Keuzes

Soms moet je moeilijke keuzes maken ! Zoals ik nu voor dit weekend 🙂 Alhoewel .. zo moeilijk was het nu ook niet !! Ik ben uitgenodigd geweest voor een evenement : de make-up and restyling weekend met Orla en David Denil ! Het gaat door in Leuven zaterdag 4/10 en zondag 5/10 en de bedoeling is dus om gratis nieuwe foto’s te laten maken , op tfcd basis maar er wordt voor alles gezorgd : MU en styling enzo ! Er mochten verschillende modellen komen en dan wordt het gewoon geshoot enzo ! Maar ja , ik had een uitnodiging gekregen voor het verjaardagsfeest van mijn lieve Emma en DAAR ga ik veel liever naartoe, zaterdag fuiven en blijven slapen … We gaan weer lachen é met de girlzzz! De workshop/shoot van David en Orla kan ik nog doen want ze zijn van plan om dat nog in november te doen ! En bovendien heb ik al onlangs héél toffe foto’s gehad van mn shoot met David (een andere David) en Co zoals deze bijvoorbeeld !! Een echte “high fashion” shoot met de gekende houding en smoeltrekkerij hihihi ! Of niet soms ? 😉

PS : djezus kheb nog geen Kdo …. wat zouden jullie zo willen krijgen , geef mij eens ideeën plzzzzz

~ door Pauline Grossen op oktober 1, 2008.

23 Reacties to “Keuzes”

  1. Tof dat je vriendinnen op de eerste plaats komen ! Zou ik ook altijd doen en zoal je zegt , zo een shoot kan je nog veel doen é ! Veel plezier in het weekend ! En je foto is weer de max !

  2. Boenk erop wat betreft pose , uitdrukking of “smoeltrekkerij” zoals jij het zelf zegt is perfect ! Kan zo in de boekskes !

  3. whaa supperr .<33
    Gij zijt echt ne sgatt ehh plientje ! =D
    Bij jou komen nog altydd, vrienden op de 1ste plaats ! Supper !😀

    loveyouux

  4. Jij ben een Sgatt lieveke , omdat je altijd komt reageren ! zooooo lief van jou !!! love you girl !!!
    <333

  5. hey pauline !
    vraag meschien aan emma zelf wat ze leuk vind !😀
    een hondje meschien :p
    of geev haar zo een ketting met een hartje ofzow :p
    grtjezz ines

  6. een hondje hihi zal denk ik nie mogen van de mama 🙂😉

  7. je bent echt zo’n sgatje plientjee!
    Vrienden op de 1ste plaats😀
    LY!!
    x

  8. kziejegraag!
    wanneer benje nog es thuis om af te spreken?

    xxx

  9. dikke knuffels trg meid😉
    hehe zo leuk n opdracht in Brussel ^^
    met mij gaat alles goed hé😉
    & medu?
    oooooh zo’n leuke foto hé ^^
    tis n keer heel iets anders😀❤.ly’

  10. Ghéhé, ma das allemaal ggd ze liefje😉
    Kviind da altydd leukk om reactiies achtr te laten,
    Kusiiee x Bff❤
    MiisJe ! (ll)

  11. wauw u haar is echt wel schow
    die foto is gewoon zalig
    dikke kus
    xxx
    <33

  12. en van da kadootje ik zoud nie weten
    ik heb het liefst reuk ofzo
    ma ik vraag messtal aan de jarige
    wa die mut hemme

    dikke kus

    xxx<33

  13. hej plientje,,, deze foto is zalig!! en zalige blik meid! NICEE

  14. en niet op msn want mijn PC is aan het flippen :p:p
    dikke kusjes !
    xxxx

  15. You’re style😉
    ♥ Hip Girl😀

  16. Knappe blog! Tof dat je uw vriendinnen niet vergeet… En mooie foto!

    Mvg,

    Bitbanger aka Bart.

  17. bedankt voor je reactie Bart !! je hebt heel mooie foto’s !!!
    Groetjes

  18. wauw zotmooie foto !

  19. MOOI MOOI MOOII MOOIII MOOOIIIIIIII!!!!µ

  20. geweldig pauline!

    xxx

  21. De boog moet niet altijd gespannen staan. Niet vergeten op tijd te ontspannen en leuke dingen te doen!

  22. Wat weer een prachtige foto en wat heerlijk om te lezen dat je al zulke goede keuzes maakt, je bent echt een meid uit duizenden!

  23. November is er misschien niet van gekomen maar dat maakt wat plaats voor je privé shoot met Slientje🙂 Begin augustus misschien?!

Geef een reactie

 
