Johan II

Het is elke keer opnieuw een plezier om te shooten met Johan Raes omdat ik dan bijna elke dag of om de 2 dagen nieuwe foto’s gemaild krijg … ik heb er ondertussen al veel gekregen en kan ze moeilijk allemaal hier tonen maar ik heb wel al een slideshow gemaakt en die gepost op mijn site www.paulinegrossen.be ! Dus daar kan je al een hele deel zien ( multimedia daar slideshow) en hier nog een super mooi portret vind ik dan zelf🙂 Dank u Johan🙂 Hij zei mij dat hij opeens heel veel vraag binnenkreeg van andere kids om ook eens met hem te shooten ;-)  Jaja Johan is populair🙂 Maar zijn foto’s zijn ook heel mooi !

klik op de foto voor een grotere versie …

Ondertussen heb ik ook een paar foto’s binnen gekregen van mijn super shoot in antwerpen met MU en vooral een persoonlijke kapper , remember ? Die komen dus binnenkort op de site en blog 🙂

Regent het bij jullie ook toetsen ??? Bij mij op school wel hoor ! Elke dag minstens één toets, soms 2 of 3 .. volgende week al 4 : maandag frans en engels, dinsdag : geschiedenis en vrijdag Wiskunde olé olé olé🙂😉

~ door Pauline Grossen op september 26, 2008.

21 Reacties to “Johan II”

  1. Het is idd echt een prachtportretje😀
    Ti♥Amoo!_<33. Knuffels!
    Haha Plien🙂 ik had nu eens 2 dagen vroeger gedaan dan jij!
    al van 14.10(gisteren) en 14.25 (vandaag)😛 leuk hé😀

  2. ja fieke super ! en lukt het ? Is het tof ?
    xxxx
    LY2

  3. Jaja:D wij hebbe kei grappige ‘docenten’ (zo noemen ze da😉 )
    Vandaag 3 lesblokken (3 x 90 min) WERO gehad😀
    Da lijkt me wel nog tof! (dee da in’t lager ook graag😛 )
    en elke dinsdag staan we in de klas (stage) dus ook wel leuk denk ik
    En die 90 min.. da valt eignlk wel mee hoor😀
    en we hebben spr goeie warme maaltijden s’middags😛

    Ly♥x.

  4. Wouw Pauline !
    Dees is echt een prachtige foto!
    Zotjes!
    Wahaaa,,
    kvind da ook n goed idee,,
    hopelijk hebben we dan rap eens tijd😀 en dan kunnen we foto’s nemen😉
    FotoVero,, zo’n sjieke naam ^^❤.ly’

  5. Bij mij op school valt het nog goe mee ;
    soms is een toetstje =D

    Prachtfto trouwens😉
    Loveyouuux
    Succes eh de volgende week😉❤

  6. wouuwiii ç! georgeous !

    dikke xxx

  7. thxs girls 🙂
    xxx

  8. mooie foto!
    De foto’s van Johan vind ik zelf allemaal supermooi!😉
    x

  9. Ik heb ook even op je andere website gekeken…. heel erg mooi zeg!
    Alleen de slideshows gingen helaas heel erg jammer bij mij…misschien doordat er ontzettend veel slideshows op 1 pagina staan en moeten laden? ( een minpuntje😉 )

  10. Prachtig Pauline ! Doet mij sterk denken aan de film Dr Zjivago !

  11. Heey xxx
    Ja bij mij zijn het ook zo 4 toetsen per dag donderdag nog 5 :Biologie Engels T.o Nederlands frans en wiskundeÖ
    maja dat ben ik wel al gewoon

  12. Oh super mooie foto !
    Pauline , heb je nog eens gezien in Spring als Suzie(Weet niet of ik ’t juist schrijf)
    X Marthe

  13. Hey Pauline,

    Nu heb ik je vandaag voor het eerst in het echt zien acteren. Spring! Heb mijn dochtertje van 5 over je verteld en dat ik je via internet kende. Leuk je te zien acteren. Knap gedaan!

    Joeri

  14. Kben sprakeloos pauline!!😮
    Ik kan wel 1 woord zeggen:
    WONDERFULL!!!!!
    I Love It!!😀
    Xx

  15. ja wadde zeg !!! wat een mooie foto! I’ m jalous 😉

  16. Dat is echt een prachtige foto van jou! Het licht speelt zo mooi in je haren en de make-up is bijzonder zacht.

  17. ow dank u ! De make up heb ik zelf gedaan , ben er een beetje fier op want iedereen zegt dat de MU mooi is 🙂😉

  18. amai hed gij die make-up zelf gedaan echt mooi
    gewoon prachtig

    dikke kus

    xxxx

  19. Mooi mooi !! X

  20. i love die foto x

  21. dank u lieveke 🙂
    knuff
    xxx

Geef een reactie

 
