OMG Kat !!!!!

Gisteren mocht ik tijdens de TMF awards backstage rondlopen en interviews nemen van de genomineerden en andere zangers en zangeressen die daar aanwezig waren ! Het was MACHTIG !!!!!!! Toen ik hoorde dat er een kans bestond dat ik Kat Deluna mocht interviewen was ik wel super nerveus !!!!!! Eerst weigerde het management een interview maar dan ging het toch en ik heb héél lang met haar gebabbeld , wij hebben zelfs samen gezongen !!!! amai ik ben er nu nog altijd niet goed van want ik ben een grote fan van haar ! Ze was zoooo lief met mij 🙂 continu zei ze tegen mij “sweetie” of “you so sweet” en zo van die lieve dingen !!!!! Normaal mochten wij haar niet interviewen omdat ze geen tijd had en met bodyguards daar rondliep maar ik ben er naartoe gegaan met mijn micro en ze zei dat ze met mij wel een interview wou doen en dan direct super lief : Give me a hug , sweetie 🙂 echt niet te doen ! Dit interview vergeet ik voor de rest van mijn leven niet meer !!!!!!!!!! Ik heb haar zelfs 3 keer geinterviewd 🙂 elke keer als ze ergens moest zijn , zoals op de rode loper enzo, kwam ze automatisch terug naar mij om te babbelen 🙂 Wat een lieveke !!!!!!! Maar ik mocht ook Alphabeat, Nailpin, Brahim, Katerine, Natalia, Fall out boy, Zornik, Koen Buyse, Hooverphonic, Kate Ryan, Milk Inc, Ironik en nog een hele boel meer mensen interviewen !!! Het was gewoon de max ! Naar het schijnt ben ik al te zien geweest op de rode loper 🙂 dank u girlzzzz om met dat te smssen en ben ik op de site van TMF te zien , op een foto met Kat Deluna ! Zelf heb ik ook foto’s en filmpjes enzo maar ik heb nog geen tijd gehad om alles te bekijken !!! Hier de foto’s van de site van TMF al ! de rest komt nog 🙂

~ door Pauline Grossen op oktober 12, 2008.

35 Reacties to “OMG Kat !!!!!”

  1. Tof meid!! =D
    IS het voor JAM?🙂
    Knufs x

  2. Ik was ooook op de tmfawards liefjeee ^^(l)
    zo zalig ö
    gy hebt gewoon superdicht by Pete vn FOB gstaaan Ö
    omg, jaloers jaloers ! xd

    iloveyou <“33€

  3. super super dicht !! ik heb hem geinterviewd 🙂😉 hihi
    LY girl

  4. Omgg😀
    hy’s zo moooooii ^^
    ik ben éééécht jaloers😛
    & Koen buyseeeee(l)(l)

    LYSM baby !
    & ik mis jeee alweeeer ö

  5. Amai echt super meisje!
    Omg Pete 😐❤ So jaelous & ALPHABEAT😐
    Oké echt jaloers! Kat Deluna is wel een kleintje hééé?😛
    Maar wel superschattig!

    xx
    Mahal kita
    BCFE

  6. Wouwieeeeeeee,,
    zo sjiek zeg😀❤.ly’

  7. ik heb nog super veel foto’s dus kom maar nog gerust eens kijken maar ik heb nu geen tijd meer om alles te zetten ! het gaat voor morgen ofzo zijn 🙂 dada
    kus &knuf

  8. Ooooohla tof tof seg :o!!!
    Weet ge dak jaloers ben op u :p!!!
    Maar je doet het goed ze meisje, blijf zo verder doen (k)!!!
    De foto’s zijn al tof deze, maar ben wel benieuwd naar de andere :d

    xxx❤ xxx

  9. wooow baby!

  10. Das echt té gaaf dat je Kat Deluna hebt mogen interviewen!!! Had graag in jou schoenen gestaan😛 Ben benieuwd naar de rest van de foto’s!!

    xxx

  11. ZALIG Pauline!!!!!!
    Waar komen jouw interviews dan terecht? Op vt4?
    Kat Deluna is idd een supertoffe meid!!! ‘k heb ze vrijdag gezien op tv in Peter live en vond het hééél tof:)
    Ook de andere mensen die je mocht interviewen moeten wel héél bijzonder geweest zijn om te doen! Ik ben grote fan van Natalia dus ik zou wel in je plaats geweest willen zijn!!
    Ik ga vrijdag naar Peter live en daar komt Natalia in dus dat zal ook wel plezant worden!
    Ben al benieuwd naar jouw filmpjes;)
    -xxx-
    SOFIE

  12. OMG! spr zalig aja!
    love u girl ♥

  13. OMG Hoe cool!
    * Jaloersheid heerst*😛

    x Josephine

  14. ongelooflijk wat je zo allemaal mag meemaken !
    xxx

  15. ik heb je daar gezien !!!!!!!!!! je zat te spreken met Kat Deluna op de rode loper en ik zat in de tribune🙂

  16. WOOOWWW PLIIEENNN!
    Zo zaliiiggg , ! =D
    Eh,, diie fto met jou & katt vinekk echt supper,
    2 sterren naast elkaar😉
    Kben benieuwd naar de flmpjes nzu😉

    loveyouuuux

  17. ik denk dat het straks op JAM komt op VT4 !!! kijken é

  18. De tmf’awards waren super tof!:)
    & Ik heb je net op Jam gezien,
    goed gedaan😉
    x

  19. Wow ik heb net JAM gezien en ik viel bijna achterover super cool dat je Kat Deluna hebt ontmoet!😀 en je deed het echt super !!😀
    Xx knuffs

  20. dank u girlzzzzz ! ik heb het ook net gezien 🙂😉

  21. Net gekeken naar JAM ! super coowl❤ je kan nogal goe engels zeg !

  22. amai kei zalig
    ik wou dak ik da ook is
    zou moge doen za
    kate deluna
    hefft kei goei dand liekes!!!!

    ikhuvanu
    xxxxx<333

  23. dank uuuuuuuu 🙂

  24. Keb et ni gezien😮
    was te laat thuis van school😦
    had les tot 5u🙂
    Komt het op de site?
    Ti♥amoo!_<33.

  25. Kheb het gezien pauline,
    woow zo cool,!
    &; idd, julie heeft gelijk,
    k viel ook bekan achtr over haha :p
    ZOO COOOOOOOOOOOOL ZEGG !!
    & amaii, gij kunt nog beter engels dan k😛

    loveyouuux, goed gedn liiefje❤

  26. hahaha ja mijn engels was niet slecht é hihihi voor maar 4 weken engels te krijgen op school🙂😉
    xxx

  27. Ik heb net een mailtje gestuurd, ik weet niet of je het hebt ontvangen😀 laat je iets weten😀 het is een mailtje met foto’s
    eentje heb je er al
    Knuffs Julie

  28. dank u Julie !!Kheb net geantwoord🙂 en nogmaals bedankt
    xxx

  29. Waaauw , super mooie foto’s Pauline !!!

  30. dat blonde kopje tussen de fotografen is het mijne! Dan heb je wel een zeer leuke avond gehad zo te horen?😉 Ik heb rustig vanuit het publiek van de show genoten…:p Leuk je eens ‘in het echt’ gezien te hebben! :p

    Liefs,
    Ymke

  31. Aaaaah meisje echt weer iets voor jou he, wat maak je toch leuke dingen mee! Super! Laat je me weten waar ik je interviews kan bekijken?

    Liefs!

  32. Waah heb Jam ook gezien! Je deed het echt super!!

    xxx

  33. Dag Pauline , je hebt mooie foto’s! Je kent mij niet maar ik ben ook een modelletje , kom je eens op mijn site kijken ?
    groetjes
    Eline
    http://www.freewebs.com/elineuh

  34. COOL COOL COOL COOL!

  35. Vet cool plientje ,super voor je.proficat.

    Groetjes Jeroen

Geef een reactie

 
