p
    Ti♥Amoo!!_<33.

  20. tedoeme, pauline!

    je ‘pakt’ me in, keer op keer!!

    wondermooi zijn deze foto’s!!!!

  21. Amaaiii! Supermooi!😉
    LY
    CU Soon!
    x

  22. Waauw mooie foto’s !

  23. Hehe ja, ik had er daar al n paar gezien😉,,
    maar natuurlijk nog niet allemaal hé meid😀
    ♥.ly’

  24. Ik wist niet dat je zo vroom kon kijken. Prachtreeks.

  25. bedankt iedereen ! super lief 🙂
    xxxx

Geef een reactie

 
