Vintage

Vlug een foto posten van mn shoot met Debbie, David en Kevin toen in Antwerpen omdat ik echt véél te véél te doen heb ….en morgen heb ik een super belangrijke opdracht !!! OMG Ik ben nu al zenuwachtig !!!!

Iedereen zegt dat de foto een hoog vintage gehalte heeft daarom de titel… more to come .. later🙂

~ door Pauline Grossen op oktober 10, 2008.

22 Reacties to “Vintage”

  1. Whajooh :O
    kei Sjiek!
    Lovin it
    Lovin you!♥

  2. Whaa

  3. Super😉
    x

  4. Zalegg ;

    loveyouu x<3

  5. overpragtige foto😮
    en die kleren zijn egt supr mooi ^^

    X

  6. Ongelooflijk mooie foto ! En de styling en je haar .. alles is super gewoon !

  7. Prachtige foto!❤

    xx
    Mahal kita

  8. mooiie foto meid!❤.ly’

  9. wauw bere mooi whi!
    succes morgen!
    kga aan je denken ak in oostende ben ( :

    xxx

  10. Supeeeer❤

  11. dank u iedereen !!! gisteren was super ! foto’s komen op de site !!!! vanavond of morgen
    dikke kus
    xxxx

  12. Wat een prachtige foto weer Pauline!
    Ik ga even snel alles bijlezen!

    Liefs van Laura

  13. Wauwie!

  14. Pauline..
    Dag Pauline,
    ahjaa.ik ben wel een fotomodel zenne,maar ik woon ook in
    Nederland. (heb ik belgie gewoont en praat pook belgisch)
    maar ik had u msn naam niet. !!
    Maar ik wil hem wel graag;-)
    Hebt gij ook die van Lan of hebt ge daar geen contact mee??
    XXXx

  15. OMG..
    als da nie ne kei zalige foto is dan weet ik
    het ook nie ze
    en dan zo da shortje gewoon weg om van uwe
    stoel te valle🙂

    iloveyou
    xxx<33

  16. ja ik ben ook verliefd op dat shortje ! bedankt girl voor je reacties ! is kei lief !!!

    <333

  17. Hi Pauline !
    I sent you an e-amil, but I don’t know if I remembered the address correctly ! We need to talk ! My e-mail is fashionite@catlover.com !
    xxx
    Jason

  18. HLLOO Pauline.
    Nee,dat was ik dan niet !;-)

    XX Charissa

  19. Mooie foto😀 !!!

  20. zusje,
    zoe mega prachtig,
    heeft hier kevin je haar ook gedaan?
    groetjes je zusje
    en in november kommek naar zee
    hopelijk heb je nog niet te veel te doen ! ❤. ilu

  21. ja da was ook met Kevin é !!!
    ik hoop het ook !
    dikke kus
    xxx

  22. deze is echt ongelofelijk mooi! Toffe kleuren!

Geef een reactie

 
