Zinloos geweld !

Gisteren was er in Oostende “the happiest parade on the planet” en mocht ik daar voor VT4 jongeren interviewen ! Ondanks het super slecht weer kwam er toch  volk en was het héél leuk georganiseerd met niet alleen toffe attracties: van Benji springen tot pimpen van t-shirts, maar ook een gekke parade en leuke fanfares enzo… de reportage zien jullie binnenkort op VT4 ! Terwijl ik daar bezig was werd ik ook door mensen van Het Nieuwsblad geinterviewd🙂 kijk hier op het internet …http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G021CNMF.

Omdat het echt super slecht weer was , kwamen helaas niet alle mensen opdagen , zo’n 2 of 300 ipv de verwachte 1000den ! Maar ik ben er zeker van dat ALLE jongeren daar hadden willen zijn ! Dus zeg het maar luid genoeg dat ook jij tegen Zinloos geweld bent !!!!!!!!!

~ door Pauline Grossen op oktober 6, 2008.

104 Reacties to “Zinloos geweld !”

  1. Pracht initiatief !!!

  2. Dat vindk nu nog eens een mooie actie !!

  3. dank u !!!

  4. da moet stopen

  5. Een hele goeie actie !

  6. da moet nie morgen nie over morgen maar vandaag stopen

  7. Super initiatief!
    Khoop dathet iets uithaalt :]

  8. PrachtDing!
    Het Moet Gdn Zijn,,
    Voor Een Mp3,, Of Vr Een Sigaret!
    Mensen, Wr Gaat De Wereld Nr Toe!..
    Ik Hoop Egt Dat Dit Iets Uithaalt!
    Want Je Zou Bang Zijn Om Oovr Straat Te Lopen!…

  9. IK BEN TEGEN ZINLOOS GEWELD!

    x
    Mahal Kita
    BCFE

  10. ik ben zelf al eens gewoon voor de lol neergestoken geweest
    dus ik vind het machtig da er mensen zijn die hier tegen op komen
    mijn steun hebbde voo de volle 100 procent
    grtz

  11. ik wist nie da ze da deden enzo tot gisterenavond maja kwoon te ver van oostende enzo dusja
    Ma kvin et een goeie actie !!!

    Ikzen tegen zinloos geweld !!!

  12. Ik Wist niet dat die Actie Er Was !
    Heel Goed Dat Ze Dat Organiseren !!
    Zinloos geweld … Waarom doen mensen dat .. Voor De Kick , Sigaret , MP3 …
    Jammer dat Dit Allemaal gebeurd !

    X Amber

  13. Kben tegen zinloos geweld! x

  14. Een goede actie !!!
    Ik ben ook 100% tegen zinloos geweld !!!
    Mijn stem heb je😉

    xxx

  15. Leuk!😉
    Ik heb ook al een zo’n pak aangedaan =P

    Knufs x

  16. dank u voor jullie reacties !!!

  17. Allééé t’is graag gedaan zenne!😀

    xx
    Mahal kita
    BCFE

  18. Keii leuk idee
    iik ben natuurlijk ook tege zinloos geweld
    Amii voor een mp3 of sigaret jong
    Wa gaat het volgende worde?? voor een oorbel??
    Das echt keii goed dat je dat doet
    Diikke knuffls xx

  19. Ik ben ook tegen zinloos geweld !

  20. Helaas wist ik niets van die actie tegen zinloos geweld, maar anders was ik misschien wel gekomen. Hoewel het voor mij erg ver rijden is. Inderdaad, er moet eens wat gedaan worden. Een mooie geste van je, Pauline, en natuurlijk neem ik daar de tijd voor. Succes met je actie. Kees xxxx

  21. een kei goeie actie
    ik ben ook tegen zinloos geweld se
    das echt gerellig
    gewoon veu ne mp3 da doede toch nie
    hopelijk die a nu doen da
    die eindelijk is gaan beseffen
    da se mutte stoppe

    dus nog veel succes
    dikke kus
    ikhouvanu
    xxxx<333

  22. Ik was daar ook :p
    én ge hebt mij nog geinterviewt,, én ik zei nog;; éééj,, gij bent pauline é?!

    XXX

  23. Haha, wat een überschattige foto😀 xxx

  24. zinloos geweld MOET stoppen !!!!!!
    waarom doen ze Dat ?

  25. Seg mannekes stop ne keer me allemaal da geweld jong!
    Wa zijde daar mee!:p
    Ge hebt alleen nog maar meer ambras

    -xXx-

  26. Wa heeft da nu voor zin om geweld te plege als je iemand niet moet hebbe ontloop je die toch gewoon

  27. Da moet gewoon stoppe
    Het is nergens goed voor !

  28. Ik was is in knokke en heb ne kei groote steen tege mijn nek gekrege door kinnekes van 10 jaar!
    Stop zinloos geweld dudes ! Ö

  29. Ik ben tegen zinloos geweld! x

  30. Supper initatief!Pliiientj<3

  31. Je hebt toen me’n nicht geïntervieuwd🙂 .

  32. Zinloos geweld moet stoppen !

  33. Ik wist niet dat dit evenement doorging maar ik sta er wel achter!

  34. Zinloos geweld is gewoon belachelijk ! ! !

  35. Super actie Pauline!!
    HET ZINLOOS GEWELD MOET STOPPEN!!
    Xx

  36. IK BEN TEGEN ZINLOOS GEWELD!
    Idd, het moet écht stoppen..
    Nii morgen, ni overmorgen maar vandaaag !
    Het iis nérgéns goed voor, !

    SUPPER ACTIEE, ZO MOGEN DR NOG KOMEN!❤

  37. Idd! het moet echt stoppen!
    xxx

  38. de beste actie die ik eigelijk al voor zinloos geweld heb gezien,ik ben sterk tegen zinloos geweld maar kon er gisteren niet zijn,want ik woon ook een beetje te er van oostende,maar echt een fantastisch initiatief!!

  39. ik ben ook TEGEN zinloos geweld !!!
    pff… soms wou ik dat da ni bestond !! echt waar he :@ikke knuffels : Ines

  40. prachtig pauline!
    ksteun je ten volle!

    x

  41. keigoe idee
    ik ben ook tegen zinloos geweld
    ik zal jullie steunen

  42. super actie!!

  43. TEGEN zinloos geweld!
    x

  44. das een supr goeie actie

  45. allemaal just :p

  46. aaah,, ik heb daarover gehoord,,
    was da ni x me dj regi ofzo?😀❤.ly’

  47. ja idd !!!! Het was echt een super initiatief !!!

  48. Khoop dat het gaat lukken !!!

    xxx

  49. Hopelijk lukt het jou ! meid…

  50. had ik het eerder gehoord ging ik vragen of ik mocht gaan
    wel een goed initiatieef
    xxxNele

  51. ik zou het super vinden dat het je lukt XXXX saartje(sarah)

  52. Ik ben tegen zinloos geweld !

    xxx !

  53. Ik ben tegen zinloos geweld
    xx

  54. haha, pauline is dik op de laatste foto ^^
    enjaaa zinloos geweld is buuuuh!

    X

  55. stop idd zinloos geweld ! De jongeren willen positief in het nieuws komen !!!!

  56. Da moe gwn stoppe!!!!
    Xxx

  57. hOoii”
    Sorry dat ik er niet bij was wand ik wist er helemaal niets van!!
    En dan zou ik nog niet kunnen bijgeweest zijn sorry ik was ziek!!
    Maar toch krijg je mijn hulp!!
    bij mij hangt op mijn rugzak een batsh met daarop “TEGEN ZINLOOS GEWELD”

    Doedelsss!!

  58. Super initiatief!
    het moet uit zijn met het zinloos geweld!

  59. zinloos geweld slaat nergens op
    wie doet nu zo iets
    dan moet je echt gestoord zijn ofzo..
    x

  60. Waarvoor is Zinloos Geweld goed? Inderdaad … Voor niks!

  61. STOP ZINLOOSGEWELD !
    super paulien ,die actie van jouw😉
    op naar de 100.
    x zoen anneke

  62. ik zat op één vd billekarren en ik ben dus ook tegn zinloos geweld x nat!!!!

  63. Stop zinloos geweld !

    het mag gewoon niet !

  64. ik ben tegen zinloos geweld!

  65. Ik ben tegen zinloos geweld!
    & ik heb het op tv gezien van de actie ^^

  66. goed gedaan pauline!

  67. PRACHTIG MUTSJE PAULINE!😛

    LoveyouSo My little copycat😀❤ Mahal kita bcfe! (l)

  68. Mooie actie en helemaal mee eens ! x

  69. TEGEEN ZiiNLO0S GEWEELD !❤
    BTW . ZEER MOOiiEE FTOOS OP U PAGiiNAA _ !

    x

  70. dit is echt een goeie actie
    ik ben ook tegen zinloos geweld

  71. goeie actie,
    ik ben vollédig tegen zinloos geweld
    en nog veel succes!x

  72. Helemaal mee eens !

  73. Goed Zo Pauline🙂

    X

  74. het moet idd stoppen!! dat is nergens voor nodig

  75. het moet idd stoppen!! dat is nergens voor nodig

  76. super actiee!!!stop zinloos geweld !!!!!!!!!
    Hop naar de 100!

  77. knap dat je hieraan meedoet pauline, moet inderdaad stoppen, der had al lang zoiets moeten zijn en ik hoop dat er nog mogen volgen, een parade zal nie genoeg zijn in dit apenlandje, maar het is een begin!!!

  78. leuke actie, knap wat je gedaan hebt, nog veel plezier en tevredenheid met wat je doet hé

    groetjes
    martijn

  79. En natuurlijk ben ook ik tegen zinloos geweld🙂 Mooie actie, Pauline!

    Groetjes,

    Heike

  80. Tha Happiest Parade On The Planet Was Zalig..Was Er Maar Minder Zinloos Geweld!!

  81. een mooi initiatief en wij zijn zeker tegen zinloos geweld
    groetjes van britta (mama) lea en broer tommy bruyninckx

  82. mooi initiatief wij zijn zeker tegen zinloos GEWELD hopelijk kunnen we het met deze aktie stoppen
    groetjes van britta (mama lea)en broer tommy bruyninckx

  83. wij zijn tegen zinloos geweld😉

    houvanje paulinetjeee❤
    gr. Ann-Sophie x

  84. Ik ben tegen zinloos geweld!!!!!
    Toff dat je weer in de krant staat !😀
    en dankje om me bij je links te zetten he !!
    Knuffs❤

  85. zinloos geweld moet stoppen!
    x
    pauliné khouu van jéé❤.

  86. Prachtig iniatief !
    Velen zullen er waarschijnlijk al aan gedacht hebben, maar jij doet er wat aan!
    We zijn hier allemaal met z’n allen tegen zinloos geweld =D.
    Nog veel succes verder, ahum ^^.

    xx

  87. Supper idee ^^

  88. Ik wil echt iedereen bedanken vor de tamtijke reacties hier ! Jullie zijn echt Super !!!!!!!!
    dikke kus
    Ly
    <33

  89. Dat is nog is een Actie Jhoa Ö

  90. toffe blog en toffe actie !

  91. Zinloos geweld is ZINLOOS

    “Use Your Eyes”😉

  92. Leuke actie.😉

  93. lijkt me een leuk idee😀
    moeten we zeker doen😉
    kheb ook ondertussen nieuws gekregen van de Delhaize dat ik mag gaan werken in de vakantie ^^
    kben echt fier op mezelf😀 want ze hebben er maar 2 nodig ^^❤.ly’

  94. goede actie en idd zinloos geweld is STOM
    groetjes charlene

  95. Helemaal mee eens! Stop zinloos geweld!!!!

  96. hele goede actie
    sofie

  97. Supergoed dat ze zo’n dingen doen!!!
    Mijn stem heb je!!!

    grtz Else

  98. een prachtige actie. Ik hoop dat zinloosgeweld stopt!!

  99. Een goede actie, zinloos geweld moet stoppen.

  100. WIJ ZIJN ALLEMAAL TEGEN ZINLOOSGEWELD,!
    Supper actie, po !
    &; mogen er nog véééél zo’n actiies komen hé?:)
    100ste🙂

    loveyou <333

  101. is da al op tv geweest??

  102. nee nog niet 🙂
    xxx

  103. hej
    ik vind dat je helemaal gelijk hebt!!!!!
    jammer dat niet veel mensen kwamen

    XxX

  104. super actie! stop zinloos geweld!! idd.
    XXX ily<3

Geef een reactie

 
