I kissed ….

je hebt zo van die liedjes waar je direct ZOT van bent en dit is nu zo eentje ! Van zodra ik het hoor , zing ik luidkeels mee , gaat mij hoofd automatisch van links naar rechts en van voor naar achter , blijven mijn voeten niet stil en heb ik een brede smile op mijn gezicht !!! Ondertussen ken ik het van buiten (waarom onthoud ik mn bio niet zo gemakkelijk??? ) Dus dacht ik … dat liedje MOET in zo’n filmje komen🙂

Zo gezegd zo gedaan …… en wie weet worden jullie ook zo verslaafd aan dit liedje .. zet je geluid maar volle bak 🙂😉

~ door Pauline Grossen op oktober 9, 2008.

15 Reacties to “I kissed ….”

  1. Ohh haha idd,!

    Volgens mij ken ik de helft al fzu ! =D
    Phaha ; maar wel na 8x luisteren😛
    &; de foto’s zijn weer SUPPER.<3

    Kusiieeeeeeeeeex

  2. prachtig gemaakt ( :
    tot in de herfstvakantie ee ( :

    xxx

  3. Is idd super zalig liedje!
    kent ook vanbuite!
    Ti♥Amoo!_<33.

  4. mooi filmpje en super zalig liedje

  5. yep Sara ! Tot dan é !bedankt girlzzzzz🙂😉

  6. Dankjewel voor je reactie❤ !!

  7. Da is idd een kei goed liedje !!

  8. Ben ook verslaafd aan dat liedje ! :p

  9. Ik niet méér. :DPrahctige foto’s!

    xx
    BCFE

  10. amai zeg al die foto’s ^^
    zooooo leukkkkkkkk ^^❤.ly’

  11. Toffe foto’s! leuk gedaan🙂

  12. da werd egt zitgedraaid deze zomer in amerika😮 tstond kweenie oe lang op 1

  13. ah ja da leike da zit ik ok altij mee in
    mijne kop ma vin da zo raar om hardop
    te zinge van”a kissed a girl….”
    dus zing ik da ma in men eige🙂
    ma wel tof gedaan mee die fotos se!!!!!!!!

    iloveyou
    xxx<333

  14. Amai Pauline!!
    Ik heb 3 woorden voor u: ABNORMAAL MOOIE FOTO’S!!!!!

  15. Inderdaad, mooi liedje !!
    en mooi filmpkje !!!

Geef een reactie

 
