Flikkendag

Zoals elk jaar sinds 4 jaar, het is een soort traditie geworden😉 , ben ik ook dit jaar naar Flikkendag geweest ! Deze editie wou ik zeker niet missen omdat mijn vriendinen Emma, Jessica en Melissa maar ook Matt en Yuri van Eurosong for kids en Ketnetpop daar moesten optreden! Ik had dus naar Emma gebeld en wij hadden daar afgesproken 🙂 Hun optreden was super leuk ! Echt heel tof🙂 Daarna zijn we met alle kids backstage gebleven voor de tradionele foto’s ! Op een zeker moment hebben ze mij ook bijgeroepen en namen de fotografen foto’s van heel de bende ! Daarna zijn Emma en ik met Brahim op de foto geweest ! Ik heb ook veel mensen gezien die ik al kende , zo waren Joke Devynck en haar man Johan van heldenbergh daar samen met hun 3 kids en ook Emile en Julie heb ik teruggezien, wij hadden al samen gewerkt, en ze waren daar met hun papa (Werner). Mama en de mama van Emma hebben heel de dag (!) in de zon gezeten en gebabbeld samen met de drummer van Brahim en Sandrine en ook de mama van Matt kwam er even bijzitten ! Jessy en Melissa moesten tamelijk vlug naar huis en dan zijn Emma en ik uiteindelijk alleen overgebleven met Matt :D…! Wij hebben goed gelachen… ! Af en toe gingen wij ook naar buiten omdat er mensen waren van op msn die berichtjes stuurden: Fieke en Jürgen waren daar maar ook Nelleke, Tisjaa , Aline, Vanessa (bedankt voor de foto’s) Marijke en heel de bende ! Het was echt kei kei tof !!!! En we hebben de dag goed afgesloten want Emma , Tisjaa , de mama van Emma , mama , papa en ik, we zijn samen nog gaan eten ! Pas om 8 uur zijn we daar vetrokken 🙂 En Emma ging normaal rond 3-4 uur vertrekken 🙂😉 jaja:D .. Ik heb natuurlijk ook een heleboel foto’s ;;; hier een ietsie pietsie deeltje ervan😀

Juist de 2 foto’s binnen gekregen van een fotograaf (zie hierboven) Bedankt Youri van thetopofmusic.be

Thxs Girlzzzzzzzzzzzz   !!!Het was super leuk !!!!! 🙂😉

~ door Pauline Grossen op september 29, 2008.

24 Reacties to “Flikkendag”

  1. De foto’s zijn echt heel mooi! Je hebt precies een super dag gehad !

  2. pauline het zijn zo te zien weer leuke & mooie foto’s he😉
    nog veel suxes met je volgende shouts enzo

  3. Leuk meid!;-)

    xx

  4. Twas weer af liefjeee !❤
    echtt, dankjewel voor alles.
    heb me weer goed geamusseert..
    bijhalve dan de paar slechte momentn, jeweetwel.
    Ma dankje voor d steun (:
    iloveyousoo❤

  5. love you more !!!!!❤

  6. Mooié foto’s !
    & dat kleedje staat je super🙂 x

  7. dank uuuuu🙂😉 een knufel aan Di en aan d ebende als je ze ziet ! is er binnenkort iets te doen ???
    xxx

  8. wouuuww zo”n mooooiee footo””sss !
    ammaaai !
    twas precies leuk toen ge zo aant lachen waart met matt :d

    xxx
    ezratJ

  9. Nee , nu is er een tijdje niets😦
    Jep de fotokes zijn mooi , nee we waren er niet , we waren de zaterdag in Gent😉 en toen was er ook zoiets ; Flikken 4 specials , maar ben niet gaan kijken hoor :p gewoon ’n beetje geshopt. xxx

  10. spijtig , hadden we kunnne afspreken 🙂 Maar de opening van dat ding van Pim toch of ??? wanneer is da ?
    xxx

  11. Ohh suprr.<3

    Diie kleedje staat je zo moooii =D
    loveyouu.(ll)

  12. Das binnen ’n paar weken , maar wanneer weet ik niet😉

  13. Het zij Geweldig coole foto’s echt waar als tot later!!

  14. amai da was precies ne kei toffe dag!!!!!
    maja mee emma en de matt kan da nie anders zeker!!

    xxxxx<333

  15. Heeey Paulinee x
    Kwas er ook ,kstond daarbuiten by Tisjaa dus (:
    Kheb zoo is uu drinken moeten vasthouden , hihi ^^ !
    Je bent echt een schattig meisjee !
    & da kleedje stond je prachtig😉 !
    http://www.netlog.com/_Danceallnight ; is mn netlog,ons fototje staat erop ^^
    hopelyk zie ik je nog eens snel terug lief meisjee ^^ !

    xx Melissaaa

  16. massas mooie foto sgatie ( :
    kmisje!
    we moeten egt nog es afspreken ee!
    weet je me es te zeggen wanneer je vry bent?
    want met jouw agenda🙂

    xx

  17. Flikkendag was Fyn😀
    Super je trg te zien!
    En Emmaa’tje en Tisjaa’ke😛
    Love u girls! ♥

  18. de foto’s zijn prachtig Het was percies plezant!!

  19. Mooie foto’ss!

    Mahal kita

  20. SUPER MOOIE FOTO’S Pauline !
    xxx

  21. whaaa toffe foto’s!
    superr😉
    x

  22. leuké fotoo’ss (:
    x

  23. Ga je nog dingen doen met de ketnetpoppers?

    Dikke kus van een grote Babfan

  24. mooiie ftoows!!

Geef een reactie

 
