Promofashion

Sinds maandag ben ik opnieuw te zien in het foldertje van Promo Fashion met leuke kleren ! En dit zijn dan de foto’s die ik heb genomen toen🙂 Sorry als ik niet telkens alle shoots en opdrachten en filmpjes toon die ik gedaan heb maar daarvoor kun je op mijn site terecht, hier op mijn blog gaat het meestal over iets anders , leuke dingen die ik meemaak, toffe weetjes, vrienden, evenementen, dansen enzo🙂😉 Hier ben ik te zien met Naomi en Camille ! Camille was super lief en hing veel rond mij , toen ik binnenkwam zei ze direct “ah dat is Pauline” , ik kende haar niet maar zij mij blijkbaar wel en ze wou met mij op de foto ! Camille is een super mooi meisje en heeft al veel shoots gedaan hoor ( zoals voor Lee🙂 ) Ze is super knap é  en je gaat haar zeker nog veel zien !!!!! Next topmodel🙂😉

~ door Pauline Grossen op oktober 15, 2008.

14 Reacties to “Promofashion”

  1. Mooie foto’s hier ! Pauline ik zag je ook ergens op TV over de TMF AWARDS !Helaas ben ik vergeten waar !

  2. wahaaaa mooie fotos na da foldereke zal ik zien se!!!

    dikke kus
    iloveyou

  3. Leuk!! =D

    Knufs x

  4. Zo schattig! Pinky girls😀
    Ti♥Amoo!_<33.

  5. Die foto’s zijn kei mooi !😀

  6. Hopelijk mag ik eens met jou shooten !!!

  7. Mooie foto’s Popo!

    Jaja Mega-Lindy haar i’net werkt weer❤
    %Mahal kita

  8. eindelijk hihi 🙂😉
    xxx
    <33

  9. Supper leuk ,! =D
    &; diie kleren zn ook keii supperrr.=D

    .<3

  10. Vrijdag krijgen wij een voorlopig dagelijks werk zo ,, om te zien hoever je voorlopig staat :s en dan voor de rest vn de week is het kalm,, maar volgende week staat het weer vol van de toetsen en grote taken en projecten en zo :s maar ik overleef het wel😉 zoals altijd :p veel succes met uw toetsen ;)!
    en weetje :p de Delhaize heeft vorige week gebeld om te vragen als ik in de herfstvakantie trg wou gaan werken achter m’n kassa😀❤.ly’

  11. Hai!
    Tgoh, ik schaam me zo he! Ik zeg maar steeds dat ik weer ga bloggen, maar ik doe het niet😦
    STOUTE IK!
    Nuja, ik vertrek deze week naar Barcelona met school en de week daarop is het joehoe VAKANTIIEE!!!!!!! ^^
    = blogtijd!
    hier ondertusse alles ok🙂
    daar bij jou in oostende?
    xxx

  12. massas mooie foto paulintje!
    ebje al datum vo shoppingtime?
    kziejegraag!

    xxx

  13. Kheb je geziien int foldertje😉
    Mooi!
    x

  14. ik heb dat truitje ook !!!!

Geef een reactie

 
