Libelle

Deze week kreeg ik verschillende mails van mensen die mij hadden gezien in de Libelle ! Ik had inderdaad een aantal maandan geleden een shoot voor Libelle en af en toe verschijnt er dus een foto in de magazine ! Omdat er héél veel foto’s zijn genomen in verschillende situaties : binnen , buiten op het strand, in een bungalow, op de tram, spelend, en nog veel meer, weet ik nooit wanneer ze zullen getoond worden ! Vanaf het moment dat ze “passen” bij een artikel zullen ze ook verschijnen…. en omdat ik dat niet op de voet volg “mis” ik af en toe wel het verschijnen van foto’s (zo ook bijvoorbeeld mijn shoot voor promo fashion , ik heb de folder nummer 3 niet gezien en ik heb de foto dus ook niet!) Nu ja , ik vind het ook niet zooo erg , het leuke is het shooten zelf é 😉 Ik word er zelfs van embetant als er op school daarover wordt gesproken ofzo , zo kwam opeens iemand uit mijn klas zeggen : Pauline , ik heb je in spring gezien, kan dat ? ( ik wist niet dat ze aan het heruitzenden waren é) en ik ow nee, zwijg , zeg daar niets van !!!!! Gelukkig is dat zo in mijn nieuwe school dat sommige mensen misschien wel weten wat ik mijn vrije tijd doe of mij al ergens gezien hebben maar dat ze ook begrijpen dat ik daar helemaal niet graag over praat en mij daarmee ook gerust laten😀 ! Wat ben ik blij dat ik zoveel leuke vriendinnen heb leren kennen !!!!

Maar allé ik kreeg dus de foto’s van de Libelle ! Bedankt !!

~ door Pauline Grossen op september 30, 2008.

13 Reacties to “Libelle”

  1. tof echt tof!!!

  2. Hey Pauline,

    Leuke foto😉
    En ja, alles goed met mij ,en op school ook hoor..
    Ik denk niet dat ik binnekort naar de kust ga, want ja, ik heb het nogal druk voor school..& in de vakantie zal het er ook niet van komen want dan zit ik in Turkije😉 Maar ja, we zullen elkaar ergens anders wel eens ontmoete zeker.. & Wat vind jij ervan dat Oliver gewonnen heeft met junioreurosong? ik vind hem echt goed!!

    Knuffel Gwen❤

  3. Mooi paulinetje!

    Mahal kita

  4. heel leuk zoals altijd !

  5. thxs 🙂

  6. leuke foto’s !!!!!!

  7. dank uuuuuu Astrid 🙂
    xxx

  8. Haha Pauline😀
    Dat zal je toch moeten gwn worden
    En eignlk is dat toch goed voor jou dat ze je herkennen😛
    Wij moeten zo verschillende prenten bijhouden.
    Die kunnen we dan gebruiken voor op stage😉
    En ik heb er al een paar van jou😛
    Hihi, vind ik altijd leuk als ik met foto’s van jou kan werken😀
    Dikke Knuffels Ti♥Amoo!_<33.

  9. Hey meid!
    Jaja, het is inderdaad erg druk!
    En dat helaas nog maar voor de eerste maand van het hele schooljaar!😦
    Maandag heb ik training, dinsdag moet ik altijd babysitten en kom ik laat thuis.
    Deze woensdag doe ik mee met een tornooi van school en donderdag moet ik dan weer babysitten.
    Vrijdag heb ik dan weer match.
    En het weekend is gereserveerd voor mijn studentenjob, mijn vriendje en schoolwerk.
    PHOE!
    Ik klink overbezet :d
    Maarrrr… geen nood, mijn voornemen is dus om weer meer te posten!
    Hoe gaat het nog bij jou op school?
    Alle leerkrachten nog even aardig? Nog even goeie punten enzo?😉
    Ik zal je maar es laten!
    xxx

  10. oohh ,; kheb diie dus ook gemiist ! =(

    loveyouuuuuuuuuuuuuuuuuuu <33

  11. <3333333333333

    Super Popo!

    Loveyou

  12. Mooii❤

  13. En meestal sta je ook bij de puzzelpagina, int klein xD
    ale kleine foto eh x

Geef een reactie

 
