Blue

Zoals reeds gezegd heb ik al een aantal foto’s gekregen van mijn super shoot in Antwerpen ! Ik vond het heel leuk om met David , Debbie en Kevin te werken , een super trio, geloof mij🙂 Ik ken ze ookal jaren 🙂 (ik heb mijn eerste tfcd shoot gehad met hun !!!) en wij hebben al afgesproken dat wij nog samen zullen werken ! Hier dus een eerste foto🙂 bedankt lievekes🙂 Ze zijn super !!!!

aan al de girlzzz die het mij hebben gevraagd : of course kom ik morgen é zoals elk jaar !!! En nu zeker want mijn “zus” Emma treedt op samen met Ketnetpop 🙂

Tot morgen !

~ door Pauline Grossen op september 27, 2008.

17 Reacties to “Blue”

  1. Leuke foto🙂
    xx♥xx

  2. Supercool! =D

  3. Mooii!
    x

  4. Zalige foto!!
    Keb een woordenboek nodig om meer synoniemen te vinde voor ‘fantastisch’!!😀
    Xx

  5. gave MAKE-UP xD!! nice picca,, hoe is het😀

  6. SUPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRR MOOOOOOOOOOOOOOOOOII ! <33

  7. Heel leuke foto! Mooie pose en leuke achtergrond.

  8. Amai Pauline,
    tis al een tijdje geleden dat ik hier nog kwam kyken:)
    Jy blijft echt bezig he.. Lukt het nog wel met je schoolwerk?😉
    En dat is een SUPERfoto trouwens!
    Maar kga je laten..
    Doeii
    Gwen<3

  9. Leuk hoor, super uitstraling.

  10. Hola!
    Straf fototje !!!

  11. dank uuuu iedereen 🙂
    xxxx
    @ Gwen : amai ja das lang geleden , alles OK hoor en bij jou ???

  12. vind je hiervan?

    http://lenslog.wordpress.com/2008/09/28/de-modeshow/

  13. super fotow !

  14. Een high fashion foto die zo in een magazine kan ! Pro werk noem ik dat. Een heel goede team !

  15. HIP !!!!!

  16. Amiaa hoe hebben ze u haar gedaan ?

  17. ¨¨Amai He hebben ze u haar gedaan😀

Geef een reactie

 
