Kunst !

jaja ik noem dat Kunst , de werkjes die ik soms krijg van mijn lieve schatten🙂🙂 Al jaren en jaren , sinds mijn allereerste site op skyrock en dan freewebs, krijg ik van mijn vriendinnen en soms van onbekende mensen wat ik “werkjes” noem🙂 In de loop der jaren heb ik echt al pareltjes gekregen en ik geef toe dat ik dat absoluut niet zo goed kan , euhm maar misschien heb ik het ook nooit niet echt geprobeerd omdat ik wist dat ik zo héél veel prachtige werkjes binnenkreeg😉 Ondertussen zit er in mijn mapje “werkjes” op mijn PC al mer dan 300 inzendingen !!!!! Ongelooflijk é ! Deze zijn van Fieke🙂 Ook haar ken ik ondertussen al jaren !! En dat allemaal via msn en de PC , raar als je daaraan denkt maar we zien elkaar ook regelmatig é ! Want mijn PC vriendinnen zijn “echte” vriendinnen geworden ! Bedankt Fieke voor deze prachtige meesterwerken !!!! En ook aan al de andere schattekes van mij !!!

~ door Pauline Grossen op oktober 2, 2008.

20 Reacties to “Kunst !”

  1. prachtige werkjes!
    wanneer benje nog es thuis om af te spreken?
    misschien kunnen we es gaan shoppen in brugge!

    xxx

  2. Mss best tijdens de herfstvakantie ?

    xxx

  3. wow dat is super mooi !!!!!

  4. Supermooi werkje!
    Echt supermooie foto’s❤

    xxx
    We love you

  5. ja oke sva ( :
    jij moe ma weten te zeggen wanneer!
    ebje me gsm nummer nog?
    dan kan je berichtje zenden!
    kziet al zitten haha ( :
    new look is cool ( :

    xxx

  6. Maii Fiieke doett da goe ehh ! =D
    Ma,, diie fto’s vn jou zijn ook prachtiig hé😉

    Fiieke & Pliientje houvnjullie.<3

  7. @sara : ok ! we gaan de New look plunderen 😉 ow jee nog even sparen dan😉 xxx

    @ sanela : love you 2

  8. haha oke da doen we ( :
    kziejegraag!
    me gsm trouwens : OK is genoteerd* heb nummer weggedaan , je weet nooit welke wacko’s er op internet zijn *
    dan kan je sms of een mail sturen ee ( :
    of op netlog of via ier ( :
    kziejegraag!
    kziet al zitten ( :

    xxx

  9. Amai een dikke proficiat aan Fieke!
    Echt waar!
    Zo prachtig!❤.

  10. Woow zo lief :O
    Kben er even ni goed van🙂
    Merci voor de complimentjes😉
    Maar t’is allemaal me veel liefde gdn😀
    Love is …😀 hihi😛
    Lil Sis je hebt zo mooie foto’s
    K’moet soms wel kiezen welke foto’s ik gebruik😛
    Voorlopig heb ik soms nog wat tijd vrij..
    Maar binnenkort met men stages zal ik veel werk hebben vrees ik🙂
    Ti♥Amoo!_<33. Dikke Knuffel Missie😀

  11. WOuuww
    ZOOO mooieee pictuuress (l)

    oh goshh lovee it !

  12. waauw mooi gedaan!
    x LY

  13. wauw das echt kei mooi gedaan
    chapo voor die da gedaan hefft
    gewoon weg prachtig

    dikke kus
    xxx<33

  14. Dank U iedereen voor de lieve reacties as always !! 🙂😉

    LY all
    xxx

  15. MOOI MOOOI MOOI!

  16. PRACHT!
    khouvnjoumnsgat

  17. Jij <3<3<3<3<3<3<3

  18. ow ben je al thuis !!! cool !

  19. echt cool!

    kus.

  20. Jajaa, ze kan er wat van🙂
    Mooi gedaan !

Geef een reactie

 
