Day Off

Zalig , super hyper zalig !!!!! hahahha ik had vandaag geen school !!!! Ik heb lang in mijn bed mogen blijven liggen en ik heb dan een beetje naar Jim en TMF gekeken en dan had ik een shootje🙂😉 Ja dat is zalig zo een day off é !!! Nu moet het weekend nog beginnen 🙂 Straks ga ik misschien naar een optreden, Dean is coming to Middelchurch🙂😉 … zoals vorig jaar en meestal komen er dan ook veel vriendinnen van mij 🙂 Wie komt er ??? Morgen ga ik natuurlijk alweer gaan repeteren met de cheerleaders, love it , en zaterdag ga ik naar Mel, een vriendin, en we gaan samen zot doen en massa’s zotte foto’s trekken voor msn en net en Co ….haha ik ben benieuwd🙂

New pics arrived 🙂

~ door Pauline Grossen op oktober 17, 2008.

17 Reacties to “Day Off”

  1. Lekker zo’n daggie🙂 .
    En is de herfstvakantie inmiddels ook begonnen daar?
    Hier hebben de meiden a.s week heerlijk vrij, dat betekend ook voor mij uitslapen😀.

    Mooie foto😀

  2. Hihi zo ne wijze foto!!
    Leuk dat je een dagje vrij had😀
    Amuseer je van’t weekend😉
    En doe de groetjes aan Mel (van verjaardag?)
    Dikke Knuffs Ti♥Amoo!_<3.

  3. die anoniem ben ik :p

  4. Coole foto!
    Like itt ♥ :d
    x

  5. Ohh ; diie foto iss zaligggggg.<3

    Loveyouux (ll)

  6. melanie vn op u feestje ofwa? mooie foto ^^
    X

  7. yep met MEL van op mn verjaardag ! We waren net alle 3 : Mel , morgan en ik naar Dean🙂 hahah was fun hoor
    xxx
    en nu bedtijd !!!! Kmoet morgen dansen !

  8. Paulinee .
    Die foto is af !

    Ge zyt zlgg fzoo ^^

    x3

  9. Paulinee
    Die Foto Is Egt Zlg !
    Maar Gy Owk _x3

  10. zo sjiek daj gelijk geen school had Ö!
    amaaaai zeg😀

    jaja Evelyn gaat in de herfstvakantie trg achter haar kassa kruipen😀 xD
    hehe :p

    ooooh paulinetje!
    zo’n mooooooooooooiie foto!
    Kvind em echt zaaaaaaaaalig ❤.ly’

  11. Amai Popo! Da’s een prachtige foto!
    Geweldig!

    xxx
    Mahal Kita
    BCFE

  12. prachtige foto whi sgatie!
    benje 27/10 , 28/10 , 29/10 , 30/11 thuis om te gaan shoppen in Brugge? kziejegraag!

    xxx

  13. é sara ! Kweet nog niet welek dag maar kbel u wel want eerst kijken welke opdrachten enzo ik heb ! das veel last minutes ook é !

    Maar khou je op de hoogte é want kwil zeker gaan shoppen maar kmoet ook nog voor iets naar Nederland en weet nie juste wanneer🙂

  14. oke ( :
    tis goed 🙂
    amuseer je nog ee🙂
    kziejgraag!

    xxx

  15. amai das echt ne kei mooie fote za!!!
    xieugraag

  16. Originele foto pauline!! I Love It!!
    Xx

  17. Een pracht van een foto🙂
    Op elke foto sta je wel goed eh🙂

Geef een reactie

 
