Backstage stuff

Omdat ik nog altijd een beetje te moe ben van het feest van gisteren, het was leuk en daarna zijn we nog met Tisjaa iets gaan eten … ik viel wel bijna in slaap in mijn bord en in de auto was het dan prijs é 😉 …. allé zoals gezegd ik ben nog een beetje moe dus maak ik het mij vandaag gemakkelijk vanaf en post een video van mijn super shoot in Antwerpen …. Deze namiddag moet ik weer weg ..dus kruip ik nu lekker terug in mijn bed ! na !!!🙂😉

Slaapwel é ….🙂

Vodpod videos no longer available.

~ door Pauline Grossen op oktober 5, 2008.

20 Reacties to “Backstage stuff”

  1. Toffe video , ben benieuwd naar de foto’s !! slaapwel dan maar 🙂;-) en een leuke zondag nog !!!

  2. A’pen = the city héé !!
    I love the pictures❤

    Supermegabangelijk paulinetjéé!
    Maar die van jou met die pet vind ik echt stoer!

    xx
    Mahal kita

  3. Whaa super!
    ben benieuwd naar de foto’s!😉
    CU x

  4. Wow zalig meid!
    Die hakken zijn supermooi! =D
    Ga daar maar eens mee naar school😉 hihi ze zullen je raar bekijken =P maar ze zijn echt zalig mooi! =D
    En dez foto’s zullen ook super zijn hé😉 en debbie is een leuke hé ;D zij geeft dansles aan mijn zus😀
    En ze weet ook nogal wat van dansen ze debbie! =D
    Knufs x

  5. Woow zo sjiek!😮
    ps: Kevin is de neef van Shana😀
    Kan er wat van hé😉
    Ti♥Amoo!_<33. (goed geslapen?)

  6. thxs iedereen 🙂

  7. Wa hebt ge gedaan vandaag? =D

    Knufs x

  8. Cool! =D
    Ik had een opdracht =D was ook superleuk was met hannah montana dingskes enzo =P echt leuk!😉

    Knufs x

  9. Ma tis zo’n dingskes voor in u kamer enzo da ge kunt hange zo’n plakkers en dan komt da op hun site enzo te staan en in de catalogus maar als ik het heb dan zet ik het op mijn blog hé!! =D
    dan kunde meteen kijke😉

    Knufs x

  10. da komt op HUN site die site van da dinges daar =P

  11. Ze zeide ni voor wanneer het zou zijn… ja ik was alleen maar het was echt super,ze waren daar met superveel mensen! =DEcht toffe mensen ze😉 we waren al op 30min klaar!

    Knufs x

  12. das rap zeg :p:p amai😉

  13. Heel mooi !

  14. heel mooi !wanneer zien we de foto’s ?
    xx❤

  15. Diie hakken zijn zo zaligg.<3

    ly (ll)

  16. pauline,
    dit is dus mijn neef ,
    waarover ik het had in u gb. :’)
    hij heeft zaterdag mijn haar ook gedaan :’)
    zo leuk ,
    wil je mij da filmpje ook eens sturen ?
    groetjes zusjeshana

  17. zalig filmke
    zalige zonnebril
    zalige hakken
    en zalige PAULINE

    dikke kus
    ikhouvanu
    xx<33

  18. + zalige muziek he🙂

  19. super clipje !!! kiss van ines

  20. hey pauline’tje , tof filmpke !

    tot de volgende keer , kvond het ook echt wel plezant !

    kus

    Kevin

Geef een reactie

 
