Style

Vorig weekend had ik een shootje met Marc Mollier uit Oostende en het was heel leuk ,wel véééél te kort, wij hebben amper 2 uurtjes kunnen shooten maar de foto’s die ik tot nu toe heb gekregen zijn wel super !!! Vandaag was het super mooi weer en ben ik gaan shoppen samen met mijn vriendin MELL 🙂 We konden het weer niet laten en hebben een regelrechte razzia gedaan bij Claire’s 🙂😉 maar ik heb ook iets gekocht voor mijn liefste mama want ze verjaart vrijdag ! Gisteren avond ben ik gaan kijken naar BCO tegen Moskow ! We zijn gewonnen (ongelooflijk , niemand gaf ons een kans) en de volgende dag had ik geen stem meer zo geroepen heb ik zelfs in een megafoon 🙂 en gezongen en gesprongen en gedanst … ja naar de basket gaan is topsport geloof mij , de Russen zeiden dat het een hel was om in Oostende te spelen zo luid en sterk zijn de supporters🙂 hihi !

Zo en nu een eerste foto van Marc Mollier

~ door Pauline Grossen op oktober 22, 2008.

31 Reacties to “Style”

  1. Super zalige foto girl!
    en leuk dat jullie gewonne hebbe!
    Ti♥Amoo!_<33.

  2. Ö Stoere foto😀 !!
    knuffs Xxx

  3. C’est fantastique!

  4. Zo tof dat jullie gewonnen hebben :d
    En tis ne wree wijze foto😉
    xxx

  5. Mooie foto!
    en gelukkige verjaardag veronique!

  6. Klasse Pauline en super outfit en look ! je staat op een foto op de sIte van de basket ! Al gezien ?

  7. Echt leuk zeg! Je lijkt hier een beetje op Bab (Junioreurosong07)
    Maar echt Te leuk!

    xJosephine

  8. Echt leuk zeg! Je lijkt hier een beetje op Bab (Junioreurosong07)
    Maar echt Te leuk!

    xJosephine

  9. Superfoto! =D
    Heb ook al met hem gewerkt😉 maakt leuke fashion foto’s hé!😉 =D
    En hoe is het op school?

    Knufs x

  10. ja kei mooie foto😀
    Ja hij maakt mooie foto’s hé
    Happy Birthday voor je mama🙂
    Hoe is het verder met je???
    knuffies
    LY x

  11. tzijn echt sjieke foto’s uit de reeks van Marc ^^!
    echt waar ^^😀
    kvind ze echt cool &; zo!
    me echte attitude in B)❤.ly’

  12. prachtig pauline!
    ebje al een datum?
    kanje zaterdag? maandag? woensdag? donderdag?
    tis omdak graag plan dak tan ng andere dingen kan doen🙂
    haha twordt super!

    x

  13. Prachtige foto pauline!
    Doe zo voort schakje,
    ge doet hett fantastisch !;)
    HAPPY B-DAY LIEVE VERO! <3[Voor Morgen]

    loveyouuu.<3

  14. dank uuuuu iedereen

    sara : nee kweet het nog niet : zeker nniet zaterdag 25/11 en ook niet vrijdag 31/11 dan ben ik al bezet ! ss dinsdag 28 of donderdag 30 !!!

  15. wiiiii ^^
    zo goed😉
    zeg zeg maar je punten als je je totaal weet hé meid😉❤.ly’

  16. ja das goe vo my liefst donderdag 30!

    xx

  17. Ze staan erop😀❤.

  18. ok sara laat je nog iets weten é
    xxxx

  19. wahaaaa :p
    zo lenig ben ik niet zunne :p
    wedden dat jij verder kan😉❤.

  20. oke plauine!
    kebjegraag!

    x

  21. Great Picture !
    I like that it is colorful, and your hair !
    I love your hair !
    Jason

  22. gelukkige verjaardag aan u mama!
    claire’sverslaving😮 die winkel is der egt volledig over😀 i love it! en die zalige h&msgoenen weer :p ze zijn egt zotleuk!
    X

  23. bedankt iedereen voor de lieve wensen hier en via mail en sms !
    Veronique

  24. Jaja das toch wel leuk é al die wensen😀
    Ps: dikke knuffels voor Knuffeltjesdag!
    En nog een Happy B-Day voor men ‘Mamie’
    Ti♥Amoo!_<33.XXX

  25. Super toffe foto pauline!!!
    Miss you!!
    Xx

  26. Die’s supermooi!❤

  27. whaaa ö
    die fotoo iz echtt prachtig x)
    x

  28. OMgg!! spr mooie pic!!
    WAS pr leuk eahh 8D

    ps:kun je int vervolg wel Mell schrijven en nie MEL anders is da lik méél xDD

  29. Naar wat kijk je ?:)
    Hoe je daar staat echt mooi
    tot ooit nog wel eens é

  30. u haar is hier wel kei mooi za!!!!

    iloveyoumeisje
    xxxxxx

  31. Amai mooie foto! ❤.

Geef een reactie

 
