Verkocht :-)

Een tijdje geleden heb ik een fotoshoot gehad met een super fotograaf en hij deed dan een expositie van zijn mooiste foto’s en wat blijkt ? Een foto met mij is dus verkocht aan een canadese kunstenares die direct verliefd werd op de foto en zei dat ze het absoluut wou kopen 🙂 Nu hang ik daar dus ergens in het groot , leuk é zoiets te weten 🙂 Een 2de koper wou het ook voor zijn hotel ofzo maar hij was te laat 🙂 Nu de foto is ook heel mooi, vooral als je die zo in het heel groot bekijkt en mooi ingekaderd .. wij hebben die ook thuis (wel kleiner) en iedereen die bij ons binnenkomt stopt er toch even voor en zegt er iets van 🙂 Binnenkort mag ik weer met dezelfde fotograaf werken , weer voor eeen expo en wie weet hang ik binnenkort ergens in de woonkamer of hotel of … van een liefhebber🙂 Leuk toch ?

Klik op de foto voor een grotere versie

~ door Pauline Grossen op oktober 21, 2008.

16 Reacties to “Verkocht :-)”

  1. 1e🙂
    prachtig!

  2. Prachtig hé!
    En ja die kader weet ik hangen net boven de trap om naar de keuken te gaan. Die trekt toch aandacht hoor!😀 Of die van voor de wc ook😉

    LoveU Girlie!

  3. Wauw Pauline!! Proficiat!!🙂
    Het is idd een prachtfoto!
    Als het nu verkocht is of niet..in ieder geval, IK BEN VERKOCHT!!!😀
    Xx❤

  4. Ja die fotograaf is natuurlijk ook zeer tof é!
    En ik kan het weten :p ma tis ne super sjieke foto!

  5. u blik trekt de meeste aandacht vind ik🙂 echt lichten perfecte foto eignlijk ^^ X

  6. Grappige gedachte dat die foto van jou daar nu ergens in Canada hangt:) Maar wel hééél tof natuurlijk!!!
    ‘k vind het ook écht een prachtige foto!!!! Lijkt me wel héél tof om zo verschillende emoties te laten zien in een foto!!! ‘k vind dat wel héél tof!!! écht héél mooie foto! Als je zo niet weet wat erachter zit zou je er een héél verhaal bij kunnen verzinnen:d!

  7. Oh, zo schoon!🙂

  8. Idd,
    die foto is prachtig ! <33

    Kusjeéééééé.x

  9. Prachtigee foto😀
    x

  10. zie mijn zusje mooi zijn,
    zusje kziejedoodgraag❤.
    ♥♥

  11. dank uuuu iedereen 🙂😉
    xxxxx

  12. Amai ,
    Pauline da’s echt supper❤

  13. Jhe oog schittert🙂
    moooooiiii
    hvj

  14. Prachtig🙂

  15. dank u Paulien

    xxx

  16. ma amn ik wil ook zon ooge!!!😦 hihi

    echt wel ne mooie ze!!

    dikke kus
    xieugraag
    xxx

Geef een reactie

 
