D- Day

Vandaag was het echt een heel veel gevraagde dag !!! Ik had zomaar liefst 5 verschillende dingen kunnen doen , spijtig genoeg gaat dat niet é  :-)  En ik had al toegezegd voor een shootje voor Promo Fashion (te zien in brochure van 13/10) en na de shoot had ik juist genoeg tijd om nog meedoen aan een toffe videoclip (maar ik mag nog niets verklappen , het moet geheim blijven…) Dan kon ik ook voor een shoot naar Nederland , helaas moeten afzeggen , en het ergste   : ik was uitgenodigd door ketnet om Katerine te interviewen in de studio  :-(  maar ik kon niet snif snif , zooooooo erg, want ik was al geboekt ….. zo super jammer …. ik weet niet wie in mn plaats is mogen gaan maar zij of hij zal het wel naar haar of zijn zin hebben gehad ! Ik zal zeker zondag kijken als het wordt uitgezonden  ! Dan vroegen ze mij ook om naar een casting te komen in Brussel maar ja …ook dat kon ik niet  !!!!! Amai de 17 september is precies D-Day é  ! Niet te geloven dat het allemaal samen moet vallen !!!!! Super spijtig

Ondertussen folder gehad van shoot van Promo Fashion van de 2de keer en hier de foto’s 🙂


~ door Pauline Grossen op september 17, 2008.

16 Reacties to “D- Day”

  1. Ik had ze al gezien in het foldertje ! Toffe foto’s !!! En je bent opnieuw gevraagd zeg amai ! Leuk ! Spijtig voor de andere opdrachten ! Kan het zijn dat ik jou in een folder gezien heb over Sunpark ?

  2. Amai,ambetant he dat afzegge ?
    Ik heb gisteren nog een folder thuisgekregen van de promofashion waar je instond met Jana ook🙂 (de laatste nieuw denk ik …)

    Knufs x

  3. In de laatste nieuwe sta je ook🙂
    Is da in het programma Shoot waar Katerine inkomt , of is da al gedaan ;p ? x

  4. Dat was gisteren opgen omen en komt zondag op TV

  5. Weet je ook om hoelaat :p ?
    xje

  6. Supeeeeeeeeeeeer pic’s ! x

  7. nee kweet nie om hoe laat want het was zo tussendoor in de studio en Katerine was daar uitgenodigd
    xxx

  8. hehe wrm zou heinzie content zijn? :p
    merci meid voor de lieve reactie ^^
    ja ge gaat uw axelle ook s moen tonen é :p
    ja mo mijn axelle is wel n donker type xD
    das wel grappig :p
    ma zij is dus wel vn Begië hé :p maar ze heeft gwn een ietsje bruinere kleur en zo :p
    hehe😀
    ♥.ly’

  9. Hehe me m’n te dik haar xD
    een mens kan er ook niet aan doen hé :p😀
    maar op die foto’s was het natans nog maar juist gewassen dus er zaten krulletjes en golfjes en zo in :p ,,
    maar het was in een rekker gedraaid (vraag me niet hoe xD)
    en ja mss daardoor dat minder dik leek😉
    maar tis nog altijd het zelfde bosje haar😀
    even dik xD
    hehe😀
    ♥.ly’

  10. Hehe zullen we zekerdoen😉😀
    of zo heel opsteken ofzo :p
    hehe xD
    maar ik wil just nie zoooooooooooo’n dik haar xD
    ik wil plat haar hebben :p das altijd zo hé ,, de mensen die plat haar hebben willen van da haar da dik en krult en de mensen die van da haar hebben ie krult en dik is willen zo van da haar die plat en een beetje dunner is😀
    ai ai ai😀
    ♥ly’

  11. Haha idd Evelynneke😀
    das waar😉 maar ik wil vooral wat langer haar😛
    hoeft niet zolang als dat vn jou hoor Plientje🙂
    Zo jammer dt je Katje ni kon interviewen😦
    Ze was jarig hé de 16de🙂
    Mijn eerste 2 instapdagen op de hoge sgool zitten er ook al op😀
    Ti♥amoo!_<33. Knuffels!

  12. en hoe was het ??? Leuk ?

  13. Ohh zo jammer,
    dat je het bijna allemaal moest afzegge,
    en vooral dat vn Katje😮
    mjaa🙂

    Kussiieee x

  14. Hoe het was😛
    druk! maar wel nog leuk😉
    en tga egt wel nog zwaar worde :O
    Maar dat heb ik er voor over!
    Klein mannen das men leven aja😀
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffels!

  15. en er zullen nog van die D days komen met zo’n vedette als jij!!!
    soeur pauline vindt ik gewoon schitterend!!!!

  16. Amaii! Spijtig da je al die dingen hebt moeten afzeggen..
    LY
    x

Geef een reactie

 
