Tijd…

De weken vliegen ongelooflijk snel vind ik en we zijn al bijna eind september !!!! Vanavond hebben wij dan ook op school onze eerste kennismaking voor de ouders , een soort oudercontact ! Ik kreeg al heel de avond smskes van vriendinnen van mijn klas om af te spreken straks🙂 Gelukkig dat ik een abonnenment heb van Tempo Music en dat ik 1000 smssen krijg per maand want bij mij gaat het echt super vlug 🙂 En als ik niet met vriendinnen van school sms dan met mensen van op het internet , zeker met mensen die ook tempo music hebben , dat is echt flippen want 1000 smssen per maand gebruik je dus niet é ookal doe je hel hard je best hahaha 🙂 Ik zou trouwens niet meer zonder mijn gsm kunnen🙂 Op school mogen wij de gsm meenemen en mogen wij tijdens de pauze en tijdens de middag bellen en smssen ! Ik ben benieuwd wat ze daar gaan vertellen vanavond maar tot nu toe doe ik het goed op school🙂 En vind ik het nog altijd super leuk ookal hebben wij soms rare leerkrachten zoals die van Bio ! Wij komen in de klas binnen en dan is het zo van : neem pen en papier, jullie krijgen 8 vragen en hebben 2 minuten de tijd om ze op te lossen en dan neemt ze een chronometer (echt waar, dit is geen joke)! Als de 2 minuten voorbij zijn roept ze dan stop (een mens verschiet daar nog van zenne) en moeten wij onze stylo neerleggen , wie verder doet ookal is het maar één woord krijgt een dikke nul ! Yeah men 🙂 Voor wat dat goed is weet ik niet maar allé …..:-)😉

Hier een foto van alle 1ste jaars🙂 Je mag mij zoeken als je wilt maar ik vrees dat je mij niet gaat vinden🙂 Ik denk dat ik ergens van voor zit …… maar het is een super slechte foto (gescand en onze scanner doet het blijkbaar niet zo goed)

Voor de rest is mijn weekend al volgeboekt 🙂 Zaterdag na het dansen ga ik even naar Knokke en zondag ben ik ook weg ! Normaal heb ik ook een uitnodiging gekregen voor vrijdag avond naar een modeshow te gaan maar ik weet nog niet of ik zal gaan of niet ! Het is alweer een uur rijden en de vrijdag avond , na een week school en studeren ben ik altijd moe en zit ik graag op mijn luie gat 😉

Ook even zeggen dat de film “Clementine” op verschillende festivals zal getoond worden ! Hopelijk wordt hij goed onthaald overal !!! Duimen é 🙂

~ door Pauline Grossen op september 25, 2008.

16 Reacties to “Tijd…”

  1. Haha Nog Zo’n Gsm Verslaafde,,
    Keb Ook 1000 smsn In Een Maand En Soms Moet Ik Twee Keer Geld Op Zetten Dus Zen Ik Wel Meer Dan 1000 in Een Maand xP

    any Way,, Kgaje Laatn,, xx Tot Later
    Dikke Soewnn,, xx

  2. jawadde meer dan 1000 ?? je bent nog erger dan ik dan 😉
    xxx

  3. ik eb ook 1000 per maand ook tempo music ( :
    doe ze ook nie op whi ( :
    kziejegraag!

  4. Ja weet niks te schrijven =P haha

    Lyouu

  5. Hhaha ; :p
    k krijg 10000 smsjes gratiis ;
    meestal doe ik er dan zo’n 3000 fzo op ;
    thuis verklaren ze me dan als een gek haha xD
    &; enjha, ga je naar de filkkendag?🙂

    loveyouux

  6. hahaha dan gaan we elkaar plat moeten smssen kwestie van die 1000 smssen toch te gebruiken é 🙂

  7. Haha =D

  8. Ahja van Daniel ? =D
    Maar ga nog eens huiswerk nakijken x dada

  9. Tempo Music❤
    Ik krijg vanaf zaterdag 3000 gratis sms’en😀
    Maar bij mij raakt dat wel op😛

    xXx
    Mahal kita
    BCFE

  10. verslaafde schat van me 🙂😉
    xxx

  11. haha sgatie ( :
    ja plat smsen ( :
    da gaan wel doen ( :
    ebje me gsm-nummer nog?

    x

  12. Ik doe er zo een drietal per maand, dus val ik bij jou sterk uit de boot ;-))

  13. ik sta enkele logjes (en foto’s) achter??

    ’t zijn weer stuk voor stuk pareltjes, pauline!!

  14. Plieeeen,
    Das weer tydje geleden!
    Zie da ge weer prachtfoto’s hebt. Echt supersjiek!😉
    ‘Mis jeee. <3<3<3

  15. ik heb ook 1000 gratis smse na 4u en in de weekends😉
    maar die zijn ook belange ni op😛
    Khoop da de film veel suc6 heeft!
    Ik heb je proberen zoeken op de foto..
    maar kheb moeten opgeven😦 veel te onduidelijk🙂
    Geniet van je weekend hé Girl! ♥

  16. Haha.1000 sms’en verdoe ik soms in 10dagen ;D

Geef een reactie

 
