Interview JAM

Op een dag belde de redactie van JAM om te vragen of ze een reportage mochten komen doen over mijn filmrol :-)) Het was wel héél raar om aan de andere kant van de JAM micro te staan 😉 Maar mijn JAM collega Emely deed het super 🙂

Vodpod videos no longer available.


~ door Pauline Grossen op september 24, 2008.

11 Reacties to “Interview JAM”

  1. sjiek gedaan meid !

  2. Whaaaa ;
    SUPPERR =D❤

    loveyou_x3

  3. Dank uuuuuuu😀

  4. hehe :p
    kzal der idd eens trg moeten opzetten hé😉
    maar dees week is echt n drukke week voort school😦
    dus da gaat dan ni,,
    ma kzal ng eens moeten foto’s zoeken,,
    wordt voor gezorgd😉

    hehe dees s wel n leuk filmpje hé😀
    zo grappig omj eens aande andere kant te zien😀❤.

  5. Ik vertrek volgende week dinsdag =D tot vrijdag denk ik dat ik weg ben! =D

    xx

  6. ah cool é 🙂 zal zeker leuk zijn

  7. Amai over gekke leraressen gesproken!! Ö😀

  8. pffff sommige leerkrachten zijn echt soms onredelijk!
    je gaat da nog veel tegenkomen oor meid😉
    en tverbeterd er ni op me de jaren,,
    maar ja ik ben er bijna vanaf😀
    nog 2 jaar
    en dan gaak verder leren maar weet ik nog nie wat😀
    weet jij al wat jij later wil worden?❤.ly’

  9. jaja girls! profiteer er nog maar van🙂
    als je gaat verder studeren ben je niet meer thuis woensdagnamiddag😦
    maar het is nog leuk hoor! (tot hiertoe😛 )
    Spr leuk é dat filmke😀 heb het gzn op JAM😉
    Ti♥Amoo!_<33.

  10. Leuk dat je het filmpje erop zet!
    hvj❤

  11. je komt heel spontaan en joviaal over ! Leuk om te zien

Geef een reactie

 
