Ending story

… van een super weekend !!!!! En ik heb nog massa’s gekke foto’s van onze trio maar ja ik kan ze helaas niet hier allemaal opzetten é ! In ieder geval hadden wij niets beters gevonden dan felle lippenstift aan te doen en een kroontje en dan shooten maar 🙂😉 Vandaag was het dan iets rustiger want gisteren avond zijn we nog naar Charleroi geweest naar de basket gaan kijken ! Ok we zijn misschien verloren maar toch was het héél leuk, vooral omdat wij daar stonden tussen al die van Charleroi te roepen en ik met mijn vlag van Oostende te waaien , is trouwens een paar keer op tv geweest 😉 ! Na de match hebben wij nog wat gebabbeld met de spelers ! Héél leuk🙂 Vandaag heb ik dus wat langer geslapen en dan moest ik ook een beetje studeren é ! Daarnet was ik ook alle genomen foto’s van mn namiddag aan het verkleinen enzo maar deuh , kheb geen goesting meer ! De rest zal voor morgen zijn ofzo 🙂

Ondertussen een “vergeten” foto van mn shoot met Selina 🙂

~ door Pauline Grossen op oktober 19, 2008.

17 Reacties to “Ending story”

  1. En tis een prachtige foto!

  2. heel mooi plien!
    LY❤
    Hoe was het gisteren bij de basket :-))

  3. Super mooie foto Pauline ! Hoe doe je da toch telkens :p

  4. Prachtige fto schatje.<3

  5. dank u lieverdjes🙂😉

  6. prachtige foto pauline zoals altyd ee!
    kverlang al na onze shopnamiddag whi!

    xxx

  7. hahahha ik ook !!! sparen is de boodschap !!!!!🙂😉

  8. pauline is moooooooooooi ^^
    maar da wisten we al langer natuurlijk :p

    X

  9. ja🙂
    da komt wel in orde🙂
    en meeste winkels zyn nie zooo duur waar ik ix koop🙂
    twordt zooo cool ee🙂
    en dan moeie zotte kleren aan doen en in de pashokjes foto’s trekken🙂 haha:)
    kben al ke buiten gevlogen me een vriendin omda we teveel aant lachen waren in de ino🙂

    xxx

  10. Dag mijn schat!
    Lang geleden! Ik heb heel even in het ziekenhuis gelegen, omdat de baby al stilletjes van zich liet horen🙂. Hij moet nog vier weekjs geduld hebben hè!
    Alles goed met jou?
    Dikke zoen
    Anne-Marie

  11. Hi Pauline,
    Sorry that I missed you today😦
    Talk to you tomorrow, I hope !
    je vriend,
    Jason

  12. Een van je sterkste foto’s Pauline!

  13. ha kei grappig mijne broer was naar die match aan het zien,spijtig dak u nie gezien heb!!😦
    en weeral ne kei mooie foto he!!!super gewoon !!

    dikke kus
    xxx<33

  14. echt ? ik was aan het zwaaien gelijk zot met een witte vlag net achter de ring 🙂🙂 hihi en als je iemand hoort roepen : Let’s go Oostende let’s go dan was ik da 🙂 khad geen stem meer daarna 🙂😉

  15. Schande dat het een ‘vergeten foto’ is!! Het is toch véél te mooi🙂
    Xx

  16. mooie foto,
    en n mooie plien.
    ik hou van je❤.

  17. Je haar🙂
    heel vreemd🙂
    kei mooie foto:)

Geef een reactie

 
