Johan I

Ik heb al een tof weekend gehad ! Gisteren ben ik gaan dansen natuurlijk en dan dacht ik van te gaan surfen maar er waren amper golven 🙂 dus maar iets anders doen é … dan zijn we gaan shoppen … in Brugge ! Amai wat was er veel volk !!!!!!! Maar ik heb keimooie dingen gekocht , ik zal het eens fotograferen voor jullie… later want nu ga ik op de zeedijk , het is stralend weer en het is landbouw weekend hier 🙂 koeien en andere dieren op den dijk hihi vorig jaar waren er zelfs struisvogels 🙂 Leuk hoor 🙂

Deze foto’s van Johan Raes vind ik ook super geslaagd ! MU heb ik helemaal zelf gedaan, ik begin dat te kunnen é 🙂 Nu nog een naam bedenken voor mij als MU en dan kan ik het mss ook bij andere doen 😉 En de styling vind ik ook super geslaagd ! Dank u iedereen !!! Het was keitof  !!!!

~ door Pauline Grossen op september 21, 2008.

25 Reacties to “Johan I”

  1. Keigave foto’s !!!! MU is perfect🙂 Wat denk je van Miss P ? Simpel ok , ik zoek nog verder😉
    xxx

  2. mooi

  3. Knappe foto’s😉
    Ik begin het ook te kunnen mij zelf op te maken =D ik test alles op mijn moeder =D ze is mijn proefkonijn ^^

    Knufs x ga straks naar een fuif bij ons in het dorp met BBQ en dj’s =D

  4. da zijn echt mooiie foto’s Pauline!
    echt waar prachtig!
    en de MU is ook héél mooi doordat het ook natuurlijk is en al ^^
    oooooooh je bent gaan shoppen in Brugge😀
    sjiek sjiek😀
    hehe xD❤.ly’

  5. zebben 2 h&m’s in brugge :p
    hehe😀
    zebben wel ng redelijk leuke winkels &; zo hé ^^
    ma zebben geen claires ofzoiets :p😦
    en da vinnuk wel jammer!
    maaarjah :p
    hehe gisteren was het moooii weer dus is er automatisch meer volk😉
    &; meer chineesjes😀 :p❤.

  6. ma de japanners fotograferen de gekste dingen :p
    onder andere zo; vrijdag keren we zo trg vant lopen en we lopen zo door Brugge zo,, en twaren daar zo chineesjes en japanners zo en die fotografeerden iets en we kijkn zo wat precies ze fotograferen en weetj wat ? :p
    jebt zo’n mode zo bij jongens dat hun broek zo laag hangt en datje dan zo hun boxershort ziet é :p
    awel ja die chineesjes en japanners waren die jongen z’n gat aant fotograferen :p
    zo me een stuk of 5 of 7 ofzo xD
    en ineens die vrienden van die jongen zo van; trekt uw broek op trekt uw broek op xD!
    twas echt grappig :D!❤.

  7. Amai girl!
    je doet dat goed hoor die MU!
    Echt weer schitterende foto’s hé😉
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffels!

  8. prachtige foto’s sgatje!
    je moe ook es nie zeggen daje in brugge bent ee ( :
    kon es gekomen zyn ( ;
    kwoon lik 2 min vant stad ( :
    kziejegraag!

  9. oepsie Sara ! volgende keer zeg ik het zeker ! was ook niet echt gepand want kging surfen maar er waren geen golven hihi ! want ik ga zeker terug gaan shoopen in brugge want mn lievelingswinkel hebben ze daar nu en nie in oostende :p dus MOET ik naar daar é 😉
    LY
    xxx

  10. wahaaaa :p
    kdenkut ook😀
    ma tis echt hilarisch ^^
    daarvoor alleen al zouj naar Brugge gaan :p❤.ly’

  11. amaii deze zijn echt supermooi pauline!
    vooral die close-up, die vind k het mooist;)
    x

  12. Het zijn prachtige foto’s :d

    xxx

  13. Supermooie foto’s P’lieeeen🙂
    xxx Ik mis je

  14. oke super ( :
    weet et te zeggen ee ( :
    wa is je lievelingswinkel wel?

  15. Prachtig foto’s choezie !!

    xxxx❤

  16. Hej schattie! Haha, soms als ik naar school ga dan doe ik zo mascare, blosh op enzoo dat is tof he haha,, je bent echt wel aan het groeien meid!!!! welke toetsen heb je morgen? xxx LY

  17. ja ik heb ook kei veel frans🙂 maar ik heb daar bangelijke punten op,, en engels is simpel he haha ,, alléé veel plezier onder de douche! xD ,, en veel plezier morgen he xxx liefs nessu knuffies HVU

  18. dank uuuuu !!!! Jij ook veel plezier 🙂 ik ook frans : ik heb 20/20 gehad 🙂 als enige ! Cool é maar ja ik spreek met mn mamy frans é dus ja :p:p nie moeilijk😉
    LY2

  19. Hi misses, your MU is wonderful ! Keep going and enjoy it ! I call you for our new project !CU

  20. Zoooo… Hoe oud is die, 20??? :-)))
    Heel mooi gedaan Plientjeeeee!

    XxX

  21. Hey Heinziiiiiiieeeee :-)) wanneer kom je terug langs ?????
    Dikke xxxx

  22. ey pauline wa is je lievelingswinkel wel in brugge?
    kziejegraag!
    tot binnenkort!

  23. woowwww ;
    deze zijn héééééééééééééééééééééél mooooii !
    Pliientje, kom je naar de flikkendag iin Gent de zondag?:)

    Loveyouuuuuu.<3

  24. Wauw mooi !
    hoe is’t op school, XX

  25. Je straalt iedere keer gwn iets magisch uit pauline!! 🙂
    Fantastisch!!
    Xx

Geef een reactie

 
