Zotte dozen

Gisteren ben ik dus naar Dean geweest en mn vriendinnen Mell en Morgan kwamen dus ook mee !! Het was echt keileuk en ik moet je niet vertellen hoe zot wij gedaan hebben zeker ! op een zeker momment zijn we zelfs in de toiletten gevlucht om zo op ons gemak (hihi) foto’s te kunnen nemen !!!!!! En het ergste is dak ik vandaag terug naar Mell ga, wie weet wat we dan gaan uitspoken é 🙂 Vanavond ben ik ook weer weg en daarnet ben ik gaan dansen en het was super leuk !! Ik kreeg weer een kalender met alle optredens … normaal mag ik nog geen optredens doen want ik ben nog in opleiding maar ik ben super goed gevorderd.. het zou dus kunnen dat ik vroeger dan voorzien mijn erste danspasjes mag zetten in de Arena ! OWJEE !!!

Voor de rest beleef ik een zalig relax girly weekend .. morgen zal ik dan eens moeten denken aan school en toetsen enzo maar voor nu zotte dozen in actie !🙂😉

1. Eens kijken of we er deftig uitzien om naar Dean te gaan 🙂😉

2. Bedankt om in mn lens te kijken 🙂

3. Er beweegt iets daarboven , echt waar, ik heb iets gezien , whiiiiiie, creepy !

4. kom we proberen all 3 op de foto te geraken ! Mel waarom ben je nu zo groot ????

5.Deantjeuh🙂

6. in volgorde : van links naar rechts : MEL , Ikke en Morgane

~ door Pauline Grossen op oktober 18, 2008.

17 Reacties to “Zotte dozen”

  1. Ja ,zotte dozen :p ! toffe foto’s Pauline !🙂

  2. u haar is kweenie oe sjiek zo ^^

    X

  3. Girly Girly !
    You’re hot!

    Wnr kom je naar Anvers?
    Dan kunnen we Da Giovanni’en…

    xx
    Mahal kita
    BCFE

  4. Ik zie het, je bent een genieterke. Mooie dagboek in beeldvorm.

  5. wahaaa,, zo’n sjieke foto’s zeg😀❤.ly’

  6. alle 3 hetzelfde haarkleur😀

  7. Coole foto’s! =D
    U haar is daar kei cool op;-)

    Knufs x

  8. Zo sjieke foto’s zeg ! =D❤

  9. Thank you Girlzzzzz ! Gisteren namiddag was weer super leuk , Morgan was daar ook en we hebben fel rode lippenstift aangedaan en dan nog meer foto’s getrokken, haha , hoe zotter hoe beter ..😉

  10. Keileuke foto’s !

  11. Whaa da zen echt spr coole mega bangelijke foto’s!
    Ti ♥Amoo!_<33.

  12. Cool kleedje of topje? I dunno maar wel supercoolè

  13. oh oh oh ,,
    laat me iets weten é😉❤.ly’

  14. haha glle zij echt wel zotte dozen!!!!🙂
    xieugraag!

  15. Zo te zien veel plezier gehad!

    xx

  16. Hii, ja was sprrr leuk eahh !!
    LYSDM PLINEEE<3

    Ma ik sta wel héééél erg lelijk op die picaas. -_-‘
    xD

  17. Je hebt weer dat mooie kleedje aan🙂

Geef een reactie

 
